wel bijgelezen weinig onthouden... krijg voor vrijdag bericht van de reading... morgen lekker naar de mediamarkt en grote speelgoedwinkel kijken voor sem verjaardagskado, weet gewoon nog niks
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@ Wolfje & Pooh; Zou leuk zijn als dat jullie geluksdag wordt! Ik kwam even spieken of er al nieuws was van Dolfijn... Jenthe is weer erg veel wakker vandaag, heeft in totaal maar max. 2 uurtjes geslapen Nu ook weer wakker dus ga haar maar uit bed halen...
Moet nog ff bijlezen beetje druk geweest vriendlief was ook nog vrij dus lekker weg geweest met zijn 3en. Quint is afgelopen vrijdag gewogen..3620 gram gaat dus goed..nu wel flesvoeding gecombineerd met bv.. Hij slaapt al een paar dagen in zijn eigen bedje/kamertje heerlijk hij doet het zo goed. Ik ga ff bijlezen Xxxx
@ Es; haha tuurlijk! Hoe vind ie het werken? Hier zit ik maar weer met een slapend meisje op mijn arm . Ben echt wel 20x op en neer gelopen voor de speen, maar daar had ik zó genoeg van! Vriendlief is weer naar cursus dus moet het weer alleen doen vanavond... En aangezien madame bijna nog niet heeft geslapen doe ik het maar zo. Pff ben blij als ik in bed lig!
hij vind het geweldig is de baas van de ploeg en moet alles regelen ze geven ook heel de dag door complimenten dus hij is elke dag in zijn nopjes
ja heel wat en ook lekker rustig (vind het leuk als hij thuis is maar 5 maanden elke dag was te veel)
Sorry meiden, nog geen tijd gehad om te reageren.. Gyn kon helaas geen duidelijkheid geven.. hij kon op echo zien dat blaas iets gekanteld lag maar noemde het nog geen doorgezakte blaas.. moet het in de gaten houden. Baarmoeder en blaas zagen er verder prima uit.. dus kon verder geen kwaad. Inwendig onderzoek was nu trouwens niet echt fijn dus lig de hele middag alweer op bed Ga morgen even reagern op iedereen.. sorry.. fijne avond! xx
@ pooh en wolfje ik hoop dat het jullie geluksdag gaat worden @ wolfje succes met het uitzoeken van een kado altijd weer lastig @ ikke is het nog gelukt met de strijk @ biancje wat fijn om te horen dat alles goed gaat @ mama esmeralda wat fijn dat vriendlief het zo naar zijn zin heeft op het werk @ dolfijn wat vervelend dat er niet echt duidelijkheid is zeg doe rustig aan en hou het goed in de gaten een hele dikke knuffel voor jou @ smyltje wat fijn dat alles weer goed was ik hoop dat jullie je meisje snel in de handen mogen hebben @ pooh hoe vond papa lief de versiering
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@ Dolfijn; Wat balen dat er geen duidelijkheid is zeg! Hopen dat het snel beter gaat meis! @ Twinkle; Ja het is nog gelukt met de strijk, wel in delen trouwens . Ohh meiden duimen jullie even dat Jenthe nu EINDELIJK gaat slapen, ik ben kapot en kan niet meer! Net met haar op m'n arm flink staan huilen . Sta op het punt vriendlief te bellen als ze zo weer begint... Sorry, zit er even flink doorheen
@Biancje...wat super te horen dat Quint het nog steeds zo goed doet!! lekker meid!! @Dolfijn... baaleh dat je nog niet echt duidelijkheid hebt...kan me voorstellen dat het zo kort na de bevalling nog niet echt lekker is om inwendig onderzoek te krijgen...knuff! @Twinkel en Sasje...ik duim gewoon door hoor meiden!!! @Twinkel..fijne avond verder.. @Es...wat goed dat vriendlief het zo naar zijn zin heeft!!! @Smyltje...hoe gaat het vandaag??? @Mom...hoe is het met jou meissie?? Hoe gaat het met je vader? Al wat verbetering weer??? @Wolfje...leuk morgen op zoek naar cadeautje voor Sem!! Hoop dat je wat leuks vindt! @hier... vanmiddag met manlief ff boodschapjes gedaan, en paastakken!! Ziet er helemaal gezellig uit! Mijn rechteroog gaat wel wat beter maar links is echt nog niks!! Pijnlijk en rood en troep!! Blegh... xxx
@ ikke meid toch ik ga voor je duimen een hele dikke knuffel voor jou @ stampertje gezellig hoor laat de pasen maar komen fijne avond
