Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Ik heb alles gelezen, maar even geen zin om ergens op te reageren :).
    Hier vanmorgen naar de gyn geweest, 'down under' ziet alles er goed uit.
    Ze vroeg hoe het met me ging en ja toen brak ik....
    Ze heeft de gyn gebeld die mijn bevalling heeft gedaan of ze even tijd had en toen konden we even naar haar toe (ze had bevallingsdienst). Daar met haar even alles een beetje doorgenomen en toen heeft ze mijn ha gebeld dat ze wil dat ik deze week nog langs moet komen omdat zij van mening is dat ik hulp nodig heb.
    Nu belt mijn ha mij vanmiddag en dan dus een afspraak maken voor deze week nog.

Mijn bloeddruk was ook weer wat aan de hoge kant, maar dit kan ook zijn door alle emoties enzo. Gister laatste pilletje ingenomen dus kan ook zijn dat ie zoiezo nog te hoog is zonder medicijnen.

Ook heb ik weer een afspraak bij de gyn voor 23 mei. Gewoon om alles nog een keer door te nemen en voor eventuele vragen.
    Ze heeft me ook aangeraden om tegen de tijd dat we denken over een eventuele tweede kindje om dan een afspraak te maken bij haar, omdat dan alles van deze bevalling weer boven komt en dan wat dingen door te spreken.

Ben dus weer behoorlijk 'moe' van alles vandaar dat ik even op niemand reageer...

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou 3d echo is verzet (wordt gek van mijn vk praktijk) naar 13 mei ja erg laat.
    ik krijg wel fotos en een film ja

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. heftig Ikke.. wel blij dat je het hebt kunnen vertellen en niet alles ingeslikt hebt dat je daar was..
    Fijn dat ze met je mee gaat kijken hoe je nu het beste verder kunt..
    Bah meissie, ik lees in je bericht hoe zwaar het was.. en kan eigenlijk niets nuttigs verzinnen om te zeggen..
    Dus bij deze maar gewoon een hele dikke KNUFFEL.. ik denk aan je!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen dat echo is verzet MamaEs.. maar hopelijk krijg je er een hoop mooi beeld materiaal voor terug!

Sasje; Fijn dat er nu echt actie is, al is de clomid natuurlijk op zich geen fijne stap.. ik hoop dat het spoedig goed nieuws mag opleveren.. ik duim in elk geval voor je! KNUF

@Hier; lange, drukke nacht gehad.. Beau is veel aan het spugen en heeft daardoor telkens honger, maar gooit het er vervolgens weer uit..
    Heel veel krampjes met heftig gegil dus elk keer rechtop in bed. Manlief heeft hem vanmorgen mee naar de woonkamer genomen zodat ik nog even 2,5 u goed heb kunnen slapen; was echt kei kapot!
    Hopelijk gaat het verder vandaag beter.. hij slaapt nu :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ben ik ook héél blij met deze gyn. Ze zei dat het bij mij gewoon een traumatische ervaring is en dat dat niet moet omdat de bevalling je ALTIJD bij blijft. Vindt het ook fijn dat ze me nog een keer wil zien. Ohja vriendlief moest mij ook goed in de gaten houden en aan de bel trekken als hij denkt dat het niet gaat omdat ik dit zelf niet zo door kan hebben :(. Toch best eng zo....

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Heb je wel het idee dat hij genoeg binnen houd als hij zoveel spugt?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Inderdaad best eng meis, maar vriendlief is vast heel oplettend en ik vind dat je zelf ook al super hebt gereageerd op alles.. dus je gaat het vast redden meis.. Blijf ook hier je emoties uiten, dan kunnen we misschien ook helpen om eerder te signaleren als we het idee hebben dat het slechter gaat..
    xx

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ikke. wat fijn dat die gyn je meteen serieus neem en stappen heeft ondernomen! dit had je wel even nodig denk ik. blijf ook hier je hart luchten hoor!

@mamaes. sorry, maar ik vind het een beetje raar dat als ikke zo'n verhaal neerzet, jij alleen maar reageert met je 3Decho.. weet niet of ikke het ook zo ziet, maar ik vind het persoonlijk een beetje raar staan..

@dolfijn. jeetje, heftige nacht! gelukkig dat je vriend je even wat rust gaf door Beau mee te nemen! hoop dat mijn vriendje straks ook zo lief is :)

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Ja dat over Es dacht ik ook wel, maarja ze zal wel niet goed weten wat ze erop moet zeggen ofzo...
    Jij nog last van je buik of is het rustig?

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD

mmm
    Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hi meiden, ff snel, ben aan het werk.

