Ei: NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
Hey meiden, @ Smyltje; Fijn dat je even laat weten dat je er niet bent vanmorgen . @ Sasje; Lijkt me verstandig dat je even een dag rust houd, anders is het misschien teveel in een keer. Wel goed dat je geen spierpijn hebt! @ Dolfijn; Wat een leuke foto en wat een mooi mannetje!!!!! Ik zal straks even op hyves spieken . Hoe is het nu met Beau? Nog benauwd? Is hij verkouden? Succes straks bij de gyn! Hoop dat het iets kleins is en dat ze het snel kunnen verhelpen. Verder veel gelezen maar niet meer onthouden . Hier; Weer super trots op mijn meisje . Ze heeft gewoon weer goed geslapen vannacht; 20.30 - 02.00 - 06.30 - 10.00. Dus ik heb gelukkig na de voeding van half 7 ook nog even lekker kunnen slapen. Misschien dat ze daarom wat onrustiger is 's avonds en 's middags. Net voor het eerst (op de dagen dat ik stuwing had na) gekolft en gewoon al 100ml . Morgen maar eens een flesje laten geven door papa! Kan ze daar vast aan gaan wennen. Fijne dag allemaal!
sasje niet niet echt, weet nooit goed wat te vragen allemaal... heb gewoon dan geschreven wat betreft zwanger worden en voor de rest zou zij kijken hoe en wat... dus allemaal erg open... maar als ik bericht terug heb, zal ik het jullie laten weten... nu overblijven dan boodschappen doen... morgen ochtend visite en daarna naar arnhem mediamarkt...
oke ben benieuwd wolfje...wanneer krijg je antwoord?? @ikke wat fijn dat jenthe het nu al zo goed doet hoor!!
Ikke: wat goed dat je gekolfd hebt. Als je straks weer moet werken is dat misschien wel handig dat je eraan went. En voor Jenthe ook. Smytje: Fijn dat je even liet weten dat je er niet bent. Zit toch in spanning. Enne... ook al zit je buik in de weg en heb je er last van, echt, straks zul je 'm missen. Dolfijn: ik zag het al op de foto waar Beau slaapt dat ie zo onwijs is veranderd. Wat een boel haar heeft ie daar of lijkt dat zo? Wolfje: ik ben heel benieuwd naar de antwoorden Stampertje; Wat lastig zijn van je ogen. Doet het ook pijn? Of valt dat wel mee? Mama Es: 100 dagen. Heb je de hele ochtend zitten rekenen? Hier; Net de paastak versierd. Dacht dat het ook wel leuk was om eieren te schilderen. Dus ik in de keuken die dingen uitblazen.. waar was ik aan begonnen!!! Nu dus hoofdpijn van het blazen. Meisje heeft ze we prachtig geschilderd. Zo mooi! Als ze droog zijn kunnen ze bij de paastak staan.
@Sasje...wat fijn dat je geen spierpijn hebt.. idd ff je spieren laten rusten en dan morgen weer!! Top hoor.. @Twinkel...toch baaleh van je test meid, kan me voorstellen dat je misschien toch nog een sprankje hoop had!! Dikke knuff voor jou... @ Ikke wat ontzettend fijn dat Jenthe het zo goed doet!! Wat een toppertje heb je toch!! @ Es...jeetje nog 100dagen wat gaat het snel he meis!! Ik vind dat het hier ook al zo snel gaat @Biancje..hoe gaat het met jou meissie??? zit je nog boven op je blauwe wolk?? Zo ff het huis doorwerken .. XXX
@Poohbeer...ze deden heel erg zeer, het is nu gelukkig al wat minder met de pijn!!! En wat super leuk idee van die eieren zelf schilderen!! Manlief is 15uur thuis, misschien dat ik hem ook ff kan overhalen om wat leuke plantjes en paastakken te halen ..
Ik heb dat niet uit zitten rekenen op hyves wordt er afgeteld en met mijn oude banner ook en had onthouden dat dinsdag nog 100 dagen was hihi. Wij doen niks met pasen vriendlief werkt maandag gewoon en zondag lekker ontbijten samen en gourmetten
hier vorige week ook al alles versierd voor de pasen is altijd wel gezellig! @ pasen hier moet ik ook werken maar 1e paasdag gaan we uiteten...en 2e paasdag moet ik s avonds werken..dus kijken wat we dan doen eten daaro...
Ik heb geen idee waar al mijn paasdingen zijn ga van de week wel eens kijken in de schuur of boven in huis mmmmmm lastig. Vriendlief vind gourmetten altijd zo lekker maar ik vindt het niet echt dus met kerst en pasen mag hij haha
oh ja??? van astrid horen we ook niks meer van....ik vraag me nog steeds of ze geen bekend iemand is......
Ik zie Astrid elke dag meelezen en vroeg van de week ook hoe het met d'r was toen ze aant meelezen was maar geen reactie... Zie idd ook vaak gasten meelezen.
@Pasen... wij doen eigenlijk nooit heel veel aan pasen.. ik vind het gezellig om lekker te brunchen met zijn 2tjes en waarschijnlijk 1dag met mijn ouders! ...zo ff stof gezogen en de kamer btje aan kant gemaakt! Heb eigenlijk nog niet heel veel zin om dingen te doen! hahahha... nesteldrang moet nog komen denk ik ... Ga zo nog ff liggen, om te kijken of ik nog wat kan slapen... Morgen ben ik zo en zo ook vrij... (is altijd mijn vrije dag) hoop dat mijn ogen morgen stuk beter zijn, zodat ik donderdag gewoon kan werken!!!
@ sasje ik zit vandaag op cyclusdag 36 ik wacht het even af en anders bel ik de gyn @ stampertje ik hoop dat je manlief over kan halen @ mama esmeralda nog 100 daagjes het schiet echt al op hoe gaat het met je buikkie @ ikke wat een knappe meid is Jenthe toch dat voelt voor jou denk ook al een stuk beter nu kom je zelf ook wat meer an je nchtrust toe @ pasen doen wij ook niet aan maar dat komt dit jaar ook wel erg goed uit want word een paar dagen daarvoor geopereerd
Ei: NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5