stamp; manlief weet niet dat ik dit gedaan heb... pff heb hem vanavond (als zijn humeur goed is) wat uit te leggen... maar heb hem wel verteld over begrip reading en dat ik dat wou, hij vind het allemaal onzin
@all; zojuist me oma aan de telefoon... die komt vanavond waarschijnlijk voor een week... dus minder op zp knuffels
@Wolfje... ben benieuwd hoe hij gaat reageren meis, hoop met een beetje begrip!! Hij zal het dan in eerste instantie wel heel moeilijk vinden!! Je mag altijd pb'en he meis!!! Gezellig dat oma weer langs komt... veel plz!!!
Vind het heel leuk om te zien Ikke dat je zo'n trotse mama bent.... al die foto's die je met ons deelt...echt super leuk !!!
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
zo, ik ben weer wakker en bijgelezen. kijken wat ik onthouden heb.. lieve foto's ikke!! @laurier. heftig verhaal. kan me voorstellen dat julli een break hebben. hoop dat het voor jullie ook snel zo mag zijn @wolfje. ik zal zo ff je reading lezen. @rest.. uhhhhhh *schaam*
@wolfje. jeetje, heftige reading! weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen.. ga je het nog wel met je man bespreken?
@Ikke...ja wat een lieffie!! Ik heb de laatste tijd btje last van tranen... en als ik zo die schattige foto van Jenthe zie dan krijg ik helemaal last van waterige oogjes!!! Dan ga ik denken "straks ben ik ook gewoon mama en kan ik ook trots de kleine showen" hahaha... Hele zwangerschap geen last van gehad...maar gister en vandaag zitten de tranen erg hoog!! Niet omdat ik me niet goed voel maar denk dat het is omdat alles stapje dichterbij komt... krijg steeds meer besef... Nog 1weekje werken dan verlof Maandag laatste keer zw-cursus dinsdag gesprek over de bevalling bij de vk etc!!!
oh die jenthe toch hoor....ikke mocht hier een keertje onze tijd komen en wij krijgen een jongentje dan is jenthe bezet hoor
@stampertje. heb ik ook hoor! maar dan al een paar weken haha. helemaal nu iedereen om me heen al bevallen is en ik nog moet.. in het aprilforum waar ik meeschrijf, is er nog maar 1 voor mij! mits die niet nu ook al bezig is heb denk ik last van mn hormonen ofzo. ben ineens sip en chaggie, zomaar! lekkere thuiskomst voor vriendje.. hebben net pannekoeken gegeten. als mn eten gezakt is, gaan we maar even een rondje lopen.
@ laurier wat leuk om wat van je te horen hier op zp we spreken elkaar op hyves maar vind het erg fijn om ook hier wat van je te horen sterkte meiss kan me voorstellen dat jullie nu tijd aan elkaar willen besteden het zijn heftige maanden geweest @ dolfijn wat goed dat Beau het zo goed doet het is zo'n knap mannetje @ wolfje zo dat is een heel verhaal zeg dat zet je wel aan het denken denk ik laat alles even bezinken en dan kun je de beslissing nemen of je naar de wil gaan of niet heel veel succes mt het maken van de keuze @ ikke wat een knappe meid toch daar smelt je toch van @ hier een bakkie gedaan bij paps en mams nu even lekker met de laptop op schoot voor de tv zometeen even met de hondjes naar buiten en dan straks voor de buis een hele fijne avond allemaal @ stampertje het komt ook steeds dichterbij dus snap je gevoel wel nog een paar weken en dan komt jullie kleine wonder @ mama esmeralda beterschap voor je vriend en jij al niet lekker het zit even niet mee zeg doe wel rustig aan he meid @ sasje hoe is het met jou je dacht dat je ongi eraan zat te komen toch
@Stampertje; Ja meis jij hebt straks ook zo'n mooi kindje waar je helemaal verliefd op bent! @Sasje; haha ik zal t d'r vast vertellen
thanks meiden volgende wk manlief vertellen nu is oma er... die blijft een week... dus ook minder op zp, knuffel