roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Slaap lekker allemaal!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)
    15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 23 mei follikelmeting

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting: Wie wil er nog meer meeten?
    9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee..
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer
    Ikke :)
    Smyltje
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje
    Mama esmeralda :)
    Laurier

:) als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats
    :( als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment
    :) misschien, nog niet zeker

het lijkt er op dat het gaat lukken op 9 juni, nu hopen dat de rest ook kan

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    slaaplekker ikke:)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje ik weet het niet het word in ieder geval een heel spannende aflevering:D heel veel succes morgen

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

twinkle; ja zeker

trusten allen!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wolfje weltrusten

ik ga ook afsluiten weltrusten allemaal:)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meidenm

ik heb even snel bijgelezen maar ben te moe om antwoord te gaan geven...ik heb in mijn hele dienst tot nu net geschilderd met een client ;) maak morgen wel ff een foto is erg leuk geworden..is afscheid kado voor de stagiare....en moet er nog 2 maken ;) maar daar heb ik nog 1 maand de tijd voor :)

@meiden ik kruip mijn bedje in op het werk...tot morgen!!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hallo meiden, ik heb alle!!!:$:$ bladzijdes doorgespit, maar jeetje wat kunnen jullie kletsen. Heb van alles gelezen ,aar heb nu geen idee meer wat bij wie hoorde.
    Zag een mooi gedicht voorbij komen voor een bruidspaar, knap hoor! Ik kan niet dichten maar het rijmt goed en slaat ook nog ergens op (ik kan alleen van die standaard Sint-gedichtjes schrijven die wel rijmen maar nergens op slaan). Dus een topprestatie naar mijn idee!

Stampertje: fijn dat de baby is ingedaald en jij je nog steeds redelijk goed voelt naar omstandigheden. Ben wel heel benieuwd!

MamaEs: hoop dat de ijzer gauw gaat werken zodat jij je weer iets beter voelt meid. Doe rustig aan

Wolfje: Veel plezier morgen bij de Echo. Super dat Sem de ogentest heeft gehaald.

De plantenbak is nog niet klaar. Hij is zo groot geworden en we willen de tuin ook opnieuw laten tegelen, dus als ik 'm nu vol gooi met aarde dan moet er omheen getegeld gaan worden. Hij staat al wel in de verf, maar mijn meisje moet er nog wel op verven.
    Ze is nog wel steeds zindelijk. Heeft zelfs al een schoolmiddag droog overleefd!! Gisteren wel gepoept in haar broek. Op de wc is nog een beetje eng, maar ipv dat ze dacht: ik vraag om een luier. Dacht ze:"ach, is ook wel lachen als ik het in mijn broek doe, mams is toch wel trots!". Tja, daar had ze wel een punt. Helemaal dubbel lag ze van het lachen. Ik stond de boel in de bleek te zetten maar echt wit is ie niet meer geworden. Koop wel weer nieuwe!

Giseteren heeft mijn nichtje van 13 voor het eerst opgepast, helemaal alleen hier thuis. We hoefden niet weg, maar zij wilde zo graag een keer helemaal alleen oppassen. Dus we zijn maar een bak koffie gaan halen bij haar ouders (mijn schoonzus). Paar euro lichter en een nichtje dat vol trots centen had verdiend en die prachtige tas kon kopen van Tokio Hotel. Zus en wij een uurtje hartelijk zitten lachen om de hilarische situatie. Wij hebben ons huis uit laten sturen zodat nichtje op kon passen om geld te verdienen. Dat soort dingen kunnen alleen bij ons...:p

Vandaag de hele dag gewerkt, ben net pas thuis. Morgen vrij, alleen 's avonds (en overdag een beetje uit huis werken).

9 juni gaat mij denk ik wel passen. Ach, ik pas de rest er wel omheen aan.
    Of ik met Ov kom of met de auto, ik zal het even uitzoeken als ik tijd heb. Dolfijn: je hoort nog van mij. Moet in elk geval met de auto naar de bewoonde wereld komen dus we reizen hoe dan ook samen hoor! Wel zo gezellig.

Tot morgen meiden, ik ga mijn mandje opzoeken. Welterusten

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    haha, zou ik ook zo doen hoor wolfje. is toch leuk voor je nichtje!

het waren gister gewoon wat krampjes die later overgingen in honger. dus een uur lopen brullen.. kreeg tranen in mn ogen! was de 1e keer dat ze dit zo lang had.. nu weer kolven..

wolfje, heel veel succes vandaag!! hoop dat ze een mooi plaatje kunnen maken en jullie je wondertje goed kunnen bekijken!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden!

@Ikke; hoe was je nacht? is het weer zo goed gegaan met Jenthe? en hoe voel je jezelf nu? ik hoop dat het allemaal nog een beetje lukt.. Hoe is het eigenlijk bij psych? KNUF!

