Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    heb nog wel steken maar niet de constante pijn die gister was

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohja naam... Denk dat gewoon deel 4 het makkelijkste is. Meiden ik ga slapen ben op van vandaag :( Tot morgen!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh wat baal ik:x

ga elke avond zwemmen nu grootschalig politieonderzoek... boete van 100euro omdat ik een gladde band had, maar dat wist ik, was al op zoek naar andere!!!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: supergoed van je meid dat je hebt gebeld! Zo te lezen kan het ook heel anders aflopen. Hoop dat je veel steun hebt aan je vriendin. Dat praat wel makkelijker met iemand die exact begrijpt hoe jij je voelt.

Dolfijn: Wat fijn dat Beau het goed doet! En lief van manlief dat ie zo goed voor zorgt. Een toppertje! Hoe gaat het met zoonlief en zijn bloedsuiker?
    Sasje: balen van je nega test! Dikke knuffel.
    Mom: hoe gaat het met jou??
    Wolfje: balen van je boete, zo zonde van het geld altijd.
    Mama Es: hoe gaat het nu met jou? Kun je een beetje kalm aan doen? Of ben je niet zo'n stil zitter van nature?

Hier de hele dag gewerkt. Door naar de kapper en vlug even gegeten en gedouched. Daarna door naar de muziek. Een optreden voor verstandleijk gehandicapten op de Henry Dunant boot. Was helemaal geweldig, maar nu wel echt gesloopt. Was om 23.00 thuis.
    Morgen weer werken. Hopen dat ik zaterdag nog even van het mooie weer kan genieten. Wordt het ook bbq weer??

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ga werken en heb aansluitend cursus..ben er vanmiddag pas weer :(

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; ja baal er echt van:( maar goed tis gebeurd:(

Drukke planning meid:):) ligt er aan hoe laat je gaat bbq, smiddags is het goed te doen denk ik...

@sasje; jij ook goed druk, s6 vandaag!

@all; ik ga zo naar de garage andere banden doen en naar cb met sem... ook de ogentest.. .xxx

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @wolfje. balen van de boete!! altijd weggegooid geld.. :(

@hier. zit nog steeds met een dikke pens :p wel gevoelige buik steeds en menstruatiekrampen, maar het zet maar niet door. ik hoop op dit weekend! moet de laatste paar dagen steeds niezen, dat doet zeeeer!! nog eventjes :)

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat een rust weer hier!

@ Wolfje; Wat balen zeg! Succes met de ogentest van Sem!

@ Smyltje; He nog steeds niet bevallen? ;). Hoop echt voor je dat ze snel komt hoor! (wordt wel een standaard tekst zo elke keer he? ;))

@ Stampertje; Hoe is het met je ogen meis?

@ Es; Hoe voel jij je vandaag?

@ Dolfijn; Hoe gaat het met jou en Beau vandaag?

Hier vermoeiende avond gehad gister. Jenthe werdt huilend wakker en was bijna niet te troosten! Dus ook moeilijk gedaan met drinken (net als wij het flesje willen uitproberen) dat was dus geen succes dus maar snel aan de borst gelegd maar ook daar was ze veel te onrustig voor zodat ze elke keer verslikte en weer helemaal in tranen was :(. Echt zo zielig!
    Daarna om 00.00 - 03.00 - 06.00 en toen alweer om 08.00! Vanmorgen maar in bad gedaan en daarna heeft ze lekker geslapen. Nu net weer gevoed en toen heeft ze eindelijk weer goed gedronken. Nu ligt ze ook weer te slapen.
    Zus is vanmorgen geweest en ik denk dat ik zo ook nog even ga liggen want ben nog steeds kapot en weer heel erg duizelig.

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Zo manlief heeft de laptop thuis gelaten vandaag :D...

@Sasje..wat ontzettend baaleh van je nega test meid, had toch hoop!!! Knuff!!
    @Ikke..wat ontzettend goed van je dat je de eerste stap hebt gezet en de ha hebt gebeldt!! Wat zielig dat Jenthe steeds zo moest huilen!!!
    @Wolfje...hoop dat je gevoel het toch mis heeft hoor meid.. ik duim gewoon verder..
    @Mom..hoe gaat het met jou meis???
    @Poohbeer... wat een drukke dag... en ik zou niet weten of het bbq weer wordt...maar vindt dat het 's avonds aardig snel afkoelt!
    @Es..baaleh dat je nog steken hebt, maar wel fijn dat het in ieder geval wat rustiger aan het worden is!!
    @Dolfijn... ik zou niet weten wat normaal is na de bevalling (nog niet :D) maar houd het allemaal goed in de gaten...ook als het met je blaas nog niet goed gaat... wat sneu dat Beau krampjes had!! Vandaag beter???

@hier...ogen gaan stuk beter, wordt 's ochtends nog steeds wakker met dicht geplakte ogen, maar overdag is het al een stuk beter... dus heb goede hoop dat ik maandag gewoon weer kan werken... Ik wil ook gewoon werken omdat het mijn laatste weekje is!!!

Verder voel ik me echt super goed.... conditie is wel stuk minder, maar logisch..en verder geniet ik volop van de trappen in mijn ribben en de druk op mijn blaas hahahaa... vind het heerlijk om de kleine zoveel te voelen!!

