Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Komt een kikker in een café. Zegt een andere kikker: `Je veter zit los!`. Hij bukt en die andere kikker stopt zo z`n l*l in z`n kont! Zegt die:`Haha, 1 April, kikker in je bil!`

2. Zeepaardje

@ikke; fijn dat je toch even hebt kunnen slapen vanmiddag!

@stamp; veel plezier met vrijgezellenfeest!

@sasje; wat een luxe zeg!:D

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi dames!
    wel bijgelezen, maar ff niks onthouden.. :(
    ik ga lekker mn bed in. morgen weer een neiuwe dag :D

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe wolfje die is grappig :)
    meiden ik ben slapen...tot morgen!

5. Zeepaardje

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weltrusten allemaal.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen allemaal,

Fijne 1 april gehad? ;) of nog in de maling genomen?
    Hier hebben we gister een redelijk drukke dag gehad.. wat buurtjes op visite en oudste zoonlief vierde zijn verjaardag voor vrienden (is morgen jarig!) dus al met al was het wel een dag..
    Vannacht zakte Beau ineens weer in zijn temperatuur :( dus maar weer dubbele kruiken bij hem gelegd en gelukkig ging het daarna weer wat beter..
    Gisteren was hij 2540 gram dus benieuwd of hij vandaag op zijn geboortegewicht zit :)
    De kraamhulp en VK komen vandaag in principe afsluiten.. vreemd idee dat Beau nu al een week oud is..
    Bed staat weer laag.. wat lekker om er zo makkelijk in en uit te kunnen :D De kamer lijkt ook meteen weer groter :p

Vandaag hopen we dat Beau goed genoeg gaat om even naar buiten te kunnen maar dat is nog even afwachten..
    Ik voel me goed, alleen erg moe op het moment maar dat zal door de drukte gisteren komen.
    Zal vandaag eens kijken of ik foto van geboorte kaartje kan maken en hier kan plaatsen..

Fijne dag allemaal! xx

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat zal wel spannend zijn geweest he dolfijn....gelukkig was hij weer snel op temp....goh alweer 1 week oud.....wat gaat het snel he....hoeveel kilo ben je nou al meteen kwijt nu beau geboren is?

@hier vandaag rustig relax dagje vriend gaat vandaag verder met hogedruk achterom en ik ga denk ik even wat bloemetjes kopen :) en vanavond naar de kroeg...hmm lekker pilsje!!!

9. Zeepaardje

@dolfijn; ik heb manlief in de maling genomen, heb hem gebeld dat sem zijn hele bed drijfnat was, baalde als een stekker en snapte niet dat sem daar door heen kon slapen...later sms gedaan dat hij helemaal droog was, nu nog boos om haha

je ventje alweer een week,tijd vliegt!

@sasje; geniet van je biertje vanavond!

@all; geniet lekker van het mooie weer, knuffel!

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @wolfje. hahahahah!
    @dolfijn. gelukkig was ie snel weer op temp.
    @biancje. nou, ik heb het punt bereikt: IK WIL NIET MEER!! komt ze nu?! :D
    wat een #$^^^&nacht! lag er om half 11 in, sliep pas om 00.00 uur. constant harde buiken, beebje ENORM druk. hele nacht door harde buiken/voorweeen. tussen 12 en 6 bijna continu wakker geweest. toen van 6 tot 7 wakker gelegen en toen pas in slaap gevallen tot 10 uur. en nu.. weer koppijn door het te lang blijven liggen. ik wil weeen of slapen!! :(
    verder gaat t wel goed hoor :p klaaguurtje is weer over.

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; heb toevallig vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben 7,5 kg kwijt na geboorte van Beau :) hahah zo mag het van mij wel even doorgaan :p

@Wolfje; hahah jammer dat manlief het niet kon waarderen :p ik vind em wel goed gevonden :D

@Smyltje; balen meis dat het weer zo'n nacht was.. ik hoop voor je dat het snel gedaan mag zijn zodat je weet waarvoor je het allemaal hebt doorgemaakt..

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; Beau net gewogen: 2580 gram :D Geboortegewicht voorbij.. helemaal gelukkig met mijn sterke ventje!
    Nu wel op temperatuur dus gaat helemaal goed komen met hem :)

13. Zeepaardje

@smyltje; balen van je nacht meid, hoop echt dat ze snel komt!

@dolfijn; ik vond hem ook wel leuk:p super dat hij voorbij zijn geboorte gewicht is!

Sem wam 10%afgevallen dus was heel gedoe, pff

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik hoop dat kleine Beau weer op gewicht is, ik ga nu ook veel last krijgen vooral van mijn rug wordt er gek van hoe ik ook zit, sta of lig het doet pijn maar even navragen bij de vk dit ga ik niet nog 2,5 maand volhouden.

Vandaag voor het eerst 3 kwartsbroek ana en teen slipper (ik loop me suf in de zomer op die dingen en vanmiddag met vriendlief wandelen buiten

15. Zeepaardje

mama; hier is het nog niet zulk lekker weer voor 3kwart, helaas...

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    nou hier is het nu al 18 graden in de zon dan he

17. Zeepaardje

ga zo naar de bieb en dan naar de speeltuin... tja hier in zon 15... maar goed...verschil moet er wezen:p

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier is t ook heerlijk weer! zit nu lekker fruitje te eten op de bank. vriendje is ff met zn vader wat klusjes doen voor t huis.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff hier is het kei warm!!!!! vriendlief loopt in korte broek en blote buik en ik in t shirt en 3 kwart broek :)
    zijn lekker in de tuin bezig

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Heb alles gelezen, maar even geen puf om op iedereen te reageren.
    Net een flink eind wezen wandelen dus ben helemaal op :(. Was wel lekker in de zon echt warm!
    Merk dat ik weer minder lekker in mijn vel zit. Hoop dat het snel wat beter gaat want dit gaat zo niet lang goed ben ik bang. Misschien toch maar even denken om de ha in te schakelen...Tussen vriendlief en mij loopt het ook af en toe niet zo lekker omdat ik me zo voel.

Ik probeer straks of anders morgen weer wat meer op iedereen te reageren, sorry meiden!

Deel Deze Pagina