Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik was gister ook de hele tijd online maar toen was er ook niemand. Vanmiddag is m'n moeder op bezoek geweest en daarna gedouched en eten gemaakt dus geen tijd gehad om online te komen. Volgens mij ben ik toch wel vaak online de laatste dagen...

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    jij bent ook veel online ikke en dan nog een keer per dag minimaal is toch goed (vind ik dan) snap ook wel als je meer de tijd neemt maar ik kom zeker een keer per dag (als de laptop het doet) online

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ikke jij bent ook veel online hoor maar heb sommige toch al aantal daagjes niet meer gezien of bijna niet online...das wel jammer maar ach ja als dat het ergste is he..

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hello ladies! ZP lag er ff uit.. maar ik ben er weer
    alles was goed bij de VK. ben weer door de keuring heen :p maar de VK en ik hebben besloten dat ze wel mag komen hahah. ik zei: ik ben er niet klaar mee, maar wel klaar voor! en de VK was nieiwsgierig hoe ze er nou uit ziet na maanden aan mn buik gevoeld te hebben, lief he! nou, ze heeft dit weekend weekenddienst, dus ik moest maar goed mn best doen haha

verder wel alles bijgelezen, maar niks onthouden.. sorry!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha leuke vk geloof ik!! dus spreek je meid maar aan dat ze moet komen :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Spreek je meisje maar even streng toe dat ze moet komen :)

Het is idd een stuk rustiger de laatste dagen, maarja dat zal wel even zijn en dan is het straks weer even een paar dagen drukker.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyltje...wat goed te horen dat alles weer goed is!... Je hebt wel een leuke vk volgens mij!!! Noujah wie weet dat je meisje het gehoord heeft!!
    @Ikke...lekker druk, maar gezellig dagje volgens mij!

@meiden, ik zo lekker naar bed...morgen weer vroeg opstaan!
    Heb de hele middag al enorm veel last van mijn onderrug en mijn onderbuik (beetje ongi gevoel)!! Hoop dat het morgen over is!

Fijne avond..
    Liefs

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: wat goed dat je zelf doorhad dat zijn temp niet goed was. Moedergevoel laat je nooit in de steek!! Hoop dat de kraamhulp die je nu hebt wel fijn is.
    Smyltje;Wat vervelend van je nachtmerrie. dat kan soms zo echt lijken. Hoe gaat het nu? Wel lief van je vk.
    Twinkle: de cupcakes waren heerlijk. Met pure chocola, mmm.
    Ikke: Om de 3 uur. Dat is best pittig. Hoop dat ze snel langer blijft liggen voor jou.
    MamaEs: ik heb een man die wel alle datum weet. Wat een luxe hé?

Hier; Gisteren heerlijke cupcakes gebakken met pure chocola. Mmmm
    Vandaag de hele dag gewerkt, net als gisteravond. Ging alleen een machine om half vijf kapot. De monteur was toeallig in de buurt en kon 'm gelijk repareren. Daardoor pas om 7 uur thuis ipv 5. Dus weer een lange dag.
    Nu lekker op de bank hangen. Morgen nog een dagje werken en dan heb ik weer weekend.

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Ik ga werken...
    Fijne dag allemaal..
    Liefs

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik doe echt met best meis om gewoon online te zijn.. maar inderdaad de opstart met zo'n kleintje kost een boel tijd.. vooral als je BV geeft..
    Weet dat ik toch aan jullie en denk en in elk geval probeer mee te lezen.. ookal reageer ik niet..

Hele dikke knuffel meiden! xx

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hey meiden....

Sorry gister een drukke dag gehad. Eerst gewerkt, daarna naar mijn pa in het ziekenhuis geweest, gegeten en s'avonds nog een sieradenparty. Was pas om 10 uur thuis en gelijk mijn bed ingedoken. Ben kapot!!!
    Merk dat het de afgelopen dagen beetje teveel was en ben nu zooo moe. Vanmiddag werk ik een halve dag, dan bloeddruk meten en dan even lekker op de bank liggen.

@ PoohbeeR: heeeeerlijk zeg cupcakes....
    @ Wolfje: kan me heel goed voorstellen dat je trots bent op Sem.. super van hem hoor.
    @ Smyltje: fijn zeg dat alles goed was bij de VK, laat de kleine meid nu maar snel komen!!
    @ Sasje: ja is indd wat rustiger de laatste tijd... ik kom eigenlijk ook de laatste dagen even zenl op ZP
    @ Stampertje: let je wel een beetje op jezelf. Niet teveel doen hoor als je zo'n last van je rug krijgt. Werk ze
    @ Dolfijn: Zo'n opstart met zo'n kleintje zal indd een hoop tijd kosten, is toch wennen en aftasten...

