Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22

03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

knuffel voor jullie...

ik ben er maandag misschien weer ff xxx

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hey lieve meiden!!!!!

ik heb alles bijgelezen maar het was zoveel dat ik het niet onthouden heb... sorry

heb vandaag een heerlijk dagje gehad.... eerst lekker met manlief even wezen winkelen, daarna met mams heerlijk in de zon op het terras gezeten, pa bezocht in het ziekenhuis en daarna lekker uit eten geweest met mams bij de griek!!! was echt even bijkomen vandaag.....

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Sasje... wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt nu je ongi bent geworden!! Hoop dat je nu snel met de clomid kan beginnen meis!!
    @Ikke... gezellig dat je schoonzus langs kwam, maar wat Wolfje al zei... zet niet teveel dat masker op!! Knuff... en wat grappig dat Jenthe zo aan het lachen was..
    @Dolfijn..wat gezellig dat Beau wat meer wakker is...
    @Smyltje... op zich wel lief dat iedereen met je meeleeft!! maar als jij dan niks van je laat horen denken ze natuurlijk allemaal dat je aan het bevallen bent...Net als dat we hier altijd wat van je willen horen :D:D:D....
    @Al even niks van Mom gehoord he! Ben benieuwd hoe het met haar gaat en met haar vader?!

@hier... vanmiddag met manlief naar de stad geweest... hebben nieuwe huistelefoon gekocht (die van ons flipte iedere keer!), dekentje + overtrek voor ledikant en lakentje voor de kinderwagenbak die we de eerste week gebruiken!!!
    Ook nog een t-shirt gekocht bij Prenatal...
    Daarna nog ff bij schoonouders langs geweest... en toen hebben we lekker gesnacked :D...
    Nu echt super moeie benen en wat last van mijn banden!!
    Was misschien iets teveel van het goede een paar uur shoppen :D...

Nu lekker avondje met mijn mannetje..
    Tot morgen..

Liefs

5. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Stampertje: ik was je net voor met een berichtje..... het was indd wel weer even geleden....
    Met mijn pa gaat het redelijk.... vrijdag krijgt hij een soort pacemaker.. artsen durven alleen geen garantie te geven dat het ook daadwerkelijk gaat werken bij mijn pa omdat zijn situatie wel erg ernstig is... we hopen het!!!!!! spannend....

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ DOLFIJN; Wat leuk dat Beau meer wakker is! Hoe is het met je blaas? Tja dat masker... heb gewoon even niet de behoefte dat schoonouders t weten, dat zijn toch al van die bemoeials die alles beter denken te weten, dus dat komt wel. @STAMPERTJE; Rust maar goed uit van vandaag! Wel lekker even flink geshopt :) Hoe gaat t met je ogen? @MOM; Klinkt als een fijne dag meis, ook voor je moeder! Hopen dat t bij je vader gaat werken vrijdag! Knuff Nou meiden ik ga slapen, tot morgen! ( heb het via telefoon gedaan vandaar dat alles zo achter elkaar staat)

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, wat is het hier rustig geweest vandaag!

alleen ff snel melden dat hier geen nieuws is. ik ben moe dus ga snel naar bed!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Lastig dat je je zo voelt, maar er niet voor uit kan komen. Het is geen schande hoor, er zijn meer moeder die de roze wolk niet voelen..Je maakt het voor jezelf zo moeilijk meid. Dikke knuffel!

Sasje: Fijn dat het nu toch doorzet. Kun je vlug weer verder. Knuf meid.

Mom: ik hoop dat de pacemaker gaat werken. Houdt je ons af en toe ook op de hoogte van hoe het met JOU gaat! Zit jij nog wel lekker in je vel? Je hebt zoveel te voortduren gehad in zo'n korte tijd!

