Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    misschien juist nu vertellen wolfje :) dan is manlief misschien niet zo streng voor je :)

meiden ik ben naar de kroeg..hebben feestavond van voetbal vriendlief...ongi zet niet door..vanmorgen klein beetje bruin...nu niks meer

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: wat een grappige droom? Hoop dat dit niet zal gebeuren, dan heb je wat uit te leggen thuis... hihi.
    Ikke: wat een onrustige nacht zeg! En wat een prachtige meid in zo'n joekel van een bed!
    Smytje: is een rok niet wat voor jou? Dat zit misschien lekkerder bij je buik
    Sasje: fijn dat je ongi eraan komt. Dan kan je ook snel weer verder. Dikke knuf!
    Wolfje: wat een verhaal. Herken je jezelf erin?
    Dolfijn: wta fijn dat ie zo goed groeit!!!
    Laurier: wat leuk dat je even langskwam! Ik wens jullie heel veel sterkte met de weg die jullie nu bewandelen. Goed van jullie rustpauze om even tijd aan elkaar te besteden. Liefs van mij
    Mama Es: beterschap

Hier zoals gewoonlijk niet veel bijzonders te melden. Hard gewerkt. Fijne avond allemaal

3. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne avond allemaal.
    @ikke je hebt een pb terug. Hoop dat je deze nacht een beetje kunt slapen.
    @wolfje fijne week met je oma. Wat een duidelijke reading zeg..heel bizar dat ze dat kunnen vertellen over je ik geloof er wel in..hoop dat je er genoeg aan hebt en idd met je vriendlief over kunt praten..suc6
    @laurier fijn weer even van je te horen. Sterkte meis snap best dat je ff een break hebt geniet lekker samen van elkaar!
    @smyltje ja de laatste dagen zijn echt zwaar had ik ook, liep lekker zonder make-up buiten in mijn jogging broek..hahaha als we echt ergens heen gingen een maillot en een zwangerschaps spijkerrokje..ben blij dat ik die kleding allemaal heb opgeruimd..moet nog wel wat kilootjes kwijt hihihi
    @Sasje fijne avond vreemd dat het nog niet doorzet..
    @dolfijn hoe gaat het met jouw gezondheid.

Nou ik ga lekker voor de buis hangen net bv gegeven en Quint ligt nu lekker te slapen in zijn bedje.
    Vandaag lekker een lui dagje gehad was te moe van gisteren om weer te wandelen.

Meiden een fijne avond en als ik te druk ben alvast een fijn weekend.

Xx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

gisteren was wel gezellig.....was in ieder geval later thuis dan wat ik gepland had zeg maar....en nu werken :( vanavond weer naar de kroeg kaarten!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Sasje; Werkse meid! Hoe is het met je ongi???

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen allemaal!

Volgens mij is het bbq weer?!!!

7. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeie morgen wordt weer een mooie dag.
    Fijne dag allemaal. Xxx

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Smyltje...HOE IS HET???? :D:D:D:D....
    @Wolfje...veel plz met Oma..
    @Sasje..werkse en alvast veel plz met kaarten vanavond!

@hier...gisteravond onverwachts naar mijn tante+vriend geweest..(ze is 6weken later dan ik uitgerekend!) en daar was mijn zusje en vriend ook hebben we spelletje gedaan... was redelijk laat geworden lag er half 2 in pfff...
    Half 3 was alweer de eerste plasronde hahaha..
    Noujah vandaag lekker genieten van het mooie weer..
    Ff kijken wat we gaan doen.!

Fijne dag allemaal...
    Liefs

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sorry, alwéér geen babynieuws :(

@poohbeer. rokje is lekker, maar ik ben uit mn zwangerschapslegging geknapt hahaha. dus heb nu alleen nog maar gewone leggings en die zitten niet lekker, zo onder mn buik gepropt.. heb nu nog 1 broek die wel lekker zit. maar dat is een zwarte. ook lekker zomers :p

het is 12 uur en heb al 1 smsje gehad, mn vader heeft al gebeld én mn moeder.. pfff pietjes ongeduld! (goh, van wie zou ik het hebben hihi)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heymeiden,

hier geen ongi meer te bekennen :(

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Wat raar meis! Ik duim toch stiekem nog even voor je hoor :).

@ Smyltje; Haha meis elke ochtend hetzelfde verhaal... Denk dat je nog wel wat meer telefoontjes smsje kunt verwachten hoe langer het duurt... Ga je nog wat afleiding zoeken vandaag? Wordt je vriend al zenuwachtig? Knuff!!!

Hier, net even wezen wandelen naar de winkel. Erg lekker weer! Nu aan de was en Jenthe net op bed. Ze was gewoon aan het schaterlachen in de wagen!!!!
    Vannacht kwam ze 2x en vriendlief heeft wéér als een gek liggen snurken! Nog één zo'n nacht en hij (of ik) slaapt niet in bed :x

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. wat raar!!

@ikke. hier ook een briesend paard steeds naast me :S slaap de hele week al met oordoppen in :S

@hier. kreeg net post van mn klas! zo lief! maakt me weer helemaal vrolijk

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

smyltje; wat leuk!

ikke; vreselijk dat gesnurk naast je!

sasje; huh wat raar...!

knuffel voor jullie allemaal!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja snap het ook niet......? ik had eigenlijk gisteren met plassen dat het wat donkerder was zeg maar en toen ik tampon erin deed toen zag je daar klein beetje bruin op....daarna niks meer :) maar ja wordt er zo niet vrolijk van.....ik ga maandag het zh bellen als ik dan nog niet ongi ben!!

wat erg die schietpartij he...dan man heeft een pan af!!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja egt erg die schietpartij! Geen woorden voor...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier eindelijk ongi geworden ;)

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; knuf meid...

vreselijk van schietpartij bah

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Nu heb je teminste wel duidelijkheid meis.... Al hadden we nog gehoopt een net iets andere :(. Waneer moet je nu beginnen met clomid?

Is iedereen buiten met dit mooie weer? Hier vanmiddag lekker buiten gezeten met mijn meisje. Daarna kwam schoonzus met kids even langs en net na het eten kwamen schoonouders. Pff heb het nu wel weer even gehad met alle mensen. Kost best moeite om vrolijk te doen en alsof alles goed zit.

Fijne avond allemaal!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Probeer dat masker niet teveel op te zetten Ikke.. je hoeft niet te doen of alles goed is.. ze mogen best weten dat je er eigenlijk doorheen zit..
    Neem nu even tijd voor jezelf meis.. KNUF

@Sasje; Balen meis :( maar wel idd duidelijkheid.. heel veel succes met alles wat nu gaat komen.. KNUF

@Smyltje; lief van je klas! fijn dat ze aan je denken.. ik hoop nogsteeds dat jullie meisje niet meer lang op zich laat wachten..

@Hier; Beau is sinds gister echt meer wakker overdag.. dus dat is wel even wennen ;) Erg gezellig maar kost dus ook wat meer tijd.. De box vind ie gelukkig wel erg leuk!

Fijne avond allemaal! xx

Deel Deze Pagina