Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahaah tuurlijk mag jij hopen smyltje :)
    ik duim met je mee..

hier is oudste zoonlief jarig; 19 jaar alweer!
    beste vrienden komen met spetter en me mams.
    Beau zo in bad doen en hopen dat ie daarna nog even in wieg wil slapen ipv bij mama op de borst ;)

fijne dag meiden! xx

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: ik hoop met je mee!
    Dolfijn: gefeliciteerd met zoonlief!

Hier; lekker uitgeslapen met z'n allen. Toch minder weer dan gisteren. Jammer.
    Straks even naar zus, we moeten een kado bedenken voor mijn schoonouders voor hun 40 jarig bruiloft. Denk, denk...

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Gefeliciteerd met zoonlief.

@ Smyltje; Hoop dat ze besluit vandaag te komen nu jij wat meer geslapen hebt meis! Knuff!

Hier geen nieuws, ga nu strijken, meisje ligt net weer op bed en vriend is naar het bos met de hond. Vanmiddag zus op bezoek met kids.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: ik zie dat Jenthe 2 mei haar prikjes krijgt. Ohoh, gaan ze je moedergevoel weer testen! Zo'n naar gezicht.

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry niet alles terug gelezen!

@Dolfijn... wat een schattig kaartje! En super dat Beau het zo goed doet...
    Gefeliciteerd met de oudste!! En kan me voorstellen dat je heel trots achter de wagen liep :D.. kan ook niet wachten :D:D:D...
    @Poohbeer..ja spannend meid morgen, ben heel erg benieuwd wat eruit komt!!!
    @Smyltje...ben benieuwd meis, of ze vandaag der koppie wilt laten zien :D....

@hier...gister vrijgezellenfeest gehad, was opzich wel gezellig maar viel me btje tegen wat ze hadden georganiseerd!.... Gister middag begon ik met btje troep in mijn oog...nou gisteravond was ie erg ontstoken en nu zit mijn oog half dicht...vannacht ook heel slecht geslapen, wat een rot gevoel!! Was 2uur 's nachts wakker tot 4uur, ben er maar uitgegaan en ff koppie thee gedronken.... vanmorgen ook 10x wakker geweest voor we eruit gingen....
    Noujah vandaag maar goed schoonhouden en hopen dat het niet over springt naar mijn andere oog, en morgen maar even langs de dokter!!!

Liefs

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb mijn kledingkast vast ingepakt (zoveel kleding wat ik niet meer pas)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@smyltje ik had gehoopt te lezen dat het bij jou ook al begonnen was :)

@stampertje oh dat is niet niet best van je oog :( hopelijk blijft het bij 1 tje!

@dolfijn veel plezier vandaag...

@hier lekker uitgeslapen tot half 11....en lekke gedoucht was draait, boodschappen gedaan....dus geen kater :) vanmiddag op bezoek bij vrienden wat ook een kleine hebben..is allang geleden dus wel erg gezellig dat we weer een keertje daar naar toe gaan!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @stampertje. altijd kl*te een ontstoken oog. heb het ook een tijdje gehad tijdens mn zwangerschap. ging bij mij gelukkig vanzelf over.

@sasje. had ik ook gehoopt :D maar helaas nog geen nieuws. vriendje is nu naar Ajax, dus hoop dat het niet nu gaat beginnen.. maar over een paar uurtjes mag het wel :D maar overdag heb ik tot nu toe NUL aan activiteit. alleen 's nachts..

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee naar ajax?? die van mij mocht echt de komende 4 weken niet gaan hoor :)

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ach, als er iets zou gebueren, is hij binnen een uur thuis. en zo'n vaart zal het niet lopen haha.
    hij smste net dat zijn zus (eind mei uitgerekend) vannacht een bloeding heeft gehad en nog tot morgenochtend in het ziekenhuis moet blijven. het gaat met moeder en kind goed, maar meer wist ie nog niet. bij haar lag de laaste keer nog de placenta voor de ingang, dus spannend! zal straks wel meer horen. hoop dat het kindje nog lekker even blijft zitten! straks haalt ze mij nog in :p

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh smyltje...nou binnen 1 uur kan veel gebeuren hoor....

spannend van je schoonzus zeg!hopelijk gaat alles goed!

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    van mij had hij ook mogen gaan hij gaat ook gewoon werken en dan duurt het ook een uur voor hij thuis is

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ smyltje; Nog geen baby?

@ dolfijn; Je hebt pb terug :)

@ es; Misschien moet je juist wat meer bewegen met die pijn in je rug, dat je het soeper houd. Succes meis!