Stampertje: ik lees van je dekentje en lakentje voor de kinderwagen. Ik deed 's zomers een paar flanellen luiers als deken of alleen een lakentje en 's winters een dubbelgevouwen wiegdekentje met lakentje. Waarom heb je alleen een deken voor de eerste week?
    Snap het niet helemaal.
    Wel leuk dat je flink geshopt hebt. Weten we ook waar het geld zit:p

Hier: de hele dag flink druk geweest, auto gewassen met mijn meisje (zij tot haar oksels nat, hihi), bijkeuken geschrobt, 2 wassen gedraaid, gestreken, stof gezogen, gras gemaaid, onkruid gewied, boodschappen gedaan. En 's avonds een feestje van de muziek. Was erg gezellig dus ben net pas thuis.
    Nu lekker naar bed. Morgen bbq'en met mijn schone ouders. Heb vanmiddag zalm, garnalen en forel gehaald en natuurlijk wat vlees. Dus dat wordt vast een lekkere bbq.

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    DOlfijn: sorry, sorry was jouw helemaal vergeten. Wat leuk dat Beau wat meer wakker is. Zeker met dit weer. Lekker naar buiten en een frisse neus halen.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ikke probeer gewoon je zelf te blijven, want op deze manier heb je er zelf alleen maar meer last van :(

@dolfijn fijn dat beau wat vaker wakker blijft...:)

@smyltje jaja das minder he allemaal die smsjes enz.....hopelijk gaat het snel gebeuren :)

@stampertje hoe gaat het met je ogen? hoe gaat het vandaag met de bandenpijn?

@pooh oh lekker bbqen..wij gaan ook misschien bbqen....maar ik weet het nog niet ik ben eigenlijk best wel moe en moet zometeen gaan werken dus ik zie wel wat we doen :)

@hier nou zometeen weer werken :( gisteren gekaart...helaas heb ik niks gemaakt..... vriendlief 2e geworden :)
    oh en ik wordt gek van de hooikoorst...die spuit wat ik 2 weken terug heb laten zetten helpt nog helemaal niet :(

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    #4891 ikke85, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    Goeiemorgen meiden.

@ Sasje; Wat balen dat die spuit nog niet werkt! Hoelang duurt zoiets meestal? Ik heb tot nu toe gelukkig(!) nog geen last van de hooikoorts.

Hier een rare nacht gehad, Jenthe heeft om 20.45 gedronken, maar niet veel dus toen om 22.00 nog een paar slokjes (echt niet veel) en toen kwam mevrouw pas om 05.00u(!!!), toen heb ik d'r kunnen omkleden want ze had een behoorlijke spuit-luier en heb ik kunnen kolven omdat mijn andere (.) op springen stond! Ik lag dus om 06.30 weer in bed en het duurde al even voordat ik in slaap viel en toen werd ik om 08.00 weer wakker omdat Jenthe weer honger had. Toen was ze nét klaar met drinken en kwam alles er met een boogje weer uit :(. Dús weer kleertjes helemaal nat dus het badje maar vol laten lopen en d'r in bad gedaan. (Vriendlief lag gewoon nog steeds lekker te slapen ;)) Toen mevrouw helemaal aangekleed en klaar was kwam vriendlief even kijken want het duurde wel lang.... ;). Heb d'r daarna nog maar even gevoed en dat bleef er gelukkig wél in zitten. Dus aan de ene kant was het lekker dat ze pas om 05.00uur kwam, maar heb daarna dus vrij weinig geslapen.

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. hopelijk werkt die spuit snel!!

@ikke. klinkt als een druk nachtje.. :S

@hier. ook drukke nacht-> voorweeen en pijnlijke buik en rug. veeeel wakker geweest. ben er dan ook maar 3 keer uitgegaan omdat mn buik zo zeer deed (alsof ie beurs was). nu nog steeds wat last van mn rug. heb alleen gene idee waarvan..
    vanmiddag krijgen we 3 stelletjes vrienden hier te pokeren, dus ben ik niet meer online, niet schrikken dus :p

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Misschien rugweeen??? Heb ik ook gehad, beetje zeurende pijn in het begin. Hoop stiekem dat t begonnen is meis, dan maar niet pokeren! :p

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smytje: ik hoop toch niet dat je straks rugweeën krijgt. Doe rustig aan meis
    Ikke: wat een rare nacht heb jij achter de rug. Wel fijn dat ze zo doorsliep, maar om om 5 uur 's ochtends te badderen enzo... pfff.
    Sasje; Ik weet net of ik het al verteld had, maar een broodje honing iedere dag blijkt te helpen tegen hooikoorts. De verschijnselen worden dan een stuk minder.

