Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja heel veel met vriendlief en laatst met moeder en ook regelmatig met zus...

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dat is wel belangrijk inderdaad....tja moeilijke keuze meid....maar ik denk zoals dolfijn ook al zegt dat je het alleen zo niet redt....en je hebt gewoon even dat beetje hulp nodig voor je ha!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sms van es....ze moet nog rustiger aan doen want ze overbelaste de smurf te veel...ze mocht nu naar huis!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh gelukkig! Ben benieuwd of ze rustiger aan kan doen, ze zei zelf al dat ze niet eens werkte. Hoop dat ze t wel gaat proberen.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ze gaf al in de sms aan van nog rustiger aan..ze doet al niet zo heel veel op een dag :) dat wordt dan heel de dag op de bank liggen ;)

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben blij dat het niks ernstigs is!

ikke. het is goed dat je zelf aan de bel trekt vind ik!!

ik heb vanmiddag niet geslapen, dus ben bekaf!! vriendje gaat toch vroeg slapen vanavond en ik ook. hij moet morgen wéér om 5.15 zn bed uit :S hoop dat ik daarna wel wat beter kan slapen dan vanmorgen. pfff, mn ogen vallen steeds dicht.. gaaaaaaaaaaaaaaap

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

Ten eerste; stelletje kletskoppen! pff, half uur bezig om alles te lezen;)
    Nou heb een nieuwe camara gekocht:
    http://www.samsung.com/nl/consumer/photography/compact/high-zoom/EC-WB650ZBPBE1/index.idx?pagetype=prd_detail#

Verder erg moe, dus duik me bed zo in!

Ga even proberen op iedereen te reageren!

@pooh; leuk raamschilderij:)

@mom; hopelijk kan je vader snel geholpen worden en knapt hij goed op!

@dolfijn; beau groeit vast goed op die super melk van jou:)

@smyltje; echt mooie buik zeg, fijne dag op je moeders verjaardag!

@stampertje; pff wat een gedoe zeg, als ze twijfelt over daggast zou ik zelf *denk ik* al zeggen van laat dan maar, moeilijk hoor, knuf

@sasje; je weet het he>blijf voor je duimen!
    Fijn dat je collega;s zo aan je denken, en 2 die niks zeggen, misschien komt het gewoon doordat ze totaal niet weten wat ze moeten zeggen en bang zijn iets verkeerds te zeggen?

@ikke; knuf voor jou meid;)

@mama es; gelukkig weer thuis!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zo meiden jullie hebben me een hoop huiswerk bezorgd dus heb net alles onthouden hoor:)

@ mama esmeralda gelukkig is het niet iets heel ergs:) doe heel rustig aan ik schrok toen ik je bericht net las:(

@ sasje ik ga heel hard voor je duimen dat er toch nog een wonder gebeurt;) voor mij is er geen wonder gebeurt ik ben net ongi geworden maar ben wel blij dat er duidelijkheid is nu wachten op de operatie:)

@ dolfijn het komt wast goed maar snap je onzekerheid heel goed laat het maar snel vrijdag worden;) volgens mij las ik ook iets over hoofdpijn ik hoop dat het is afgezakt:) knuffel voor jou

@ ikke ik hoop dat je een keuze kunt maken meid maar als je je echt zo blijft voelen zou ik wel die stap nemen een hele dikke knuffel voor jou:)

@ wolfje fijn dat het is gelukt met de camera:) slaaplekker

meiden het spijt me zeer maar meer heb ik echt niet onthouden:) het was ook zo veel. zoals ik al naar sasje schreef voor mij is er geen wonder gebeurt ik ben net ongi geworden maar dat wist ik eigenlijk al:( nu wachten op de operatie en dan weten we hopelijk weer meer en komt een klein wonder ook voor ons steeds dichterbij:)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5[/QUOTE]

10. Zeepaardje

@twinkle::x:x:x dikke knuf meid en hopelijk kan de operatie snel plaatsvinden! knuffel

11. Zeepaardje

Ei:
    02 apr: wolfje22

03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 05/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat kan hij ook wolfje vandaag over twee weken;)

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga afsluiten heb hoofdpijn weltrusten voor straks;)

14. Zeepaardje

twinkle dacht ik al, maar zag niks in onze lijst staan;)
    alleen in je handtekening:)
    truste meid, knuf

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    balen twinkle :( ik heb egt bewondering voor je positiviteit nu! hele dikke knuffel

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    trusten allemaal!

17. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sasje24, ik duim voor je dat het weekend een mooie test hebt.

@mamaEs, fijn dat het niks ernstigs is..en nu lekker uitrusten!! Luister naar je lichaam.

@ikke, vervelend dat ze overdag weinig slaapt..misschien idd ff cb vragen wat te doen..

Weltrusten allemaal..

Xxx

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    MamaEs: hoop dat je snel opknapt. Ben bij dat het niks ernstig is, maar doe kalm aan!
    Ikke: meid, dikke knuffel. Als ik je kan helpen...
    Dolfijn:Doe jij ook nog rustig aan? EN hoe gaat het nu eigenlijk met zoonlief en zijn bloedsuiker?
    Twinkle: dikke knuffel!

Hier: Even visite gehad. Vanmiddag de boodschappen gehaald. Was wel weer nodig. Verder weinig te melden. Had nog willen knutselen, maar het zonnetje brak dor, dus we zijn naar buiten gegaan. Een flesje bellenblaas en heel veel speelplezier. Morgen weer werken en 's avonds een optreden met de muziek.
    Tot morgen meiden

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Gisteren nog even snel gelezen.. fijn dat het niets ernstigs was mamaEs, maar doe nu ajb wel rustig aan.. en ja, nog rustiger dan je al deed.. blijkbaar was het nog niet rustig genoeg voor jouw lichaam.. KNUF!

@Biancje; hoe is het met jou en Quint? wil alles een beetje lukken? en hebben jullie je ritme samen al helemaal gevonden?
    @Ikke; beetje kunnen slapen vannacht? enne.. HA bellen vandaag he meis ;) ik denk aan je.. en til je in gedachten even die drempel over.. KNUF
    @Smyltje; beetje geslapen meis? ik hoop echt dat het niet lang meer duurd voor je.. je geduld (en dat van ons!) wordt erg op de proef gesteld.. wanneer moet je weer naar VK? en gingen ze dan kijken om evt te strippen?
    @Sasje; ik ben ook heel hard aan het duimen.. dus bestel die test maar.. je weet maar nooit :) het is je in elk geval super gegunt!
    @Twinkle; knap dat je je zo houdt.. hoop dat je deze twee weekjes zo door blijft komen, de uitslag zal zeker eng zijn.. maar toch hoop ik dat het uiteindelijk allemaal voor een heel goed doel is!
    @Wolfje; hoe is het met Sem? is hij nogsteeds alle momenten droog? ik vind het echt super knap!
    @Poohbeer; Werkze vandaag en veel plezier met muziek vanavond!

@Hier; hoofdpijn is helaas nog niet weg :( wordt er echt wat beroerd van.. Gelukkig heeft Beau door dat mama zich niet helemaal lekker voelt en doet hij goed zijn best met drinken en goed slapen.. dus vannacht er alleen om 12u, 3u en 6u uitgeweest om te voeden.
    Manlief moet vandaag paar uurtjes weg dus denk dat ik zo me bed nog even lekker inkruip.. dus ja, ik doe wel rustig aan..
    Het voeden kost op dit moment nog genoeg energie, en manlief en de jongens kunnen zich gelukkig zelf redelijk redden.

Fijne dag allemaal! xx

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    nog geen babynieuws :) had vannacht wel flinke krampen onderin mn baarmoeder. dacht ff dat het zou gana beginnen! maar helaas, of nou ja, misschien voor vandaag gelukkig! want mn mamsie is jarig!
    kon mn draai niet vinden vannacht. telkens als ik op mn linkerzij wilde liggen, duwde madam zeeeer pijnlijk haar billen onder mn ribben. op mn rechterzij geen last. maar ja, ga jij maar eens een hele nacht lang op 1 zij liggen :S niet echt super geslapen dus en weer hoofdpijn als gevolg..
    @dolfijn. fijn dat er vannacht goede regelmaat in zat! hopelijk heb je lekker bij kunnen tanken. en neem inderdaad goed je rust!
    @wolfje. ik zie dat je een nieuw plaatje hebt.. maar dat deed je toch altijd als er een nieuwe ronde inging bij je??

Deel Deze Pagina