Meiden moet ff wat kwijt: Zaterdag had ik vrijgezellenfeest van een vriendin, haar schoonzus en zusje hadden het georganiseerd! Ik had nog aangeboden om mee te helpen maar kreeg niet echt gehoor, ja 1x op een dinsdagmiddag maar dan moet ik gewoon werken!! Dus heb het hun maar laten regelen, verder had ik nog wat suggesties gedaan als een busje huren, gezellig met zijn alle in 1 auto etc... maar daar werd niet echt op gereageerd!! Iedere keer als we een mail kregen van de meiden was het: ja we gaan naar alkmaar maar wat we gaan doen is een verassing, ja ze wordt verkleed maar hoe is nog een verassing! Dus ik had een mail gestuurd: dat ik het er niet mee eens was dat wij niet mochten weten hoe of wat (niet boos ofzo hoor!), ik bedoel zij is de vrijgezel wij niet!! En wou toch graag weten waar me geld aan uit werd gegeven!! Nu vond ik de dag zelf niet super, we gingen theeleuten (ik dacht echt high tea) en toen gingen we opdrachten doen! Ze werdt door iemand opgemaakt die geblinddoekt was, werd gevoerd met vla door iemand die geblinddoekt was!! Ik had het zelf echt niet leuk gevonden! Toen gingen we tapaseten...dat was wel gezellig... daarna haakte ik en andere vriendin af... het was al 23uur... ben 32weken zwanger dan ga ik niet meer de kroeg in hoor...andere vriendin is 16wk zwanger!! Dus die trok het ook niet meer... Daarna zijn ze niet meer uit gegaan want alle andere die mee waren hadden niet zoveel zin meer en waren moe!!! Kan ik ook niks aan doen... Nu is de vrijgezellenvriendin ook een collega en die heeft tegen een andere collega gezegd dat zusje van haar had gezegd dat wij (vriendin en ik) niks hadden gedaan en dat ik een boze mail had gestuurd dat ik niks mocht weten en ze vond het niet leuk dat iedereen weg ging!! (kan ik toch niks aan doen)... Ze heeft na zaterdag helemaal niks meer laten horen!!! Het is een vriendin die heel veel verwacht van mij, ik moet altijd haar bellen (het liefst iedere dag!)of langs gaan... (iedere week) maar er komt nooit wat van haar kant... Ik vind het niet erg als ik je niet iedere dag spreek als je er maar voor me bent als vriendin als ik je nodig heb!! En dan gaat ze 20mei trouwen ik ben 30 mei uitgerekend..en het enige wat ze kan zeggen over mijn zwangerschap dat ik niet op haar bruiloft mag bevallen en dat ik het maar daarna moet doen!! Nee daar heb ik lekker veel zeggenschap over!! Sorry hoor meiden, moest het echt even kwijt.... Weet gewoon niet goed wat ik met haar aan moet!!! Ik begin haar steeds minder als vriendin te zien, ze kan het alleen maar over haar zelf hebben en als we het een keer gezellig hebben gaat ze weer huilen omdat ze het zo jammer vindt hoe het nu gaat en het ligt nooit aan haar!!! nogmaals sorry!!!
@dolfijn. wat rot dat er nu nog steeds niet echt duidelijkheid is! hoopt dat het snel komt @ikke. ik duim voor je meid!! @stampertje. begrijpelijk hoor! en geen excuses hier he. ook voor dit soort dingen mag je gewoon hier je verhala kwijt. het klinkt nou niet echt als een 'leuk' vrijgezellenfeest. en ik zou ook willen weten wat we zouden gaan doen hoor!! jammer dat je vriendin dit allemaal anders opvat.. ik hoop dat jullie er samen uitkomen! om nog antwoord te geven op je vraag. het gaat opzich goed vandaag. ben alleen erg moe, maar ja, what's new?!
@dolfijn; vervelend meid dat het onderzoek zo pijnlijk was en nog niet echt duidelijkheid dikke knuffel vna mij @ikke; een hele dikke knuffel voor jou, is ze nu netjes gaan slapen? Vervelend dat ze overdag zo weinig slaapt! Sem sliep vanaf 6wk overdag al gewoon niet, echt 0,0! vreselijk! @stampertje; (niet lullig bedoeld) maar komt jullie vriendschap wel van 2 kanten? Wat vervelend hoe dat allemaal zo gelopen is zeg, dikke knuf! @smyl; nog een week tot de dag hopelijk komt de kleine voor die tijd, en hoef je niet nu nog 3weken te wachten! @biancje; fijn even van je te horen! Fijn dat hij het goed doet! @twinkle; thanks; ja kado zoeken is echt moeilijk, vooral voor een kind dat alles al heeft met dank aan opa's, oma's en overgrootouders @pooh; gaan wij er een geluksdag van maken