roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stampertje; Veel plezier met je laatste werkdag meis!
    @ Dolfijn; Er is weer een nieuwe lactatiekundige dus je kunt weer terecht met je vragen.
    @ Sasje; Werkse meid en wat een goed nieuws van je vriendin!!!
    @ Biancje; Wat doet Quint het goed zeg! Shop-ze vandaag :)
    @ Mom; Heel veel succes vandaag meis, hoop dat alles goed gaat... KNUFF
    @ Pooh; Wat goed, 2 mensen erbij!!! Hopelijk krijg je wat meer rust...

Hier; Vanmorgen gebeld, ik wordt nog terug gebeld om een afspraak in te plannen, geen idee wanneer dit zal zijn.
    Verder niet veel te melden, Jenthe heeft het weer goed gedaan vannacht weer 1 voeding. Zelf weer lang wakker gelegen, maar dat wordt standaard :)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 18/04 controle VK -> strippen
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; vergeet jou helemaal meis :). Hoop echt dat het vandaag door gaat zetten!
    @ MamaEs; Veel plezier dit weekend!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. werk ze!
    @ikke. wat fijn dat Jenthe het zo goed doet! nu moet jij nog lekker slapen :p

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even een tip voor de kindjes die vitamine K (gaan) krijgen: De aangeraden dosis is verhoogd, dus van 25 microgram naar 150 microgram. Het beste is dus een nieuw flesje te kopen met de hoger concentratie. (anders zou je 30 druppels moeten geven ipv 5 en dat is geen doen natuurlijk ;))

Weet niet of jullie dit al wisten, maar dacht zeg het even! Straks dus even nieuw flesje halen ;)

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

heb even bijgelezen, smytlje balen dat het nog niet doorzet!

oh heel de dag druk geweest!!! bah... nu ff rustig zitten... morgen nod, temp is vandaag al iets gezakt helaas...

knuffel

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ ikke dus die nu in de winkel zijn zijn al hoger of niet wat moet ik dan halen?

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ MamaEs; Ja als het goed is wel, even op de verpakking kijken of even navragen. Concentratie moet nu dus 150 zijn in plaats van 25.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wat een verschil ineens zeg van 25 naar 150 pff

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat raar, dat het ineens zo verhoogd wordt.. zal dan een nieuw flesje moeten halen

hoop dat je ongi niet doorzet wolfje!!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat fijn dat het toch goed gaat met je vriendin dat moet een gerust stelling zijn;) hier gaat alles goed hoor meid ben alleen heel erg druk maar hoe gaat het met jou:)

@ ikke ik heb de knuffel in ontvangst genomen een dikke knuffel terug;)

@ smyltje wat een buik zeg echt groot:D ik hoop dat het snel zal doorzetten en jullie de kleine meid snel in de armen mogen hebben;)

@ dolfijn heb je nog een beetje kunnen slapen meid;) of heeft Beau je wakker gehouden:)

@ mama es maak er gezellige dagen van meid geniet lekker van jullie uitjes:)

@ poohbeer geniet lekker van het weekend met zjn drietjes het word in ieder geval mooi weer;)

@ ik heb nog meer gelezen maar niet onthouden:):):):) ik probeer als ik tijd heb echt even langs te vliegen maar soms kom ik er echt even niet aan toe:( maar weet wel ik denk aan jullie een hele dikke knuffel voor jullie allemaal

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat goed dat je het meld van de vit K
    Mama Es: bij de apotheek weten ze er vast wel meer van en alvast een fijn weekend!
    Smyltje: Ik kom thuis en duik gelijk achter de computer!!! Lijk wel een zp verslaafde. Helaas dus nog niks bijzonders te melden...

Hier: net even de Etos ingedoken. Door het stoppen met de pil, kun je nu aan mijn puistjes (nou ja, zeg maar pukkels) zien wanneer ik ongesteld ga worden. Heb nu vitamine pillen meegekregen voor huid, nagels en haar. Hopen dat dat een beetje werkt. En misschien toch maar eens beter schoonmaken mijn huid, 's ochtends en 's avonds. Ben daar nogal laks in. Sta nooit zo lang voor de spiegel. "s Ochtends is het hier meestal of spitsuur (als ik werken moet) of mijn kleine meid staat aan mijn broekspijpen te trekken of de bovenverdieping in de labello te zetten (mama, kijk. Ik ben een prinsesje!!)
    En 's avonds wil ik gewoon slapen, dus hup tandenpoetsen en naar bed. Ik zal me eens toe moeten gaan zetten, dan wordt het vast snel een gewoonte.

