Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    6 mrt: mom23
    9 mrt: poohbeer

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey twinkle..ik zie dat jij mag testen vandaag....????
    spannend...het zou zo maar kunnen meid!!!??? ga je nog testen???
    en fijn een datum....en even doorbijten die 3 wkn zijn zo om hoor!

@dolfijn mooie foto hoor!!

@hier op werk alles rustig...vandaag slapen we met zijn 3en hier :) de 2 stagiares blijven ook hier slapen :)

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje ik ga nog een paar daagjes afwachten misschien een zondag als ik niet ongi ben:) ja dat is ook zo zorg gewoon dat ik een hele boel te doen heb dan zijn ze zo voorbij;) lekker niet alleen vanavond

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    haha, ben nu gooische vrouwen aan t kijken. ze heeft even een hormoonaanval haha (ben pas bij seizoen 2 voor diegene die gooische vrouwen hebben gezien).

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    veel plezier met kijken smyltje

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga ook lekker even voor de buis hangen allemaal een fijne avond;)

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nou, op naar een nieuwe nacht.. welterusten!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    slaap lekker allemaal, ik lig er nu ook in ben kapot!

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@stampertje; balen meid van je klachten icm werk!

@smyltje; veel kijkplezier ken het niet;)

@sasje; werkse!

@all;
    wat vinden jullie hier van; geloven jullie erin?
    www.claudiarietman.com

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten, hopelijk heeft dat opgelucht. Je kan bij ons ook altijd je verhaal kwijt. Doe rustig aan meid en praat van je af. Jouw bevalling was flik heftig!

Mom: doe je rustig aan en loop jezelf niet voorbij. Fijn te lezen dat jet met je vader iets beter gaat. Houdt je ons steeds op de hoogte?! Knuffel!

Dolfijn: Geniet vooral van Beau!! Dat is het belangrijkste nu en dat reageren komt wel weer. Vertel ons af en toe wel he het met jullie gaat. Daar ben ik erg benieuwd naar! Wat een prachtige foto zeg!!! Wauw!

Sasje: ik hoorde laatst dat tegen hooikoorts een boterham met honing iedere dag ook goed helpt. Misschien het proberen waard, mits je honing lust natuurlijk....

Twinkle: wat fijn dat je een datum hebt. Probeer het hoofd koe te houden, ook al duurt het nog zo lang voor je gevoel!

Stampertje: wat rot dat je zo'n last hebt. Misschien kun je wat minder gaan werken en een elke week een vakantiedag inleveren.

Hier; weer een dagje gewerkt. We hoopten dat we na de laatste levering het iets rustiger zouden krijgen, maar pfff het werk stroomt binnen. Goed teken, maar wel erg druk.

@ bv: ik heb ook gekozen voor bv. Ik (wij) koos ervoor omdat het heel gezond is, heel intiem met je baby, altijd bij de hand en op juiste temperatuur, altijd aangepast aan de baby en aan het moment van de dag ('s ochtends is de melk vetter dan 's avonds bijv) en heel natuurlijk en een oergevoel.
    Mijn bv wilde niet goed op gang komen en daardoor heb ik in het begin moeten kolven en bij moeten voeden. Al gauw kwam het op gang maar doordat mijn meisje zo veel gewicht was verloren, meer dan 15% van geboortegewicht dat overigens 3870 gram was, moest ik om de 3 uur voeden, ook 's nachts. Dit heb ik tot 4 maanden gedaan en daarna om de 4 uur tot 5 maanden.Waardoor ze zoveel afviel weet ik niet, het lag niet aan mijn bv want die was heel voedzaam en "vet". Ze is nooit meer een flinke baby geworden en ook nu is het een slank meisje gebleven.
    Op 1e kerstdag ben ik overgestapt op fv. Mijn bv liep toen enorm terug en het kolven wilde niet meer. Op het werk was ik heel veel aan het kolven en soms had ik na 1 dag werken 1 voeding bij elkaar. Waardoor ik 's ochtends dus weer bij moest koven omdat ik dan wel genoeg voeding had. Dus op werkdagen gaf ik 's nachts om de 4 uur de borst en 's ochtends om 6 uur kolven (1 borst) de andere was de bv voor mijn meisje dan rennen om haar naar oppas te brengen met soms nog de warme melk in een bakje. Door naar het werk en daar vrolijk weer verder kolven. Dat trok ik geestelijk niet meer. Dus toen het moment van stoppen. Tranen met tuiten gehuild. Wat een ellende!!!

Ik ben niet echt preuts, maar zou bijv. nooit topless zonnen of naar een sauna. Maar bv gaf ik ook gewoon in het openbaar. Dat is iets natuurlijks en zo mooi!! Niks om me voor te schamen, juist iets waar ik heel trots op was! Wel natuurlijk een beetje discreet met een voedingshirt en in het hoekje van een restaurantje ofzo.. Dus ik voedde gewoon in het openbaar.

11. Zeepaardje

@pooh; die eerste dagen voedde ik ook in het openbaar; als ze het niet willen zien, kijken ze maar een andere kant op!

Fijn dat het werk goed binnenstroomt!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik vroeg meestal wel aan de mensen die dicht bij waren of waar ik op visite was of ze er bazwaar tegen hadden of misschien een aparte ruimte waar ik kon voeden. Heb nog nooit gehoord dat mensen het vervelend vonden. In tegendeel zelfs. De meeste mensen vonden het prachtig en heel mooi. En in bijzijn van familie of vrienden was het ook nooit een probleem. Zelfs mijn buurmeisje 4 jaar vond het heel prachtig: "kijk mama, de baby drinkt uit haar Lepels". We liggen er nu nog dubbel om!

