Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik had het dinsdag wel gevraagd. maar in principe strippen ze pas met 41 weken. omdat je anders alleen maar meer gaat rommelen als er nog geen start is zeg maar. met het gevolg dat ik dan niet goed zou kunnen slapen.....??
    ik: uhhh nou, daarvoor hoeven we het niet te laten, want slapen doe ik toch al niet hahaha.
    dus ze zouden dan eventueel met 40 weken kunnen gaan strippen. maar stiekem hoop ik natuurlijk dat ze er dan gewoon al is!! anders moet ik de 12e weer heen. op mn uitgerekende datum..

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje het staat ook in het lijstje misschien niet gezien:p bijna een reading spannend ik hoop dat er een hoop duidelijk gaat worden

@ ikke dankje voor de bewondering ik vind het zo lief van jullie allemaal dat jullie me zo steunen dus ik heb ook heel veel bewondering voor jullie;) knuffie voor jou

@ dolfijn dat hoop ik ook het komt steeds dichterbij ik ben blij maar tegelijker tijd ook erg bang:( maar ik blijf positief al valt het af en toe echt niet mee:) balen dat je hoofdpijn nog niet weg is zeg ik hoop dat het snel afzakt doe rustig aan meiss en geniet van jullie kleine ventje:) knuff voor jou

@ mama esmeralda gaat het weer een beetje het was vast schrikken ik hoop dat het nu goed gaat knuffel voor jou;)

@ pooh je kan lekker gaan genieten van het mooie weer want tot zaterdag zo en zo mooi weer:)

@ sasje hoe gaat het met jou meid ik hoop zo da er toch nog een wonder voor jullie gebeurt ik duim heel erg hard:) een knuffel voor jou

@ zo wat een weertje zeg ik ga zo mijn was even buiten hangen en dan duik ik de stad even in vanmiddag met een vriendin afgesproken dus ik kom de dag wel weer door:D meiden ik denk aan jullie allemaal ik weet dat ik er nu niet zo heel vaak ben maar dat komt omdat ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken om niet zoveel met de operatie en de uitslag die er kan komen bezig te zijn:) ik geef jullie allemaal een hele dikke knuffel want die verdienen jullie echt:)

fijne dag allemaal:)

liefs twinklestar

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje ik hoop zo voor je dat het wil doorzetten en dat jullie meisje snel komt:)

@ stamperje hoe gaat ht met je ogen is het al wat minder geworden:) knuffel voor jou

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Mama es: jeetje meid...dat ik het las wel ff schrikken zeg!! Gelukkig dat je weer snel naar huis mocht en doe idd nog rustiger aan.
    @Twinkel...wat onwijs baaleh meid, en wat goed van je dat je zo posi blijft en dat je afleiding zoekt, dikke knuff..
    @Smyltje..gefeliciteerd met je mams!!
    @Dolfijn....baaleh dat je best wel wat last blijft houden meis, gelukkig maar dat Beau het wel goed doet :D.... Hij is nu al lief voor zijn mama!
    @Ikke... vind het alleen al heel knap meid dat je erover nadenkt om naar de ha te gaan...dat is in ieder geval een eerste stap! Doe waar jij je goed bijvoelt! Ook al is er een drempel!!! Hele dikke knuff voor jou meis!
    @Wolfje... wat een mooie camera meid!
    @Sasje..wat heb je lieve attente collega's en die collega's die er niet naar vragen lekker laten gaan!! En hoe is het nu met de spierpijn??

@hier... Mijn ogen zitten nog steeds dicht geplakt 's ochtends... het lijkt wel iets rustiger te worden!! Gelukkig, maar ga morgen ook nog niet werken!!!
    Die vriendin heeft gister weer een mail gestuurd met sorry sorry en ik wil geen ruzie en ik dacht alleen maar met jullie mee dat het misschien anders te zwaar zou worden op onze bruiloft... dus ze verdraait nu haar eigen woorden!!
    Heb er niet meer op gereageerd..moet het ff laten bezinken en kijken wat ik ermee ga doen!!

IK ben dan weer iemand die denkt okeey!!! En klaar...
    Manlief neemt weer de laptop mee vanmiddag dus zal vanmiddag weer niet online kunnen zijn!!!

Liefs

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo moest toch nog even 2 blz lezen geloof ik ;)
    weer bijna 5000 berichten meiden......
    wat wordt het deze keer voor naam? of houden we dezelfde aan alleen deel 4?

@wolfje ja toen ik inlogde zag ik als eerste jou tekst en dacht toen ook van huh is ze ongi geworden :) maar volgens mij heb je zomaar veranderd toch?

@ ikke ha bellen vandaag....hup meid.....'' duw je de goede richting op''
    hoe ging het vannacht?

@dolfijn lekker rustig aan doen meid....kruip maar lekker je bedje in!!! beau is alweer bijna 2 wkn!!!

@biancje hoe gaat het met jou meid?

@smyltje he ik hoop echt zo voor je dat het snel begint....want ik begin erg nieuwsgierig te worden naar je meisje en haar naam natuurlijk ;)

@stampertje vervelend van je ogen zeg.....hopelijk gaat het snel beter!

@twinkle balen van je ongi zeg! knuffel voor jou!!

