Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah Stampertje.. balen dat je andere oog nu ook ontstoken is..
    ik hoop dat ze je snel wat kunnen geven wat helpt, goed dat je meteen een afspraak hebt gemaakt!

Hier Gyn gebeld, moet morgen op tussen controle komen.. dus nog even een dagje volhouden :( Echt zwaar vervelend! Hopelijk is het niets wat kwaad kan en ben ik er snel weer vanaf..

Beau is weer wakker en wil eten.. dus ga even voeden.. ;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@smyltje ik vind dat jij meldplicht moet krijgen hoor ;) ik wordt al helemaal zenuwachtig hehe!!

@dolfijn hoe bedoel je ik kan niet normaal plassen? wat moet ik me daarbij voorstellen?

@ poohbeer succes in het zh meid!

@twinkle hoe gaat het meid?

@Mom hoe gaat het bij jou?

@ikke en bij jou?

@stampertje balen van je ogen meid!! hoplijk krijg je snel zalf/druppels ofzo mee naar huis.

@hier nee kleintje van vrienden heeft hoogstwaarschijnlijk oorontsteking..maar ze had gistreren 40.4 graden koorts toen wij daar waren germ!
    hier heb enorme last van hooikoorst..heb donderdag wel al een spuit gehaald hiervoor maar deze werkt nog niet...weet eigenlijk ook niet hoe lang het duurt voordat deze werkt?
    ook denk ik ongi te worden snel genoeg heb namelijk al paar dagen buikpijn..

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

@all;nou wat ei betreft; zaterdag ei geweest naar mijn idee... en vrijdagavond geklust, later was manlief zo moe dus is er niet meer van gekomen, maar goed we zullen het zien...

@dolfijn; wat fijn dat beau het goed doet, maar wat rot van de verwarmingsketel! hoop voor je dat die snel gemaakt is!!!
    succes morgne bij de gyn! houd vol vandaag!

@stampertje; wat naar en vervelend van je ogen, heel veel succes bij de huisarts...

@sasje; wat sneu van je dat kleintje!
    Dus je verwacht ongi, natuurlijk tegenvaller, maar hoop dat je straks met clomid snel zwanger mag zijn, knuffel!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dan duimen we maar dat ei goed benut is Wolfje.. duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

@Sasje; om even in detail te treden: normaal voel je dat je blaas vol is, ga je naar de wc en zitten.. dan leeg je je blaas.
    Bij mij voel ik nu niet wanneer blaas vol is, krijg alleen buikpijn.. dus weet dat ik dan weer moet.. alleen kan niet gaan zitten want dan komt er niets, dus moet op een bepaalde manier gaan "hangen" en dan mijn blaas bijna leegwringen.. Erg vervelend en ook wat pijnlijk :( Sinds gisteren ook last van obstipatie.. dus misschien dat het met elkaar te maken heeft maar ass. van gyn wou toch dat gyn even kijkt..

@Hier; ze zijn bezig met verwarmingsketel, de voeler blijkt stuk.. dus de juiste temp werd niet door gegeven aan de ketel.. Hopelijk kan hij het oplossen.. We wachten het af..

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    kan het geen blaasontsteking zijn dan???

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sorry dames, nog geen babynieuws. het lijkt wel of de stimulatie van vriendje averechts heeft gewerkt! :( maar slaap wel beter hihi. dus ik ga weer verder met wachten en wachten en...
    was al vroeg wakker (7 uur) maar heb lekker in bed nog filmpje gekeken.
    met schoonzus gaat t goed. het had waarschijnlijk toch met de placenta te maken maar alles is goed. ze mag vandaag weer naar huis.

@dolfijn. hoop dat ze de verwarming snel kunnen maken! dit is ook niks..

@pooh. klinkt als een heeerlijke zondag :D

@sasje. balen dat je al zo lang buikpijn hebt! dat is ook niks :(

@wolfje. je hebt je ei in ieder geval benut, spannend hoor!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh smyltje ik had goede hoop :(

@dolfijn oh oke klinkt niet echt lekker nee! ben benieuwd wat het is zeg!!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zeker spannend:):) en nette cyclus...

nou dolfijn hopelijk is het snel gerepareerd

smyl; balen meid nog geen babynieuws:(

all; ben op zoek naar kleine digi camera iets van nikon of canon...tips?

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Nou bij de huisarts geweest en ik krijg niks ivm zwangerschap! Het is een flink virus in beide ogen, moet het een paar keer per dag schoonmaken en zolang er troep uit mijn ogen komt mag ik niet werken omdat het heel erg besmettelijk is!!! Baal er echt van dit zijn mijn laatste twee werk weken en de dokter zei dat er waarschijnlijk minimaal wel een week overheen gaat!!!

@Smyltje.... meid vind het zo spannend!!! Wel fijn dat je goed geslapen hebt!!
    @Dolfijn...wat lijkt me dat ontzettend naar!! Hoop dat de gyn morgen met oplossing komt....en hoop dat de kachel snel gefixed is :D
    @Wolfje....nou we duimen hoor..!!! En qua camera..wij hebben niet een kleine digitale, maar een vrij grote dus daar zal ik je niet echt aan kunnen helpen! sorry!
    @Sasje...wel baaleh als je ongi komt...maar dan kan je idd wel snel aan de clomid!! En hopelijk ben je dan snel zwanger meissie!!! Knuff...

Liefs

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ stampertje. jeetje, wat balen!! helemaal dat je niks mag :S

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ei:

NOD
    23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10)
    01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje; Wat balen van je ogen. Houdt het goed schoon.
    Dolfijn: ik hoop dat het niet een al te duur geintje wordt met de ketel. En voor ju hoop ik niet dat het een blaasotsteking is. Houdt alles goed schoon, maar dat doe je waarschijnlijk al.
    Smyltje;Geduld meid, de baby heeft het blijkbaar nog veel te veel naar haar zin bij jou.