@ de rest: Knufff

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Stampertje; Werkse vandaag meis!

@ Mom; Hoe gaat het nu met je vader? Is er al wat meer duidelijk?

@ Dolfijn; Idd bv gaat veel tijd in zitten vooral in het begin. Gaat het goed met jullie?

Hier toen gister mijn moeder langs kwam, merkte ze dat er wat was met mij :(. Heb het dus een beetje verteld waar ik mee zit en alles er weer even flink uitgegooid. Gisteravond ook weer de hele tijd hoofdpijn en nu nog steeds. Jenthe was ook weer 2x vannacht en vroeg wakker. Hoop dat ze nu even gaat slapen dan kan ik even strijken en dan hoop ik dat ik vanmiddag ook even kan gaan liggen ;).
    Fijne dag allemaal!

13. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ ikke: ja gaat steeds iets beter, alleen heeft hij veel vocht achter zijn longen (door de longonsteking) en daardoor dus steeds weer benauwd. Hij krijgt daar nu medicijnen voor...... verder afwachten wat de vervolgstappen zijn

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Mom; Oh fijn dat het steeds beter gaat. Hij zal zelf ook wel flink zijn geschrokken of niet?

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mama esmeralda mannen hier ook zo hoor dus je vriend geen uitzondering:p

@ poohbeer mooi dat de cupcake's lekker waren;) bijna de uitslag van de mri ik hoop dat alles goed is meid:)

@ ikke wat verveled dat je zo'n hoofdpijn hebt ik hoop dat je meisje nog even lekker gaat slapen dan kan je je strijk even doen:) fijn dat je toch even alles eruit hebt kunnen gooien bij je moeder door het voor je houden voel je je vaak alleen nog maar rotter;) dikke knuffel voor jou

@ mom ik hoop dat je vader snel beter is meid;) doe rustig kan me voorstellen dat je er dooheen zit het zijn ook wel hele vervelende dagen voor je geweest knuffel voor jou

@ stampertje werkse;)

@ smyltje ik hoop dat jullie meisje zich snel aankondigd;)

@ sasje hoe gaat het met jou:)

@ wolfje hoe is het vannacht met sem gegaan heeft hij weer zonder luier geslapen;)

@ ik was gisteren ook een poosje online manlief was werken en dacht ga ik hier even kijken heb met wolfje nog even zitten kletsen we lopen elkaar gewoon mis:D

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    6 mrt: mom23
    9 mrt: poohbeer

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: wachten op een oproep laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn geniet lekker van jullie kleine ventje:)

@ biancje hoe is het met jou en je kleine mannetje:)

mijn vriendin komt straks op visite dus ben er misschien laat in de middag nog even allemaal een hele fijne dag vandaag:)

knuffel voor jullie allemaal

18. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Ikke: ja hij is heel erg geschrokken, hij weet alleen nog het gebeuren tot aan de spoedeisende hulp, van daarna (intensive care) weet hij niets meer. we hebben hem een foto laten zien van hoe hij er bij lag en aan toe was.... dat was wel schrikken

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ikke fijn dat je je verhaal aan je moeder hebt kunnen vertellen...misschien dat zij je ook wat kan ondersteunen?? dat zij bijv een middagje oppast zodat jij even lekker kan uitrusten..of geef jij borstvoeding?

@waarom hebben jullie eigenlijk voor bv gekozen? ik weet dat ze altijd zeggen dat het beter is dan fles voeding zeg maar, maar je bent ook zo beperkt met alles.. :( ik ga mooi tegen die tijd hier fles voeding geven..dan kan manlief dit ook doen en hoef ik niet altijd dit te doen en kan ik bijv ook een keertje lekker joetsen :) en weet dat je ook kunt gaan kolven...of misschien moet dit sowieso wel dat weet ik eigenlijk niet ;) maar even goed haha!

@twinkle met mij gaat het goed hoor....ben nu gewoon aan het wachten op mijn ongi..hopelijk komt deze snel..denk volgende week do ofzo ongeveer! heb gisteren wel al meteen clomid gehaald en ook meteen spuit voor de hooikoorst nu ben ik toch nog niet zwanger dan ben ik daar ook vanaf!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mom fijn dat het iets beter gaat met je vader meid! en heerlijk maar een half dagje werken vandaag...ff lekker bijtanken voor je! knuffel voor je!

Deel Deze Pagina