Mijn zwager heeft aan zijn dochters altijd fles voeding gegeven. Toen hij een keer de fles klaarmaakte was het dus zijn gewoonte om een druppel op zijn pols te laten vallen om te voelen of het niet te heet was. en uit gewoonte likte hij het er vanaf af. Tot mijn schoonzus vroeg: "En , hoe smaakt Poohbeer haar melk??" Toen pas realiseerde hij dat het geen flessenmelk was maar bv. Ook echt heel hilarisch!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ga slapen. Tot morgen meiden. Dan hoef ik niet te werken.

14. Zeepaardje

pooh; lach me kapot hahaha :):D geweldig!

slaap lekker

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zo ik ben een keer de eerste:p dat gebeurt niet vaak

@ smyltje hoe is de nacht gegaan ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen;)

@ ikke kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent ik hoop dat je vannacht een beetje tot rust bent gekomen;)

@ poohbeer wat een grappig verhaal je zwager zal we raar hebben gekeken:D

@ wolfje persoonlijk ben ik daar niet zo van ik geloof wel dat er mensen zijn die zoiets kunnen voelen of op een andere manier iets door krijgen maar zelf zou ik het niet doen;)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zoals jullie al gezien hebben was ik vroeg uit de veren ga zo even de hondjes uitlaten dan de boodschappen doen en dan nog even van me vrije middagje genieten want van het weekend weer helemaal vol gepland:D het is hier niet bewolkt dus hoop dat het zonntje zich toch nog laat zien vandaag:p ik wens jullie allemaal een hele fijne dag

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jij een fijne dag Twinkle :) je klinkt best opgewekt.. goed zo!

@Poohbeer; heerlijk om je verhaal over BV te lezen :D en fijn dat het werk zo binnen blijft stromen.. Denk wel aan jezelf!
    @Smyltje; Hoe was je nacht? het begint zeker wel spannend te worden? ik denk aan je!
    @Ikke; neem je rust meis en gun jezelf de tijd om te verwerken.. ik heb je verhaal gelezen.. heftig meis! nu begrijp ik je zorgen om mij net voor de bevalling van Beau :( Gelukkig heb ik een goede ervaring gehad.. maar dat maakt dat van jou niet beter.. ik denk aan je, en je weet me te vinden want sommige dingen komen zeker wel overeen! KNUF
    @Wolfje; geen idee, vind ik altijd lastig.. en laat mezelf er dus maar niet mee in..
    @Sasje; lekker gewerkt meis?
    @Biancje; hoe gaat het met jou en Quint?
    @Stampertje; denk echt aan jezelf en jullie wonder.. en probeer te kijken of er misschien iets anders kan waardoor je meer tijd hebt om te rusten.. KNUF
    @Mom; fijn om te lezen dat het wat beter gaat met je vader.. wat een heftig gebeuren is dat geweest (sorry, had het even gemist.. maar nu terug gelezen..) Heel veel sterkte! KNUF

@Hier; echt een goede nacht gehad met Beau :D helemaal trots op me ventje! Gewoon om de 3u gevoed, en daarna viel hij elke keer weer diep in slaap.. Dus ook wij hebben gewoon geslapen.. Echt helemaal geweldig!
    Vanmorgen was ik hem aan het verschonen.. ik haal zijn oude luier weg en wil een nieuwe pakken.............
    en ja hoor, meneer heeft een spuitluier...... alles knalde eruit ;) de deur die naast het aankleedkussen beneden zit zat er helemaal onder :p hihihih wat een bende! maar wel gelachen :D
    Manlief heeft het met liefde weer opgeruimt.

Straks komen me paps en stiefmams weer even langs.. wel fijn dat er wat bezoek komt.. het is erg stil, maar de geboorte kaartjes zijn gister bezorgt dus nu zal het langzaam wel komen..

Fijne dag allemaal meiden! xx

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Dat vraagt natuurlijk om een foto!!! En pas op hé, jongetjes kunnen ook met een boogje zo over de luier op je handen plassen. Ook erg leuk!

Twinkle: veel plezier vandaag ik hoop ook op een zonnetje.

Hier; oom morgen jarig en ik moet nog een knutsel verzinnen....

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Haha wat een geweldig verhaal over je zwager! En vond ie het anders smaken? Geniet van je vrije dag vandaag!

@ Wolfje; Ik heb daar ook helemaal niks mee, maar schoonouders wel en die hebben er heel veel aan, dus als jouw gevoel erbij goed is...

@ Stampertje; Hoewel het moeilijk is op je werk rustiger aan te doen, moet je het wel echt proberen hoor! Straks kun je als je verlof hebt helemaal niks meer, omdat je nu te ver gaat. Knuff!

@ Biancje; Hoe gaat het meis? Nog steeds druk met visite?

@ Dolfijn; Ohh die spuitluiers blijven nog wel even hoor, hier gister nog de vloer kunnen dweilen en de doos met doekjes schoon kunnen maken :). Dankjewel voor je lieve woorden geniet jij nou maar van je kleine mannetje! Hoe is het met zijn gewicht vandaag?

@ Twinkle; Je klinkt idd lekker vrolijk :). Hier komt het zonnetje een klein beetje door nu.

@ Sasje; En een rustig nachtje gehad?

Hier Jenthe kwam vannacht weer 2x en ik kwam daarna zelf heel moeilijk in slaap dus ben niet echt bijgeslapen :cool:. Nu maar even wat eten, heb d'r net op bed gelegt dus hoop dat ze zo slaapt.

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    hier gewoon weer k*tgeslapen. veel wakker, veel zweten, veel dromen, veel harde buiken en veel kwijlen hahaha. en 8 uur al wakker :( vanmidag maar weer ff een tukkie doen.

@pooh. hahaha zie het al helemaal voor me :D
    @twinkle. jij was ook al vroeg wakker :S

Deel Deze Pagina