ja ikke volgens mij ben ik de enige die het ff niet trekt hoor dus post maar lekker verder hiero ik moet het gewoon even een plaatsje geven.........en dan zie ik wel of ik hier nog blijf mee kletsen ja of te nee....
Ik denk nu wel dat ook al stop jij sasje de zwangere en mama's niet veel meer gaan posten over hun ervaringen (niet lukklig opvatten he) maar we hebben dit al gehad toen met Laurier en voor mij persoonlijk zal ik niet veel meer over het zwanger zijn kletsen ga daar wel een ander groepje voor zoeken waar iedereen zwanger is. Nogmaals niet lullig bedoeld he
dus es nu bevestig je dat je mijn verhaal helemaal niet snapt...en k heb er haar de energie niet voor om het nog duidelijker uit te moeten leggen.... kun jij je uberhaupt voorstellen hoe wij ons voelen?????? kun je je ook voorstellen hoe dit bij ons overkomt alleen maar negatieve verhalen???? dan denk ik ben blij dat je zwanger bent en neem je pijntjes voor lief want je krijgt er ook iets heel moois voor terug!!!!!
en daarbij zit ik ook nog in een ander clubje....daar zijn we ook nog maar met zijn 3en over en de rest heeft ook allemaal al een baby of bijna uitgeteld.....nou serieus daar hoor je bijna nooit iemand klagen!!! daar lees ik alleen maar mooie verhalen over het zwanger zijn....nou dat is allang geleden dat ik die gelezen heb!!!!
Ik kan me voortstellen hoe jij je voelt ja en de reden hoef ik niet te zeggen maar oke met mijn ex waren we ook bezig en ook ruim een jaar dat het niet lukte en alles hebben geprobeerd (niet alles want door dat ging onze relatie uit) dus ja ik weet hoe je je voelt en ben dankbaar dat het nu wel gelukt is, maar sorry ik weet niet of ik nog wel durf te schrijven als ik iets heb dit om jullie niet te kwetsen (omdat ik weet hoe het voelt)
Denk dat het allemaal heel erg dubbel is... tuurlijk zijn die gebroken nachten en pijntjes soms allemaal even teveel, maar dat neemt niet weg dat iemand niet heel erg blij en gelukkig is mijn haar kleintje of zwangerschap. Maar dit komt dan op zo'n klaag moment niet zo over en denk dat we daar allemaal een beetje op moeten letten.
Nou miss vinden hun zwangre zijn iets leuks moois en dat vind ik ook alleen niet altijd nee want het is ook best vervelend (de pijntjes) en zwaar
oke es...dan snap je hoe ik me voel..... maar dat wilt niet zeggen dat je geen positieve dingen kunt vertellen over het zwanger zijn want dat mis ik hier toch aardig wel wat....... maar het is goed zo......
jawel zeker wel en volgens mij doe ik dat ook ik heb tot nu toe weinig klachten gehad en af en toe iets
Misschien is het ook juist wel lastig om juist hele vrolijke dingen te zeggen als je zwanger bent, juist ook met de reden om jullie niet zwangeren niet te willen kwetsen. Ik had altijd het idee toen ik zwanger was dat het gemis bij jullie dan nóg erger zou zijn. Maar goed dit moeten we misschien wat beter spreekbaar maken.
Ik wil wel even zeggen dat ik wel heel erg veel respect heb voor jullie niet zwangeren om steeds maar overal op te reageren en ja dus ook op al die negatieve dingen want dat doen jullie mooi toch maar!!!! Dus dank jullie wel meiden!
ja dat klopt ikke...maar dat hoort ook bij een clubje vindt ik....en dit wil ik ook zeker zo blijven doen..,maar dan moest een paar een blz bij lezen net en dan alleen maar negatieve verhalen..dan zakt me ff de moed weg zeg maar maar even goede vrienden hoor! en wat fijn dat je domiddag naar de ha kunt!
Ja dat snap ik meis, vooral nu het voor jou zo spannend is met de IUI! Meis probeer jij ook wel goed van je af te schrijven hoe jij je voelt he?! Want ook daar zijn we voor!!!! KNUFF!
ja maar dat is voor mij ook moeilijk want jullie kennen dat gevoel niet..dus daar post ik alleen over in mijn mmm groepje!
Nee dat snap ik, maar dat maakt het ook lastig denk ik juist omdat ik niet weet hoe jij je in godsnaam wel niet moet voelen. Want ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar en moeilijk is allemaal. Ik wil er ook graag voor jou zijn. Maar ben allang blij als je steun vindt in andere groepjes!
hoi meiden... sorry ben mega druk... vandaag en morgen niet op zp, sem is morgen jarig...donderdag kom ik weer even spieken, knuffel mij xxx