werd net gebeld door vriendin haar kinderwagen (bugaboo buggie) is uit het portiek gestolen (dicht protiek) ze zette even haar meisje boven (1 hoog) en toen ze terug kwam kinderwagen weg moet toch niet gekker worden
@biancje; logische dat je alert bent, maar geloof me; vertrouw op je moedergevoel! Sem gaf maar een kikje en manlief was bij hem... werd er gek van... maar toen het echt "mis" was (meneer lag op buik en kon niet terugdraaien) stond ik er gelijk bij en manlief sliep door! @sasje; super dat je volgende ronde met de clomid beginnen gaat! @mom; even een rustige ronde dan zo, maar kan ook ontspannend zijn hoor.. @smyltje; hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op jullie wonder! @mamavanes; tja typische nederland weer rot zeg!
@ dolfijn wat fijn dat Beau het zo goed doet ik heb vandaag een goede dag en daar ben ik heel blij om veel plezier met alle kraamvisite want dat zal nu wel op gang komen kan jullie kleine man verwend worden @ ikke balen dat je weer zo beroerd hebt geslapen zeg ik hoop dat je snel een beetje kan bij tanken dikke knuffel voor jou @ smyltje ik hoop dat jullie meisje zich snel aankondigd erg spannend hoor meid @ sasje spannend hoor heel veel plezier met de kok die komt vandaag @ mom kan me voorstellen dat je daar geen behoefte aan had meid het was ook zo heftig allemaal ik hoop dat je van het weekend even kan uitrusten hoe gaat het nu met je vader knuffel voor jou @ wolfje en hoe was de mac @ poohbeer leuk he je trouwjurk even aantrekken dat doe ik ook wel eens zo leuk om te zien en heb je al wat bedacht voor je oom @ mama esmeralda dat is echt niet normaal zeg en ze zijn al zo duur en heb jij je wagen al besteld of wacht je daar nog even mee @ biancje fijn om te horen dat alles goed gaat geniet van je kleine man @ hier de boodschappen zijn weer binnen wat een werk zeg ga straks met de voorbereiding voor het avond eten beginnen ga lekker een knorr wereld gerecht eten jammie
nee heb nog niks besteld ga hem denk ik via mp kopen en dan nieuwe bekleding erop zit nog te verzinnen wat ik wil
Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
twinkle; mac was heerlijk hebben ervan genoten en sem straat ervan met een happymeal haha ! mmm lekker knorr; fijndat boodschappen binnen zijn! xxx
@ wolfje goed dat de mac lekker was en dat sem het naar zijn zin had ja lekker he knorr wereld gerechten @ mama esmeralda vind het ook een erg leuke wagen
Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
ik ga aan de voorbereiding voor het eten beginnen allemaal eetsmakkelijk voor straks en een fijne avond knuffie voor allemaal
oh lekker twinkle welke ga je maken..?? @wolfje oh mac is ok wel erg lekker hoor @es nou idd moet niet gekker worden nee!!
@ Sasje; Waar hebben ze je op geprikt en was de uitslag goed? Hoop dat de clomid snel aanslaat meis!!! @ Biancje; haha moet wel lachen om jouw opmerking naar Smyltje; 'Als je er genoeg van hebt komt ze', hoelang had jij er al genoeg van en duurde het nog voordat Quint kwam . Fijn dat je het weer iets rustiger hebt en dat alles goed gaat. Verder weet ik niet wat ik allemaal heb gelezen, sorry. Heb vanmiddag gelukkig nog wel even een uurtje kunnen liggen, toen belde vriendlief me weer wakker... Ga nu het eten opzetten. Ohja Sasje, veel plezier en eet smakelijk!!!
Twinkle: eet smakelijk zo. Hier ook knorr gegeten. Wij hadden kip tandori. Sasje: hopenlijk slaat de clomid aan. Mom: weekend!! Lekker uitslapen en morgen genieten van het mooie weer. Snap dat je deze ronde overgeslagen hebt. Je had wel wat anders aan je hoofd. Wij hebben even koffie gedronken bij vriendin en kids. Net gauw gegeten. Manlief moet vanavond werken, vandaar zo vroeg.
Hey meiden, @Sasje... afwachten meis!! En idd hopen dat de clomid aanslaat!!! Baaleh van dat gesnurk!! @Es...jeetje...ja het moet idd niet gekker worden...echt blijf van andermans spullen af!!! @Dolfijn... wat goed te horen dat het allemaal goed gaat! En ik zag het helemaal voor me die spuitluier hahahaa... Laat je maar lekker verwennen door de visite van de week ! @Poohbeer.... wel fijn dat er klanten blijven komen, maar kan me voorstellen dat het lekker druk is!! @Biancje... lekker dat Quint zo groeit! En dat het allemaal goed gaat!... @Mom... kan me voorstellen dat je even geen zin in klussen had afgelopen weekend.... knuff!!! @Twinkel..je was er lekker optijd bij vanmorgen... veel plz met je druk geplande weekend! @Smyltje...baaleh van je nachten, denk je er wel om dat je er niet teveel hoop dat ze snel komt, want anders duurt 42wk wel heel erg lang (als je overloopt!!) @Wolfje... mmmmm Mac... heb ik al 2dagen trek in, maar krijg manlief niet zover om het te halen!! En ik heb nog geen zin om er heen te fietsen!!...Hij vindt dat ik gezond moet eten, MAAR DAT DOEN WE AL DE HELE WEEK, GRRRR!!! @hier... vandaag een goede dag gehad.... nu ik thuis ben voel ik mijn rug wel, maar geen last van krampen gehad! Volgende week nog een week van 36uur, maar mijn laatste weekje werk ik ook al een dagje minder...dus nog ff volhouden en dan heb ik verlof ... Morgen heb ik vrijgezellenfeest van een hele goede vriendin, ben zo benieuwd hoe ze reageert....!!! Ga alleen maar niet mee te stappen! Wel jammer maar dat trek ik niet hoor!!! Ze gaat 20 mei trouwen, dus afwachten of ik dan nog zwanger ben...(denk het wel hoor!) Liefs
ik heb zo een last van mijn rug pfffff wordt er moe van ga pas 14-4 naar de vk en op inet staat rustiger aan doen maar ik doe al niks ik werk niet doe bijna niks in huis
hey meiden, zo heerlijk gegeten..wat lekker makkelijk dat in je eigen huis voor je wordt gekookt @bloedprikken doe het maar even zo aangezien meerdere het vroegen..ben geprikt op progesteron...dus of mijn eitje wel of niet was gesprongen vorige week en deze was gesprongen dus ik heb wel een eisprong maar pas heel laat..eigenlijk te laat...dus nu met clomid moet deze korter worden @stampertje morgen lekker naar de mac meid..anders zeg je maar dat je naar stad gaat...lekker van genieten!!! en leuk morgen vrijgezellenfeest wat gaan jullie doen??? en of je 20 mei nog zwanger gaat halen? dan ben je 39 wkn..... ik hoop voor je dat je erbij kunt zijn!!
Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5