Hier kwamen zus en kids pas rond 16.15... Ze gingen dus ook pas rond 18.30 weg en toen moesten wij dus nog eten.
    Jenthe is ook al een paar avonden aan het spoken...

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    6 mrt: mom23

9 mrt: poohbeer

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    smyltje nog alles rustig bij jou??

@ikke was het wel gezellig?

@Hier ook net terug van vrienden...kleintje is erg ziek :( zo zielig!!!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@smyltje; wat duurt wachten lang he!

@dolfijn; gefeliciteerd met zoonlief!

@stampertje; balen van je nachtrust!

@sasje; lekker uitgeslapen, heerlijkt!

@Smyltje;vriend lekker weg, ach ja, thuis zitten wachten heb je ook niks;)

@ikke; hopelijk gaat je meid nu niet spoken;)

@all; knuffel
    hier sterk gevoel dat me ei geweest is... maar weet niet zeker...

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hallo meiden

Smyltje: wat schrikken van je schoonzus. Gaat alles nu wel goed? Of met ze blijven in het zkh?
    Mama Es: Ruimt lekker op hé zo'n kledingkast.. zou een voorbeeld aan je moeten nemen:p
    Stampertje: hoe gaat het nu met je oog?

Hier: vanmiddag lekker gewandeld in het bos. Weer een paar mooie foto's gemaakt! Daarna chinees afgehaald. Een luie zondag dus! Maar ook wel eens lekker. Morgen naar het zkh voor de uitslag van de MRI. Vandaag door het open weer flink veel last. Gisteren ook al veel gefietst en gestaan enzo.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; heel veel succes morgne met de uitslag!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het is hier gister rustig gebleven meiden ;)

@Smyltje; hoe is het meis? kom je je dagen nog een beetje door?
    @MamaEs; kast leeg ruimen is een vreemd hoor, hier moet ik em weer langzaam in gaan ruimen ;)
    @Sasje; balen van het zieke kleintje? niets ernstigs hoop ik?
    @Ikke; heeft je meissie je nog een beetje rust gegunt?
    @Poohbeer; heel veel succes met uitslag MRI.. ik ben benieuwd en duim voor iets positiefs..
    @Stampertje; hoe is het met je oog meis? Balen zeg.. hopelijk trekt het snel weer weg..
    @Wolfje; ben benieuwd of het je ei is geweest.. wel gebruikt? Ik begin vast weer te duimen..
    @Mom; hoe is het met jou meis? lekker weekend gehad?

@Hier; gisteren heel druk gehad, te druk.. was er helemaal klaar mee 's avonds en blij dat iedereen weg was ;)
    Beau heeft weer keurig geslapen vannacht dus elke keer na het voeden weer lekker kunnen slapen.
    Kan ineens niet meer normaal plassen sinds gister, dus vandaag gyn bellen over wat dat kan zijn.. Voelt echt niet fijn :(
    Verder is de verwarmingsketel stuk dus het is hier koud.. balen met zo'n klein ventje die al zo moeilijk op temp blijven :(.. ze komen rond 13u om het hopelijk te maken..
    Heb Beau nu telkens in deken bij me op schoot om hem warm te houden.. Dus hopelijk is het snel opgelost!

Succes allemaal vandaag! KNUF

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Poohbeer...veel succes is zh vandaag...ben erg benieuwd meid wat eruit komt!
    @Ikke...wel een gezellige maar drukke avond zo te horen! Jenthe gooed geslapen vannacht...
    @Smyltje....jeetje wat spannend van je schoonzus...dan zal ze ongeveer net zover zijn als ik!!! Moet er niet aan denken om nu een bloeding te krijgen....Hoe gaat het met jou???
    @Wolfje...nog wel goed geklust meid?? Ik duim gewoon alvast...
    @Mom..hoe gaat het met jou??? en met je vader?
    @Dolfijn...kan me voorstellen dat het ff druk was!! Gyn al gebelt?? Hoop dat de kachel snel gemaakt wordt... vast niet erg om de hele dag met Beau te knuffelen, maar af en toe je handen vrij is ook heel fijn!

@hier....heb nu echt 2enorm ontstoken ogen....ze zijn helemaal dik en pijnlijk en rooddoorlopen.... moet om 10.35 naar de dokter...!!
    Door die ogen ook weer rot geslapen, was er om 4uur tegelijk met manlief uit (die moest te werk)!
    Maarjah hopen dat ik een middeltje krijg wat snel aanslaat...

Liefs

Deel Deze Pagina