Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@ Dolfijn; Hoe is het vannacht gegaan met Beau? Heeft hij jou een beetje rust gegunt? En wat erg voor zoonlief zeg!!!! Hoe gaat het nu met hem en zijn vriendin? Maar het waren dus mensen die hij kent???? Waarom in godsnaam! Hoop dat de politie er wat mee doet.... @ Biancje; Lekker dat Quint zo goed heeft geslapen! Het schijnt ook zo te zijn dat ze tegen de 6 weken het meest huilen, dat heb ik hier ook wel gemerkt . Maar nu gelukkig minder aan het worden. @ Mom; Wat balen van je ongi meis, maar je wist het zelf al toch? Nu lekker op naar de volgende ronde meis en een hele mooie cylcus! Hier niet veel te melden. Slecht geslapen vannacht, maar niet door Jenthe hoor die heeft het goed gedaan (2x gekomen). Alleen kwam ik na het voeden niet meer in slaap, steeds weer denken, denken, denken. Nu net Jenthe in bad gedaan en haar bedje verschoond, dus nu weer héél veel was, de eerste is nu bijna klaar
@ikke. thanx ik wil graag de vk bellen, maar ben bang dat ze zeggen dat ze niks gaan doen vanmiddag. ik wil eigenlijk dat ze iig gaat voelen óf ik gestript kan worden. kan ik dat 'eisen'??
heb al gebeld. en ze heeft dus geen afspraak ingepland voor strippen. doen ze niet eerder dan over een week. waarom zei ze dat dan de vorige keer?!zit hier giga te janken op de bank.
Gewoon vragen als je haar straks ziet waarom ze zei van wel (en mijn vriendin bleef net zolang zitten tot ze het deden)
@ Smyltje; Oh meissie Heb je aangegeven dat je er helemaal doorheen zit? En gevraagd waarom ze het de vorige keer dan wél heeft gehad over dat ze eventueel vandaag zouden kunnen strippen? Ik zou gewoon vanmiddag als je er bent het nog een keer vragen en echt duidelijk maken dat je zo niet langer verder kunt. Hoelaat heb je afspraak? Hele dikke knuffel meis!!! Hier; huisarts heeft net gebeld en ik heb donderdag middag een afspraak. Ze zat eigenlijk helemaal vol, maar heeft me ertussen gepland met een dubbele afspraak . Gister hebben allebei de gynaecologen gebeld zei ze, dus ook die eerste!
Jeetje Smyltje Begrijp heel goed dat je je zo beroerd voelt nu.. Zeker als ze je wat anders gezegd hebben.. Ik weet ook niet in hoeverre je het kunt eisen.. maar zou zeker heel duidelijk aangeven dat je het zo niet lang meer volhoudt.. misschien dat ze dan wat meer met je mee kunnen denken.. dikke KNUF voor jou meis! @Mom; balen van je ongi meis! hoop dat je snel weer een ronde echt mag gaan gebruiken als de omstandigheden wat rustiger zijn.. KNUF @Biancje; fijn dat Quint zo goed heeft geslapen! @Ikke; vervelend dat de gedachten je zo bezig houden dat je niet slaapt Ik hoop zo dat hulp niet meer lang op zich laat wachten.. Blijf hier ajb je emoties en gedachten uiten zodat je ze in elk geval deelt.. @Hier; zoonlief is gister nog naar de HAP geweest, gekneusde neus, oogkas en ribben Vriendin gaat vandaag naar eigen HA want had veel last van haar arm.. het gaat om de ex vriend van vriendin zoonlief.. hij kan het niet hebben dat ze verkering hebben. Beau is best huilerig de laatste twee uur, hopen dat hij zo nog even wil slapen zodat ik ook even kan liggen. Vannacht heeft hij het goed gedaan (2x geweest). Consultatie buro heeft vanmorgen huisbezoek gebracht.. en vinden dat we het super doen samen! Toch altijd fijn om te horen Ik ga Beau weer even pakken en dan proberen zelf ook even te liggen..
@ Dolfijn; Wat een eikel is die ex dan zeg!!! Hebben ze wel wat met hem gedaan? Sterkte met zoonlief! Wat fijn dat Beau maar 2x kwam vannacht en dat het cb vond dat jullie het super doen samen ! Hoop dat je nog even kunt gaan liggen meis! Wat betreft mijn emoties hier tonen. Op een geven moment heb ik het idee dat het allemaal weer even genoeg is geweest met geklaag en heb ik het er helemaal mee gehad. Weet dat het dan niet weg/over is natuurlijk maar kan het heel moeilijk uitleggen . Ben ook heel benieuwd wat de huisarts zegt en gaat doen...