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hmmm... het rommelt weer aardig hier! ben weer aan het timen..

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Smyltje...nog geen babynieuws??!!
    @Sasje...lekker gewerkt meid?
    @Poohbeer...hoop dat de pillen werken! En ik ben ook laks hoor met make up af halen!!!
    @Es...klinkt als een gezellig aankomend weekend...
    @Wolfje...jij ook lekker druk, hoop dat je ongi gewoon uitblijft hoor..ik duim voor je...
    @Biancje...wat super dat Quint het zo lekker doet.... toppertje!!
    @Dolfijn...nog btje kunnen slapen overdag?!
    @Twinkel...gaat het nog btje meis!!! Gelukkig komt het snel dichterbij...knuff...
    @Ikke goed dat je gebelt hebt, hoop dat je snel terecht kant... knuff..

@hier...VERLOF!!!! Ben erg verwend door de kinderen en hun ouders!! Zo lief...
    Gek idee dat ik nu lekker mag doen wat ik wil.... :D....

Zo ff eten, manlief vanavond ook optijd thuis...en morgen vieren we manlief zijn verjaardag..dus zal morgen niet online zijn!!

Liefs...

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bedankt voor het medelen Ikke over de vit K.. heb net even gekeken maar gelukkig heb ik de nieuwe samenstelling dus kan ik gewoon door gaan.

Verder ben ik sinds vanmiddag ineens super verkouden en keelpijn.. bah, voel me even weer beroerd.. is een poos geleden.. ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht zodat ik er zo snel mogelijk weer vanaf ben!

Ga morgen weer reageren meiden, maar met hoofdpijn is echt even niet fijn dus zo weer afsluiten

Fijne avond meiden! x

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Spannend Smyltje....

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Smyltje! dan kijk ik vanavond nog even of je nog wat hebt kunnen posten.. ik hoop het voor je! heel veel succes! xx

18. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Mijn kraamhulp zei ook dat de gravitamon (vitamines die je zelf moet slikken) is gewijzigd,dus laat je goed informeren.
    Inderdaad de vitamine k 5 druppels en de vitamine d 10 druppels als je kindje meer dan 500 ml flesvoeding krijgt mag je stoppen met de vitamines,maar gooi ze niet weg je hebt de vitamine d weer nodig als je andere voeding gaat geven na ongeveer 4 of 6 maanden..

@smyltje jeetje ze blijft nog wel zitten zeg..nou meid ik hou het forum in de gaten..wie is je buddy?

Vandaag lekker gewinkeld met Quint, hij groeit zo hard dus sokjes gehaald en nog 2 broekjes, een klok en een STOER shirtje van een cadeaubon.

Dus we hebben een leuke dag gehad, vanavond gaat hij naar Opa&oma want vriendlief en ik hebben een feest..

Meiden een hele fijne avond en een fijn weekend alvast.

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Biancje: voor het eerst naar de oppas?? Zal wel even wennen zijn!
    Veel plezier!
    Dolfijn: ik hoop dat je je gauw beter voelt
    Smyltje: fijne avond bij de stopwatch! Enne...mocht het doorzetten, ZET 'M OP!!!!
    Stampertje: Wat lief dat je zo verwend bent! Hadden de kids nog leuke dingen gemaakt?

Hier: Net even ons meisje opgehaald. We moesten beide werken, dus ze was bij opa en oma. En op eens had ik het, heb haar heel erg gemist. Dus even extra vertroeteld bij het naar bed brengen. Ze ligt dus nog maar net een half uurtje. Erg hé?! Soms heb ik dat zo ineens.
    Morgen drukke dag. Eerst even naar de stort. De zolder leeghalen en tussendoor nog een optreden van de muziek.
    Fijne avond allemaal

20. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    zo meiden, even een berichtje van mij...

drukke dag gehad vandaag en daarna naar pa geweest in zk...

operatie is goed gegaan. Heeft nu redelijk wat pijn, maar dat gaat wel weer over.. als alles het weekend naar behoren gaat werken mag hij maandag middag naar huis..... eindelijk!!!
    dan over 3 maanden moet er alleen even naar een plekje op zijn longen kijken. dat kon nu niet omdat hij net die pacemaker heeft....

@ Smyltjes: zou ze nu dan eindelijk komen...??!?!

@ Stampertje: Heerlijk meid verlof!!!! geniet ervan

Deel Deze Pagina