Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    6 mrt: mom23
    9 mrt: poohbeer

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: wachten op een oproep laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Succes bij de vk Smyltje!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; wat een super kanjer is dat ventje van je! KNUF voor hem (en voor jou omdat je het als mama zo geweldig doet!)
    @Ikke; wat balen meis dat je nog door moet met je medicijnen :( Ik hoop echt dat het snel allemaal beter mag worden voor je.. KNUF
    @Smyltje; het wordt bij jou nu ook spannend! Ik hoop dat je snel jullie wonder vast mag houden.. en dat je niet te lang hoeft te wachten..
    @Mom; wat een super goed nieuws! :)
    @Twinkle; ik hoop dat ze snel een datum hebben zodat ook jij weer verder kunt meis.. ik denk aan je!
    @Stampertje; fijne vrije dag gehad gister?
    @Biancje; nog heerlijk aan het genieten?
    @Sasje; ja, ik stuur je zo PB :p was het even vergeten.. sorry! hoe is het verder?
    @MamaEs; hoe is het meis? al wat meer duidelijkheid over evt verhuizen? lijkt me erg onrustig voor je!
    @Poohbeer; druk met werken meis? of valt het mee? en hoe is het met meissie?
    @All; iedereen geloof ik weer gehad.. anders sorry!

@Hier; alles gaat prima :D Geniet super van Beau.. het is echt heerlijk om mama te zijn ;) hadden jullie vast ook niet anders gedacht..

Gister even een spannende namiddag gehad daar Beau niet op temperatuur wou blijven en dit verkeerd werd ingeschat door kraamhulp :( Gelukkig zelf erg oplettend geweest en VK laten bellen door manlief.. met haar tips Beau uiteindelijk weer op temperatuur gekregen, maar dus geen vertrouwen meer in kraamhulp..
    Dus gebeld met organisatie en vandaag fris begonnen met een ander :) Wat een verademing! Nu kan ik echt rustig aan doen en genieten..
    Beau drinkt heel goed uit de borst, we hoeven niet meer te bijvoeden dus daar erg blij om. Ook zit hij nu op 2520 gram dus bijna weer op geboorte gewicht :D

De geboortekaartjes worden gebracht :D:D:D ik ga daar even mee bezig.. tot later meiden!
    Denk aan jullie ! KNUF

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @dolfijn. jeetje, wat een toestand met de kraamhulp! goed dat je zelf zo oplettend ben dan hoor! en fijn dat je nu een ander hebt. het is belangrijk dat je je goe voelt bij de hulp in huis.

@hier. vannacht erg beroerd geslapen. veel wakker, veel harde buiken en soort nachtmerrie ofzo. werd wakker met de tranen biggelend over mn wangen! probeer dan nog maar eens lekker te slapen.. ben er wel om half 10 dankzij de wekker maar uit gegaan. anders heb ik weer de hele dag hoofdpijn. nu lekker op de bank gooische vrouwen kijken. heb seizoen 1,2 en 3 op dvd gekregen van een vriendin. bezigheidstherapie :D vanmiddag 16.10 bij VK zijn. verder lekker niks :D

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend smytlje ik denk dat er wel voorzichtig aan ook iets gaan beginnen bij jou hoor :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Jeetje wat slecht van die kraamhulp! Nu lekker genieten van de andere :). Wat goed dat Beau niet meer bij gevoed hoeft te worden en dat ie bijna weer op z'n geboortegewicht is!

@ Smyltje; Denk dat jouw lichaam zich langzaam aa:)n het voorbereiden is op 'het echte werk', ben benieuwd meis hoelang het nog duurt. Heb je er al genoeg van?

Hier weer een klein meisje op m'n arm liggen, werd wakker en wilde niet meer in d'r bedje liggen, dus maar met mama nog even opgeruimd in de keuken (was nét klaar met de afwas) en nu slaapt ze bij mij :).