Hier; meisje heeft heerlijk een uur in bad gedobberd. Had ze zin in. Dan moet je dat doen. Ik ben dus maar op de douche gaan poetsen, wat moet je anders?!
    Zo gaat meisje naar school en ga in om 15.00 rijden naar het zkh. Heb om 16.00 uur een afspraak. Kon niet in mijn eigen woonplaats, ja pas de 28e. Dus dat duurde me te lang
    Ik ga gauw... Tot vanmiddag

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik kom ook weer even snel spieken ik heb zo een afspraak dus even snel;) hier gaat het wel goed voel me de ene keer beter als de andere maarheb het erg druk gehad dus heb er niet heel veel aan kunnen denken.

@ dolfijn wat een mooi kaartje zeg wat een lieffie is het toch:) balen dat je niet kan plassen ik hoop dat het gauw beter word;)

@ sasje heb je het gezellig gehad zaterdag;)

@ ikke ik wil je een hele dikke knuffel geven ik hoop dat je je eigen snel weer beter voelt en lekker kan gaan genieten van alle dingen die komen gaan:)

@ poohbeer heb je vandaag of morgen de uitslag van de mri want ik weet het niet meer zeker:)

@ smyltje ik zie dat de kleine meid zich nog niet wil laten zien:)

@ stampertje wat balen zeg je ogen ontstoken ik hoop dat het gauw over is meid;)

meiden ik reageer vanavond even verder maar heb nu echt haast ik heb jullie gemist ik denk aan jullie allemaal een hele dikke knuffel voor jullie:):):):):):)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@twinkle veel plezier vandaag....zaterdag was idd wel erg gezellig :)

@stampertje balen dat je niks krijgt voor je ogen zeg :(

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Hoop dat het ondertussen weer lekker warm is bij jullie. Hebben ze aan de telefoon niet gezegt wat het eventueel zou kunnen zijn?

@ Smyltje; Ik had vanmorgen al even snel gekeken of je je meisje al lekker in je armen had maar helaas, hoop voor jou dat het niet al te lang meer gaat duren.

@ Stampertje; Wat balen dat je niks voor je ogen mag en dat het minimaal een week gaat duren net nu je bijna verlof hebt zeg! Hele dikke knuffel meis!

@ Twinkle; Het is wel een goed teken dat je even druk bent, dan heb je je gedachten vaak bij iets anders. En ondertussen is er alweer een week voorbij!!! Knuff

Hier; Vannacht heeft Jenthe het super gedaan; gisteravond om 22.45u toen om 02.45u en toen om 06.30u. Ik ben gister ook al vroeg naar bed gegaan dus heb weer een beetje kunnen slapen gelukkig.
    Vanmorgen is schoonmoeder even geweest en hebben we Jenthe even in bad gedaan, toen kwam zus onverwachts langs en toen ze weg was heb ik snel weer een was opgehangen, afgewassen en de badkamer schoongemaakt. Nu nog even zitten voordat mijn meisje zo weer wakker wordt. Oja en zo ook maar even wat eten :).

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @twinkle. fijn weer even iets te horen van je!!

@ikke. jeetje meid, wat ben jij actief! wel fijn dat Jenthe al zo goed slaapt. heerlijk!

@hier. ook maar even iets actiefs gedaan. heb de zolder opgeruimd, gestreken, zolder gedweild, was opgeruimd en babykamer gedweild.
    nu uitpufrfen op de bank. misschien helpt al dat trappen lopen ook nog ter bevordering van de bevalling haha

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow ikke je voelt je denk ik wel iets beterder???

@smyltje jij druk aan de poetst........nesteldrang?? :)

@Hier net de 1e keer gerend...wil het gaan opbouwen met een renprogramma...maar sow dat is heftig zeg!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Nou nee niet bepaald, maar zo heb ik mijn gedachten juist even ergens anders. Nu wel weer helemaal bekaf en duizelig. Vriendlief is nu thuis die gaat zo boodschappen doen.

Wel een lekker gevoel denk ik dat rennen of niet? Hoelang heb je het gedaan?

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel... fijn te horen dat je genoeg afleiding hebt en dat het wat beter gaat!!!
    @Sasje... doe je goed rennen, lekker buiten? Ga je het mooie weer in..... ikzelf kan eht niet, vind het echt niet leuk!!
    @Smyltje..je bent lekker bezig geweest...denk je er wel een beetje om?!!

@hier...ja baal echt dat ik er niks voor kreeg!! Maarjah kan er ook niks aan doen! Vanmiddag wel ff lekker uurtje geslapen op de bank!!
    Vanavond heb ik weer zwangerschapscursus en het is de partneravond dus daar gaan we wel heen, wil het niet missen!!!

Liefs

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer hoe was de uitslag is het meegevallen;) een hele dikke knuffel voor jou:)

@ sasje wat fijn dat het zo gezellig was;) en het was ook nog eens super weer:)

@ stampertje veel plezier;) ik hoop dat de ontstoken ogen snel over zijn:)

@ mom hoe gaat het met jou;)

@ mama esmeralda ik wil de zon ook wel hoor hij mag van mij nu wrl blijven schijnen:)

@ wolfje las in het andere topic dat je waarschijnlijk toch een reading gaat doen heel veel succes:)

@ smyltje je bent er maar druk mee geweest:p

@ ikke ja de tijd gaat zo wel snel ben wel erg zenuwachtig hoor:) wat fijn dat je wel lekker hebt geslapen;)

Deel Deze Pagina