Had vannacht gedroomd dat ik midden in het winkelcentrum was bevallen van een meisje met kroeshaar en een tintje... en toen zei ik tegen manlief : "kijk ze heeft een tintje" en toen zei hij "dat heeft ze van mij" terwijl hij zo blank is als het maar kan hahahhaa...

Liefs

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 6/04 controle VK
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stampertje; Oh dat klinkt al een stuk beter met je ogen! Heb goeie hoop dat je gewoon je laatste weekje kunt werken :). Wat kun je gek dromen als je zwanger bent he?

@ Dolfijn; Oh jij ging Beau wegen vandaag toch? Ben benieuwd!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff Jenthe is vandaag gewoon alweer 6 weken :$

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ ikke. ach, ik hoop dat de standaard tekst nog maar even gebruikt hoeft te worden :p
    wat naar dat ze zo'n onrustige nacht heeft gehad!! hoop dat je/jullie vandaag een beetje bij kunnen tanken

@stampertje. ja, leuk he zulke dromen hahaha!

@hier. net 50 min met vriendin aan de lijn gehangen, gezellig! straks in bed aflevering gooische vrouwen kijken en dan lekker tukkie doen. het is een mooie dag vandaag, maar ik weet niet wat ik buiten moet doen. mn kleren zitten allemaal niet meer lekker of ik pas niks meer dus zit nu steeds met mn joggingbroek aan. en zo ga ik toch echt niet naar buiten haha! en dan nog.. wat moet ik doen?! alleen een rondje lopen?! zie mezelf al gaan/waggelen..
    pfff, de verveling slaat aardig toe!
    bank, bed, laptop, tv beneden, tv boven, boek en dan gaat het weer opnieuw..

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha Smyltje nog heel even en dan heb je het super druk met je meisje!

Vriendlief belt net dat hij een uurtje langer door werkt :(. En kom er net achter dat ik maandag helemaal niet de gyn heb die de bevalling heeft gedaan! Ik dus gebeld maar ze zat helemaal vol en anders zou het te lang duren! Baal er wel van, maarja helaas. Kon wel vragen of ze in huis was als we er waren :(

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben ook weer terug van het werk/cursus.....
    ny even snel wat eten en dan even lekker gaan rennen....even gedachte op 0!!!

@wolfje balen van je boete

@ikke balen dat jenthe zo gehuild heeft meid!

@smyltje nou nou nou ze blijft nog lekker warm zitten hoor :)

@stampertje fijn dat het al iets beter gaat met je ogen!

17. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sasje balen van je negatieve test misschien ben je te vroeg en anders snel ongi worden en de volgende ronde snel laten komen..
    Fijn weekend alvast.

@ikke hè meis wat vervelend dat Jenthe zo onrustig is..snap best dat je er zelf moe van bent..gaat de tijd snel hè? 6 weken alweer.

@ smyltje nog even geduld..geniet nog even van je vrije tijd straks heb je je handenvol..hihihi ik geniet vol op van ons mannetje hij doet het zo goed..we hebben geen klagen.

@stampertje fijn dat het met je ogen beter gaat..nu lekker genieten van het mooie weer.

@suc6 bij cb. Ja onze auto staat ook weer op zomerbanden..

@ all hoe is het met de rest van de meiden?

Hier alles goed.

Quint drinkt om 22.30uur zijn avond flesje en slaapt dan tot 02.00 uur dan geeft mijn vriend de fles dan komt Quint om 06.00 uur en dan geef ik borst voedind dan gaat ie weer slapen en rond 09.00 uur gaat hij in bad en daarna een flesje en dan slaapt hij weer tot een uur of 15.00uur. En dan een flesje rond half 6. Hij slaapt dus lekker goed en als hij slaapt groeit hij natuurlijk goed..ben blij dat hij het zo goed doet als hij slaapt,slaapt hij in zijn eigen kamertje in zijn bedje..
    's ochtends na de bv altijd ff een knudde uurtje in bed..

Nou meiden fijn weekend alvast wij gaan zo lekker naar buiten.

Gisteren ook 3 uur gewandeld jaja..ff de kilootjes eraf hahaha

Dikke kus

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben weer weg...net terug van het rennen maar was helemaal een afspraak vergeten :(

hier begin denk ik beetje ongi te worden...

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mama esmeralda gelukkig is de pijn afgezakt dat geeft ook weer een stukje rust:) lekker blijven zitten en je eigen door vrienlief laten verwennen:D

@ dolfijn en hoe was het met wegen van Beau was hij goed op gewicht;) hoe gaat het met je hoofdpijn is dat al afgezakt:)

@ sasje succes met rennen meid lekker die gedachte even op nul;)

@ poohbeer het word zaterdag en zondag mooi weer maar of het ook bbq weer word dat durf ik nie te zeggen:D

@ smyltje ik zal evenroepen naar jullie meisje kom nou maar papa en mama zijn er aan toe;)

@ ikke wat balen dat het niet helemaal ging met Jenthe en de fles ik hoop dat het gauw beter gaat:) zes weken alweer vandaag wat gaat de tijd toch hard

@ biancje wat fijn dat het zo goed gaat met Quint en met jouw geniet lekker van het weekend het word erg lekker weer:)

@ hier manlief is alweer aan het werk dus ben een hele poos alleen vandaag:( maar ga zo even in huis bezig dan zijn me gedachte ergens anders:)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje dat kan gebeuren was het een belangrijke afspraak:) ik hoop dat je ongi doorzet dan kun je verder het word heel spannend voor jullie:)

Deel Deze Pagina