nou, na een huilbui van een half uur zit er geen makeup meer op mn ogen, kan ik weer opnieuw beginnen met opmaken ze heeft geen dubbele afspraak neergezet, dus kan vandaag niet gestript worden. waarom ze dan vorige keer zei van wel.. geen idee. het was ook geen zekerheid. het ging meer van: ik: wanneer kunnen jullie helpen, zoals strippen? vk: meestal doen we dat met 41 weken. daarvóór heeft vaak geen zin omdat er dan niks gebeurt. hooguit wat rommelen zodat je niet kan slapen. ik:slapen doe ik toch al niet, dus daar hoeven we het niet voor te laten vk: nou, dan kijken we volgende week even. en nu zei de assistente dus dat er geen dubbele afspraak ingepland staat en na bellen met de vk blijkt dat ze dus ook niet van plan was om te kijken voor strippen maar pas op zn vroegst volgende week. ik ga straks gewoon aangeven dat ik er doorheen zit en eigenlijk gewoon nog een afspraak wil deze week. dat ze dan kunnen voelen of ik al gestript kan worden. kijk, als het nog niet lukt omdat ik nog potdicht zit ben ik ook verdrietig, maar dan hebben we het iig geprobeerd. nu doen ze niks terwijl ik al 3 weken aangeef (waarvan iig vorige week toch echt wel serieus) dat ik er wel aardig doorheen zit. heb om 15.20 afspraak. zal t straks wel horen. hoop dat ik t duidelijk kan maken.. sorry voor mn egoverhaal meiden..
@ Smyltje; Misschien wil ze vanmiddag wel even kijken of ze eventueel zou kunnen strippen en dan een afspraak plannen voor ergens deze week nog? Bah hier is het aan het hagelen . Net 2e was opgehangen en 3e erin gedaan. Jenthe (weer) op bed gelegd en zo maar even stofzuigen en dan kijken of er nog tijd is om even te gaan liggen...
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
pgff meiden ik ga even niet reageren...ik snap allemaal best dat het erg moeilijk voor jullie is zwanger zijn...maar wordt er wel erg negatief van.... hoe denken jullie dat ik me moet voelen?????? ben blij dat jullie zwanger zijn of al een kindje mogen hebben meiden!!!!! sorry maar ben er even klaar mee op het moment!!
@ sasje: ik begrijp je wel een beetje..... als je niet zwanger bent/raakt zou je er juist alles voor doen en over hebben en kan me dan voorstellen dat je het moeilijk vind om dit allemaal te lezen... Al kan ik van Smyltje ook begrijpen dat ze het nu ook zat is. vooral als je zo weinig slaapt kun je weinig nog hebben.....
@ Sasje; Meis, ik snap niet hoe je je voelt maar kan me er wel heel goed iets bij voorstellen! Dit is dus ook de reden waarom ik hier niet zoveel over mijn gevoelens wil zeggen.... KNUFF!
ja tuurlijk dat schrijf ik ook dat ik het wel begrijp hoor!! en het is ook allemaal niks....maar zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met meiden waarbij het niet lukt en dat ze zich eens moeten afvragen hoe ik me moet voelen bij zulke berichten!! zo heb ik laats bij de gyn gezeten in de wachtkamer...er zat toen een zwangere meid langs me..nou die heeft 15 min aan 1 stuk alleen maar gezeurd...had er bijna wat van gezegd....sorry maar kan het nu gewoon even niet opbrengen zulke berichten......hoor je mij ergens over zeuren????? ook niet....
@ Sasje ik snap je zo goed Ik schrijf daarom ook bijna niks over het zwanger zijn nadat met Laurier en ben straks de enige nog dus van mij zal je niks meer horen ik zal er rekening mee houden.
nee het is juist wel goed om over je gevoelens te vertellen...maar ik lees hier de laatste dagen alleen maar negatieven verhalen!!! nou leuk hoor zwanger zijn of bevallen zijn pff sorry heb ff tijd nodig om dit te plaatsen en of me dit gaat lukken?? want in mijn ander groepjes is dit zo helemaal niet...
jullie begrijpen me niet..ik vind het helemaal niet erg om ook wel eens negatieve verhalen te lezen hoor...maar nu zijn er al een aantal dagen alleen maar negatieve verhalen geplaatst.....en dan denk ik wel kom op meiden!!!
Hoop dat je het een plek kunt geven Sasje. Ik denk dat ik ook even wat minder moet reageren hier, want volgens mij ben ik diegene die het allemaal een beetje neagtief maakt hier dus sorry meiden het is niet mijn bedoeling en ben echt wel héél blij met mijn meisje hoor!!!
@ sasje ik begrijp je wel, af en toe de negatieve verhalen over hoe iemand zich voelt dat moet gewoon kunnen. daar zijn we voor... alleen elk pijntje en elk kwaaltje, de zware nachten, de huilbuien, tuurlijk zal dat even zwaar zijn, maar ooohw wat willen wij dat ook graag en dan is zwanger worden NOG zwaarder dan dit alles bij elkaar........