Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
nou hopelijk is jenthe vandaag wat rustiger.....jammer dat we een eindje uit de buurt wonen....was je anders graag komen helpen meid.... hier zo net terug van het rennen...pff herftig.....die 3 min rennen haal ik iedere keer niet wel iedere keer de 2 min...dus er zit al voorruit gang in maar ik haal dan opeeens verkeerd adem waardoor ik helemaal buiten adem raak....haha hoezo geen conditie!!!! ik ga trouwens ook zometeen maar eens testjes bestellen via sensitest dan heb ik ze misschien vrijdag binnen......kan ik misschien zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben.....
Lief van je Sasje! Gewoon blijven oefenen, dan komt die conditie vanzelf wel, hier nu ook 0,0 conditie . Hoop zó dat je zaterdag twee mooie streepjes mag testen!
ik ga er eigenlijk niet vanuit...maar begin nu wel meer te twijfelen..stom he....ondanks die kans eigenlijk 0.3 is ofzo......maar opeens heb ik zo iets van stel het is wel zo....want ik blijf zon gevoelige tepels houden..????
@stampertje. jeetje, wat een raar mens! sorry hoor.. ze kan toch niet verwachten dat je met 39 weken zwangerschap daggast bent en dan ook nog tot 's avonds laat blijft?!?! heeft zij zelf al kinderen?! en trouwens, wie weet ben je dan al bevallen en heb je een kleintje van bijv 2 dagen!! pfff lastige situatie voor je als zij een heel andere kijk heeft op dingen dan jij.. sterkte! @buik. ze zeggen inderdaad dat naar voren dragen een jongen is. nou, na 5 echo's ben ik toch echt wel overtuigd dat het een meisje is haha lekker dwars hihi
komt mn schoonmoeder ineens onaangekondigd langs.. pff, ben niet zo van de onaangekondigde bezoekjes haha. maar daar moet ik maar aan wennen denk ik, ze bedoelt het goed!
whahaha waarom heb je dan open gemaakt????? haha ik maak zo vaak de deur niet open als de bel gaat..als ik daar geen zin in heb zien toch niet of ik wel of niet thuis ben
Stampertje: Wat een vervelende situatie. Zo te horen heeft zij een hele andere verwachting dan jij. Zij vind het belangrijk dat je met regelmatig bij elkaar op de koffie komt en jij denkt zoals ik. Ik zou (in haar situatie) het juist heel belangrijk vinden als je er tijdens de plechtigheid zou zijn en met me mee zou denken bij de voorbereidingen en bij het kopen van de jurk. Dat je dan 's avonds eerder naar huis gaat, zou ik kunnen begrijpen. Vind het ook heel vreemd dat ze daar zo moeilijk over doet. Dat kun je niet verwachten van een hoogzwangere, die misschien wel op ploffen staat. Denk dat het goed is om haar te laten weten wat jij van vriendschap verwacht. Smytje: Wat een mooie punt-buik. Bij lijkt niet zo rond maar meer puntig naar voren. Wel enorm!!!! Ikke; misschien heeft ze wel minder slaap nodig. Mijn tip: Probeer haar wel rust-momenten te geven. Dus leg haar dan in bed/wandelwagen of box maar dan zonder speelgoed. Een knuffeltje of doekje om mee te tukken. Zelf zou ik het bedje verkiezen zodat ze aanleert dat het slaaptijd is. Box is tenslotte om te spelen en de wandelwagen om er op uit te gaan. Wij hebben die dingen altijd gescheiden gebruikt. Dus op vaste tijden naar bed, en ook al sliep ze niet dan rust ze toch en is ze prikkelvrij. Weinig geluid en licht om haar heen. Ik weet niet of je iets hebt aan mijn tip en of je wel tips wilt. Ik bedoel het niet verkeerd hoor meid! Begrijp dat je heel erg je best doet. Maar ik denk zelf dat het belangrijk is dat ze leert dat in haar eigen bedje moet slapen ipv bij mama op de arm. Het is ook zo moeilijk! Neem je haar steeds op de arm, dan zal ze er nooit aan wennen, maar ja, je laat haar natuurlijk ook niet huilen. Daarbij is de overgang van mama's buik naar een bed ook zo groot! Volg vooral je gevoel. Dan doe je het altijd goed! Moedergevoel werkt zo goed! Plaats anders eens een berichte in het kopje baby hier op het forum. Misschien dat andere moeders goede tips hebben. Sasje; succes met rennen zometeen! Buik: ik droeg naar voren en had ook een donkere streep op mijn buik. En toch een meisje! Net even wezen shoppen maar niks gevonden. Helaas. Nu maar even boodschappen halen en dan verder knutselen
Oja, bedankt voor de leuke reacties over de ramen. Af en toe moet je toch weer even iets geks doen. En plakaatverf kun je er zo afhalen met een krabbertje of met een sopdoekje. Kan mij het schelen! Wij hebben iets wat niemand heeft!!! Ben wel van die gekke dingen. Mocht dat vroeger thuis nooit. Daarom vind ik dat denk ik zo leuk!
mama es...wil je me even pb'en ik wil een heerlijke taart maken...met aardbeien vulling denk ik ....maar weet niet waar te beginnen
Smurf zou het van mij mogen hoor als hij dat wilt en papa heeft dan gewoon pech ik bepaal ook nog wat haha
uhhh wij hebben grote ramen tot aan de grond aan de voorkant, dus ze zag me gewoon op de bank zitten haha. kan ik moeilijk niet opendoen kan het de volgende keer proberen hahaha. denk alleen niet dat ik daar vrienden mee maak
Als iemand nog leuke ideeën heeft, kom maar op. Moet de ecoline ook nog steeds uitproberen. Binnenkort een keer even naar de hobby-winkel. Marsepein in ook bijna op!
@Pooh: Zodra ik merk dat ze moe aan het worden is leg ik haar op bed of in de wagen want daar slaapt ze ' snachts in bij ons op de kamer. Maar de laatste dagen gaat ze dan die niet slapen en heel druk doen terwijl ze strak ingestopt ligt. Maarja nu ligt ze nog steeds te slapen dus we zullen zien hoe het vandaag gaat... Vindt het juist wel fijn om van jullie tips en adviezen te krijgen hoor.