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo lieve meiden,

@Dolfijn...wat goed te horen dat Beau het zo goed doet en dat jullie zo aan het genieten zijn!!...Heel goed van jullie dat je gelijk om een andere kraamhulp hebt gevraagd.... En vandaag is mijn vrije dag :D...!!
    @Wolfje....wat een grote vent heb je toch!!...wat onwijs van hem dat ie het zo snel door heeft....
    @Smyltje..veel succes bij de vk vanmiddag...en veel plz met gooische vrouwen!!...ff wat lekkers erbij en heerlijk bankhangen :D.
    @Ikke....kan me voorstellen dat het je wel opbreekt om de 3uur wakker.... hoe lang wil je bv geven? Of zie je wel hoe het gaat?

@hier...heerlijk geslapen, heb alleen als ik 's nachts wakker wordt om eruit te gaan iedere keer zo beroerd voel.... wat misselijk en hoofdpijn... nu vanmorgen lekker blijven liggen tot 10.30 en toen voelde ik me weer goed, na een broodje! Misschien 's nachts een nog lagere bloeddruk?!!... Geen idee...
    Volgende week weer naar vk zal dan eens na vragen..

Ondanks mijn vrije dag veel te doen vandaag,
    * huis aan kant maken,
    * boodschappen doen,
    * zaterdag heb ik vrijgezellenfeest van vriendin moet nog foto uitzoeken!
    * heb oudergesprekken binnenkort, vandaag maar ff boekjes invullen...

Dus al met al genoeg te doen!!..
    Liefs

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Thx meiden:)

@ikke; oei jammer dat ze om de 3uur kwam voor de voeding, maar goed... hopen dat ze snel doorslaapt;)
    Wat doorslapen betreft heb ik mazzel gehad met 6wk sliep hij door van 20.00-8uur.

@dolfijn; dank je wel leiverd!!!
    Wat een tegenvaller wat kraaphulp betreft zeg! Gelukkig nu iemand anders, lekker rustig aan doen en genieten meid!
    En al bijna op geboorte gewicht; kanjer!

@smyltje; lekker niks doen is ook lekker, en hopelijk besluit je meid snel te komen:)

@stampertje vervelend meid, gelukkig ging het na broodje goed;) en doe rustig aan vandaag he, ondanks je planning!

@all Zo ik heb net weer ff leuke broek voor mezelf gekocht:p

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje dan heb je een vrije dag en dan heb je het zo druk:D probeer toch even uit te puffen tussendoor;)

@ sasje geeft niks hoor meid kan gebeuren dat heb ik ook wel eens:)

@ dolfijn wat vervelend zeg met die kraamhulp gelukkig heb je nu een andere kraamhulp en kan je lekker gaan genieten:) ben benieuwd hoe het kaartje is geworden

@ smyltje balen da je zo beroerd hebt geslapen zeg ik hoop dat je nog een beetje bij hebt geslapen:)

@ ikke ze wil gewoon lekker bij haar mama liggen;) knuffel voor jou:)

@ poohbeer en waren de cupcake's lekker;)

@ mama esmeralda bijna de 4d echo leuk hoor:)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje wat leuk wat voor broek is het geworden;) af en toe moet je je zelf ook een vewennen:) en trouwens wat goed van sem weer een nachtje zonder luier

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    6 mrt: mom23
    9 mrt: poohbeer

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: wachten op een oproep laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. Zeepaardje

twinkle; tis een korte broek geworden, tja nu zijn ze er straks uitverkocht haha mooie spijker:)

ben echt trots op sem:)

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    das waar wolfje hopen dat we deze zomer maar heel lekker weer gaan hebben:D

14. Zeepaardje

ja hoop het ook... :):)

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    komt vast goed:) jullie zoeken de zon toch zelf op

16. Zeepaardje

twinkle; ja nou dat wel, maar lekkere voorzomer/nazomer is ook erg lekker haha

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    helemaal mee eens wolfje

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    De zon komt hier ook hoor ik kan niet op vakantie door smurf dus wil gewoon hier zon hahahahaha

Ja de echo is over 2 weken al ben benieuwd papa vroeg gister nog er is volgende week overwerk heel de week welke dag kon ik nou niet hahaha mannen.

19. Zeepaardje

es; nou op maandag niet haha

20. Zeepaardje

vanavond ben ik er denk ik niet, lekker bank hangen tijdschrift lezen; moet nog bieb boek halen, maar boeken van die tess gerrits ofzo hebben ze bij ons niet...

Deel Deze Pagina