Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker het lijkt er op dat het gaat lukken op 9 juni, nu hopen dat de rest ook kan
Even snel bij gelezen; @Stampertje; die had ik er achter gezet.. hihihi omdat je wel graag wilt maar dat het waarschijnlijk niet haalbaar is voor je.. en je hoogstwaarschijnljk dan toch echt wel wat anders hebt om van te genieten! @MamaEs; leuk dat ze ook mee gaat! en wat we gaan doen? geen idee eigenlijk @Sasje; succes op je werk! @Twinkle; Hoop voor jou dat je ongi echt snel gaat komen, kan me voorstellen dat je dit niet echt leuk meer vind.. KNUF @Wolfje; Morgen echo! Bijna is het zover meis.. en super dat Sem is geslaagd voor de oog-test! Super! Doe nog even rustig aan meis! KNUF @Biancje; hoe is het met jou meis? al een paar dagen weer niets vernomen van je Zie je meeten ook zitten met Quint? lijkt me erg leuk als je meegaat! @Ikke; weet even niets te reageren.. maar natuurlijk wel gewoon een knuffel @Hier; niet echt geslapen maar wel lekker met Beau op bed gelegen.. haha knuffelen is ook fijn! Verder doet hij het super vandaag: echt om de 3u en alles zonder tepelhoedje Helemaal trotse mama!
@ dolfijn dankje voor de knuffel die kan ik vandaag even goed gebruiken dolfijn jij stelde de vorige keer een high tea voor zou dat een idee kunnen zijn knuffel maar lekker met Beau hij doet het zo goed het is een super manneke kan me voorstellen dat je heel trots bent
Philips avent babyfoon...de nieuwste versie!!! Ff jullie vraag...vriendin van mij trouwt vrijdag en ze is ook een collega van mij...nu moeten we vanuit het werk uit een hard versieren en de andere kant een tekst...nu heb ik zelf een gedicht gemaakt... Wat vinden jullie ervan??? Lieve Mirjam en Jeroen, Jullie dag is eindelijk daar En wat zijn jullie een prachtig huwelijkspaar! Jullie relatie was allang bezegeld met 2 prachtige kinderen en dat heeft jullie liefde niet doen minderen! Vanaf vandaag is het meneer en mevrouw Versloot, En stappen jullie in de huwelijksboot! De Blauwe en Roze wolk hebben jullie al gehad, Nu is het tijd voor de Witte en een volgend liefdespad! Heel veel geluk en liefde met mekaar, Dat deelden jullie al, maar nu als GETROUWD bruidspaar!!! Heel veel liefs,
Dolfijn goed dat Beau vandaag netjes om de 3u komt en zonder tepelhoedje!!! en jij en Twinkle dankjewel voor de knuffels heb ze net even nodig.
@ stampertje wat een mooi gedicht erg leuk dat vind het bruidspaar vast ook ben trouwens wel erg benieuwd naar je knalroze shirt met zwart rok @ ikke voor jou speciaal een hele dikke knuffel en ik heb er nog veel meer
Fijn die knuffels ... @Dolfijn..dan is dat duidelijk ... fijn dat Beau het weer zo goed doet!!!! @Ikke..hoe gaat het verder met je?
@Twinkel...owjah die zou ik showen!! Uhm...manlief komt zo thuis(met half uurtje) en dan gaan we ff eten...zal kijken of ik dan nog ff kan showen en anders doe ik het morgen!!Beloofd >.. En bedankt.....als ie door jullie wordt goed gekeurd zal ik m ff op het hart schrijven!!
@ stampertje daar hou ik je aan hahaha eerst lekker eten wat ga je eten vandaag een knuffel is soms wel even heel fijn
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker het lijkt er op dat het gaat lukken op 9 juni, nu hopen dat de rest ook kan
Een knuffel is zeker heel fijn ... We eten macaroni met courgette, paprika, ui en hamblokjes en saus van Boursincuisine...mmmm
@ poohbeer hoe gaat het met de zindelijkheid van je meissie want dat ging heel goed toch zit je film te kijken na een kwartiertje al reclame:x dat hoeft nou ook weer niet hoor