@ Ikke: jeetje meis wat heftig allemaal. Knap dat je het er toch uitgegooid hebt.. Nu kunnen zij met jou gaan kijken hoe je dit een plekje kunt geven. KNUF

@ Smyltje: je kleine meid houd ons (en natuurlijk vooral jou en vriendlief) in spanning!!!

@ Dolfijn: wat vervelend dat Beau zoveel spuugt zeg. Hij zal inderdaad blijven huilen van de honger... Ik hoop dat het snel over is bij hem. Altijd zo sneu voor zo'n klein mensje...

@ hier: met een beetje geluk wordt ik vandaag ongi... kunnen we gewoon weer verder....

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey lieve meiden,

zo ik ben weer terug moest mee als model voor make up :)
    en dan dadelijk weer werken...

@lieve lieve ikke ik begin eventjes bij jou meid!!! heel knap van je dat je je verhaal hebt gedaan!! het balletje begint te rollen zeg maar voor je!!! fijn dat je een super gyn hebt gehad die je meteen wilt helpen..hopelijk kun je snel terecht bij je ha!!!! ik hoop ook dat je vriend erbij was net in het zh????
    voor jou een hele dikke knuffel en blijf moed houden dat alles goed meid!!!!!!! '' pak je ff lekker vast''

@ smyltje he ik had nog wel goede hoop voor je...wanneer moet je weer naar de vk? ik hoop dat ze dan wilt strippen bij je!!!!
    en idd lekker ff afleiding ja!

@dolfijn he vervelend dat beau niks binnen houdt! en lief van je man dat hij met beau lekker naar benenden is gegaan zodat mama nog ff lekker kon slapen :)

@twinkle hoe gaat ie meid??? nog 1.5 week!!!!!!

@es balen dat je nu gewoon weer 1 maand moet wchten.....waarom eigenlijk??

@ poohbeer hoe gaat ie bij jou?

@ mom hoe gaat het met je vader? knuffel voor jou!!

@stampertje...laatste weekje voor jou is ingegaan..en dan heerlijk verlof ;)

@zo nu heb ik iedereen gehad of niet...??

@wolfje en heb je het verteld aan vriendlief?????

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ei:

NOD

mmm
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Dankjewel voor je knuffel!!!! Ja vriendlief was mee naar het ziekenhuis. Het was niet zo heel moeilijk om mijn verhaal te doen, ze vroeg hoe het ging en toen kwamen de tranen al :(.

Huisarts belt trouwens morgen.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke ikke fijn dat je vriend erbj was!! hopelijk wordt je snel geholpen zodat je je weer goed gaat voelen meid :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken!!!! tot morgen!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo sasje, daar heb je ook wel ff een tijdje aan gezeten om het allemaal te tikken :)
    ik moet morgen naar de vk. ik bel ze morgen aan het eind van de ochtend/begin van de middag even wat de bedoeling is met strippen. of ze het iig willen proberen ja of nee. ook ivm vriendin die meegaat ja of nee. heb strippen even opgezocht en het heeft alleen zin als de baarmoedermond al wat verweekt is. als dit niet het geval is, kunnen ze niet strippen, maar eventueel wel de baarmoedermond masseren en dan de volgende keer strippen. ik hoop met al het voorwerk wat ik de afgelopen week al heb dat mn baarmoedermond al wel verweekt is en ze dus kunnen strippen. hoor ik morgen!
    pfff, mn darmen gaan tekeer joh! straks maar wéér naar de wc :D

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    trouwens, mn banner zegt braaf: 'nog 1 dag te gaan', dus daar ga ik natuurlijk wel vanuit nu he!! :D een banner liegt niet hahahaha

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ikke jeetje meid wel fijn dat je het kwijt kunt en dat ze je gaan helpen, fijn dat je vriend mee was. Hoop dat je snel weer de oude bent en dat jullie met z'n 3en echt lekker kunnen genieten.

@Es wat vreemd dat ze op het laatst je afspraak verzetten ach dan heb je een beter beeld. bij mijn 32 weken 3d/4d echo ging het net anders heeft ie niet genoeg vetjes aan zijn lijf.

@Sasje werkse meid tot morgen

@Dolfijn jeetje even een spuugnachtje voor Beau nou doe maar rustig aan dan vandaag fijn dan je vriend het even over nam zodat jij je rust ook kon pakken.

@Smyltje..Hmm ik wil je niet al te blij maken..maar mijn darmen moesten ook geleegd worden net voor de bevalling..spannend..

@Mom nou dat de volgende ronde dan gauw weer mag beginnen voor je.

@ de rest ook een fijne dag het is weer mooi weer, ik krijg nog kraamvisite straks dus ik ben er weer vandoor.

fijne dag

Biancje en Quint

Deel Deze Pagina