@hier gisteren toch maar testjes besteld..deze zullen vandaag wel komen met de post....ook nog geen ongi hier....zal het dan toch?????
    al heb ik wel vaker ongi gevoel...en die gevoelige tepels...wordt er gek van!!!! heb dat nog nooit zo erg gehad!! we zullen zien :)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Ik duim voor je meis!!!

@ Dolfijn; Neem goed je rust, bv kost erg veel energie vooral als Beau nog een paar keer per nacht komt.

@ Stampertje; Volgende week je laatste weekje werken en dan heb je lekker verlof meis! Wel balen dat je ogen nog niet beter zijn.

@ Smyltje; Gefeliciteerd met je moeder! Ben benieuwd wanneer je meisje besluit te komen :).

Verder veel gelezen maar verder niks onthouden....

Hier vannacht redelijk geslapen, Jenthe kwam om 21.00-01.30-05.00-08.30. Heb alleen na 01.30 tot 03.30 wakker gelegen omdat vriendlief aan het snurken was :x. Heb hem nog nét het bed niet uitgeschopt!
    Tja en vandaag ha bellen..... Wat moet ik zeggen dan?????? :) Pff het liefst sluit ik me op in huis en telefoon uit en verder niks.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat je een afspraak wilt maken...... je hoeft toch niks door de telefoon te benoemen?
    en anders benoem je van dat je graag met hem wilt overleggen wat te doen....want je zit niet helelaal lekker in je vel!
    verder hoef je de assistente toch niks uitleggen!!!

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Hoe is het trouwens met je blaas?

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou heb gebeld en heb dinsdagmiddag een telefonische afspraak... Kon niet eerder :( Pff heb het nu weer even helemaal gehad!

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22

03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou goed van je dat je hebt gebeld ikke!!!!
    balen dat je nu wel moet wachten tot dinsdag!!! maar blijf maar denken...het zijn nog 5 dagen!!!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja is ook zo.
    Maandag eerst maar eens op controle bij de gyn...

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en misschien kun je daar ook wel al aankaarten ikke!

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik doe rustig aan hoor (geen idee hoe ik nog rustiger kan doen maar goed) als ik het niet doe komt smurfje al eerder en dat wil ik niet

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ikke. goed dat je gebeld hebt!! jammer dat het niet eerder kon, maar dat is niet anders. goed gedaan!!

ik ga ff boodschappen doen. helemaal vergeten avondeten te halen haha. ben ik meteen ff buiten. straks komt vriendin ff langs, gezellie :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga ook zometeen boodschappen halen....het is weer heerlijk weer hoor ;) was hangt al buiten....hond ligt lekker de hele dag buiten in de zon :)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel goed dat je gebeld hebt Ikke.. ben trots op je! Jammer dat het dinsdag pas kan maar dat ga je redden meis! Blijf hier je verhaal doen en je emties benoemen.. we helpen je er doorheen!

Blaas is nogsteeds erg gevoelig en vloei ook iets meer.. maar volgens mij nog wel normaal dus we wachten af..

Boodschapse Sasje en Smyltje!

Hier heeft Beau behoolijk wat kramp na drinken.. dus kom nergens toe.. zie er niet uit en heb niet eens tijd om te douchen.. hij slaapt bijna op mijn buik dus zo maar weer proberen in bed te leggen zodat ik wat aan mezelf en de was kan doen..
    Hebben jullie ook ineens zoveel was Biancje en Ikke? hihih elke dag wel bezig met wassen, strijken of vouwen..
    Voel me vandaag even standaard drukke, huispak huisvrouw :p
    hahah zo niet mij maar geef me er maar aan over ;)

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Ja hier ook meer was, maar hou het goed bij dus het is goed te doen :). Vervelend is dat he als je niet aan jezelf toe komt, daarom was ik gister zó blij dat ik eindelijk kon douchen :).
    Hou het goed in de gaten he dat bloedverlies, heb je ook veel stolsels? Ik schrok daar altijd zo erg van he?! Beter een keer teveel bellen....

Net zus aan de tel gehad en daar ook even flink gehuild :). Ze komt morgen ochtend even langs om me even wat afleiding te geven zei ze, wel heel lief!
    Verder weer veel aant huilen, ik baal er zo van he!
    Nou ik ga hier even strijken en stofzuigen want Jenthe ligt nu lekker in haar eigen bedje :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau ligt ook in zijn bed.. dus ik ga even douchen en aankleden, hmm.. moet eigenlijk zo weer op bed anders krijg ik ruzie met manlief ;) hij vind het heeel belangrijk dat ik me aan het rustuur houdt..
    Bloedverlies is nu wat slijmerig (sorry voor details!) maar echte stolsels alleen de eerste paar dagen gehad. Het is geen echt bloed op het moment maar slijm vermengt met bloed.. dus volgens mij niets om te bellen.. maar hou het zeker wel in de gaten.. Zeker met verhaal over placenta ben ik heel alert!

Huil maar lekker Ikke, het lucht echt op! en ik vind het super om te horen dat je zus zo met je mee leeft en langskomt om je wat afleiding te bezorgen.. Dikke knuffel meis!

Deel Deze Pagina