Hier; heerlijk geslapen tot 11.00 uur. Aan de ene kant fijn, want ik had het nodig, maar nu is mijn hele dag al half om. EN ik had nog zoveel plannen. Wilde nog even cupcakes bakken en de bbq moet ik nog schoonmaken nu die de winter stil heeft gestaan. enz enz.
    Ik ga zo dus maar even douchen en dan vlug aan de gang

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Pooh; Het badderen was om 08.00u, om 05.00u heb ik het even met een washandje gedaan :) @Smyltje; Ik hoop ook echt niet dat je rugweeën krijgt hoor, en ook geen beenweeën :(

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @rugweeen. ik hoop hat ook niet! heeft mn rug het zo goed volgehouden de gehele zwangerschap, zal je net zien dat ik op het laatst nog 'ff' rugweeen krijg :S heb maar even 2 paracetamol ingenomen..

lekker pooh! zo lang slapen! maar dan is inderdaad wel al bijna de halve dag om..

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    doen rugweeen dan zo n pijn?

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; werkze meis! jammer dat pokeren niets voor je heeft opgeleverd ;) volgende keer beter! wel fijn dat vriendlief tweede is geworden!

@Smyltje; ik ben benieuwd meis of het begonnen is.. kan niet mee praten over rug of been weeen gelukkig.. maar hopelijk mag alles voorspoedig gaan!

@Poohbeer; zeker jammer van je ochtend maar blijkbaar had je het nodig! Geniet van de rest van de dag!

@Ikke; dat was zeker een onrustige ochtend dan! Herken het wel.. Beau is sinds gister ook wat aan het spugen, dus herken het wel dat je dan net klaar bent en alles er onder zit..
    Doe rustig aan vandaag en geniet van het zonnetje!

@Hier; zo naar me paps :) Wel fijn er even uit te gaan.. Beau ligt netjes aangekleed nog even te slapen, hopelijk houdt hij zijn kleertjes nog even schoon :p en de mijne ;)
    Beau drinkt veel vandaag, maar alles in kleine beetjes dus ben continu aan het voeden.. Benieuwd hoe het straks bij paps gaat!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Ikke klinkt idd als een rumoerig ochtend...Vandaag verder wel lekker dagje gehad?
    @Pooh...nee dat dekentje gebruiken we tot (als het goed is) een jaar of 2...maar omdat we geen wieg hebben gebruiken we de kinderwagenbak...en daar hebben we dus een wieglakentje voor gekocht, is natuurlijk stuk kleiner :D!
    Wat gezellig samen auto wassen... veel plz met de bbq!
    @Dolfijn..was het gezellig bij je vader?
    @Mom..je was me idd net voor...wel een gezellig dagje met je moeder gehad, hoop dat de pacemaker aanslaat bij je vader..spannend meid!!
    @Sasje...jammer dat je niks gewonnen had... wel fijn dat vriendlief dan wel weer gewonnen had....en ga je nog bbq'en???
    @Smyltje...spannend meid, wie weet gaat het snel doorzetten!! Veel plz met pokeren!

@hier...vanmorgen rond 5uur wakker met enorme kramp in mijn kuit! Auw... na even rekken kon ik gelukkig weer lekker slapen...
    Mijn ogen zijn helemaal over...:D...zo blij...kan van de week nog fijn even werken....
    We hebben vandaag lekker stukkie gefietst, eerst naar schoonzus maar die was niet thuis en toen nog even naar mijn ouders!! Heb een kraambezoekboek gehad...echt super leuk!!

Liefs

Deel Deze Pagina