@dolfijn. lijkt me gene rpettig gevoel en idee! hoop dat het snel beter gaat @mama. hoop dat het snel wegtrekt!
Oh Mama es: ik hoop dat alles uiteindleijk meevalt. Pff je laat me schrikken zeg. Sasje: hou jij ons op de hoogte van mama Es Ikke: zou het niet kunnen zijn dat Jenthe haar dag-nacht ritme heeft omgedraaid? Bij ons werkte het om mijn meisje al na een week!!! op haar eigen kamertje te laten slapen. Wij werden erg onrustig van elkaar. Ik moest bij elk zuchtje/kreuntje etc even naar haar kijken. Dat wil niet in het donker, dus hup licht aan. En zij natuurlijk wakker. Logisch. Toen ze op haar eigen kamertje sliep, sliep ze ineens hele nachten door en moest ik haar steeds wakker maken voor de voedingen. Misschien heeft ze 'last' van jullie gesnurk/geadem/gedraai etc. IK wete het, het is heel erg eng hoor de eerste nacht en waarschijnlijk doe je geen oog dicht, maar vertrouw op je moedergevoel en je lichte slapen dat je haar heus wel hoort. Echt waar! Sasje; Wat een lieve collega's. Huil er lekker een potje om. Is helemaal niet erg Dolfijn: ga af op je gevoel en eis bijvoorbeeld een echo om te kijken of het geen kwaad kan! Sta op je strepen meid!
Even snel via telefoon, ben aant koken. @ES; hoop dat t meevalt meis! @DOLFIJN; Wat raar dat ze t met echo niet konden zien, bij mij toen die zondag zeiden ze van wel. Als je wat actiever bent heb je ook wat meer last van naweeen he, niet druk maken meis!!! @ POOH; haha Jenthe slaapt snachts juist steeds langer :-D nu vandaag ist goed gegaan!
dames ik houd jullie op de hoogte...kwam al even kijken of es het al had gepost want ben bij mijn ouders op visite....maar heb nu nog niks meer gehoord hopelijk is alles goed.
Pff jeetje, kan wel een latertje worden dus... Snap alleen nog steeds niet waarom t niet via vk is gegaan want dan wordt je gewoon op verloskamers geholpen, zit ze nu bij ehbo?
Begrijp ook niet helemaal waarom ze geen spoedlijn van de VK heeft gebeld.. maar goed, als ze maar geholpen wordt en hopelijk valt het allemaal mee.. @Hier; net paracetamol genomen tegen de hoofdpijn, werd niet echt minder.. samentrekken BM is wel wat minder en misselijkheid is wat gezakt met eten.. dus al met al gaat het wel.. Beau ligt lekker te slapen en we krijgen zo nog even bezoek.. dan weer lekker op tijd naar bed, merk dat ik mijn slaap echt heel hard nodig heb op het moment.. hahaha is ook niet vreemd met de gebroken nachten natuurlijk Hoe voel jij je vandaag verder Ikke? is het een beetje te doen? en heb je al bedacht hoe je wat hulp kunt krijgen?
dat weet ik ook niet..maar de ha post zit in het zh...dus mocht er iets niet goed zijn dan wordt ze meteen doorgestuurd zeg maar...
Gelukkig dat het al wat minder is Dolfijn. Drinkt Beau weer goed vandaag? Ik zit erover te denken om morgen maar eens de ha te bellen want merk dat ik me steeds slechter voel psychisch dan... Maar is toch wel een drempel merk ik. Nog maar even een nachtje goed over slapen...
ja ikke kan ik me voorstellen dat dat een drempel is hoor.........je hoort vaak dat meiden een postno huppel de hup depressie krijgen..een ander meisje in een groepje heeft dit ook en een collega van me heeft dit ook gehad...maar bij 2e kindje weer helemaal niet!! komt door de heftige bevalling denk ik...heb je er wel al vaker met iemand over gesproken?
Sasje ja is ook zo, belangrijkste is dat ze wordt geholpen! Ben benieuwd... Het gaat wel lekker zo met de zwangeren elke keer zeg!
nou zeg......alleen stampertje en smyltje moeten nu nog even de eer hoog houden voor de niet zwangeren hoor
Weet heeeeel goed dat er een drempel is die je over moet Ikke, maar doe het ajb.. wat ik in PB al schreef.. dit is groter dan jijzelf aan kunt op het moment.. dus toch maar gewoon doen.. KNUF! Beau drinkt redelijk vandaag.. blijf beetje onzeker of hij genoeg binnen krijgt.. maar daar zal ik vrijdag pas duidelijkheid over hebben ben ik bang.. dus daar moet ik maar ff doorheen. Gelukkig poept en plast hij goed en is hij redelijk wakker dus ach, komt vast wel goed Ik ga even voeden.. hopelijk lees ik vanavond nog wat van MamaEs.. Fijne avond in elk geval meiden! xx