@Smyltje; ik heb echt respect voor jou met dat kolven 's nachts! Vind het super knap van je!

@Sasje; ben benieuwd naar je schildering! enne.. nog een beetje kunnen slapen?

@Stampertje; en? gaan we vandaag baby nieuws krijgen? :p ik zit te wachten in spanning :D

@Pooh; hahah dat is iets wat hier ook zou kunnen inderdaad, hihih zie het al helemaal voor me! Wel lief dat jullie dat voor nichtje doen! Ben benieuwd naar het eindresultaat van de plantenbak uiteindelijk! enne.. ik hoor het wel hoor meis, doe rustig aan! Super knap dat je meisje het zo goed volhoudt! hihih enne, die trotse mama.. ach!

@Wolfje; Heb je nog een beetje afleiding vandaag overdag? en duidelijke afspraken met manlief gemaakt over de tijd? Ik vind het ook wel spannend ;) Dus ik wacht met je mee tot 18.15u :) Knuf!

@Hier; lange nacht gehad, Beau wou ineens niet met tepelhoedje drinken vannacht (02u) maar gewoon drinken lukte niet.. dus heel erg gefrustreerd mannetje bijna anderhalf uur bij me gehad voordat hij genoeg gedronken had!:$ en ik kan je vertellen dat je nacht dan echt gebroken is.. Dus ik hoop dat hij het gewone drinken ook 's nachts door gaat krijgen.. en hij zal daar even tijd voor nodig hebben.. Dus dat geven we hem dan ook maar :p
    Vandaag verder weinig bijzonders.. hopelijk nog even fietsen; die kilo's moeten er toch op een of andere manier af zijn te krijgen :( Vorig jaar 14 kg eraf gefietst dus nu maar weer proberen!

Fijne dag allemaal! xx

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: zie ik dat nou goed?? Heb jij midden in de nacht zitten typen hier? GA SLAPEN!!!
    Fijn dat het krampjes waren, het hoort erbij. Wel heel vervelend natuurlijk, maar je schrikt zo als ze zo huilt.

Dolfijn: Zou beau wel wakker genoeg zijn om te voeden 's nachts. Vraag anders de lactatiekundige hier even hoe je 's nachts het beste kan voeden. Anderhalf uur... je bent zelf ook zo total loss en je haalt Beau op deze manier misschien ook wel uit zijn ritme. Hij hoort 's nachts te slapen, net als jij. En als hij 's nachts anderhalf uur niet slaapt, dan moet hij dat overdag inhalen.

Hier: lekker geslapen. Ben blij dat ik niet de enige zot op de wereld ben die alles voor haar nichtje overheeft. Stelt me dan weer gerust. Had er ook zoveel lol om.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

nou dolfij petje af hoor!!!!

nou hier komen de fotos....ik heb deze niet gemaakt..ik heb alleen beetje geholpen maar is echt kunstwerk van bewoner ;)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en de zijkant ;)

nu moet ik er nog 2...alleen gaan we deze anders maken en ik spuit deze nog met lak over :) leuk hee.........

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    deze heb i kzelf gekocht en staat hier op de eettafel..vond hem zo mooi :) maar is ook gemaakt door een gehandicapt iemand...

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer je hebt het knap gedaan hoor:) fijn dat je meisje zindelijk blijft en dan af en toe een ongelukje hoort er dan bij:D fijn dat je 9 juni ook kan helemaal leuk;)

@ dolfijn wat balen zeg dat Beau zijn nachtje me voeden niet had ik hoop dat hij het snel weer oppakt want hij deed het eigenlijk wel goed:) veel fiets plezier ik zit ook erg graag op de fiets vooral met het mooie weer;)

@ sasje wat een mooi schilderij en de schaal voorop je tafel ook heel erg mooi echt heel goed gedaan;)

@ stampertje hoe was jou nacht is het een beetje rustig gebleven;) ben benieuwd naar je foto:D

@ wolfje heel veel succes bij de echo probeer te genieten meid:)

@ ikke gaat het vandaagweer wat beter want gisteren ginghet volgens mij niet zo goed met je:) knuffel voor jou

@ laurier hoe gaat he met jou meid:) ook voor jou een dikke knuff

@ smyltje fijn dat Ninthe rustig is geworden na ee uur lang brullen kan me goed voorstellen dat je daar zelf ook hee verdrietig vanwerd ik hoop dat het vandaag beter gaat;)

@ ik ga zo even wat boodschapjes doen en dan even op visite ben er vanmiddag weer

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)
    15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 23 mei follikelmeting

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting: Wie wil er nog meer meeten?
    9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee..
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer
    Ikke :)
    Smyltje
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje
    Mama esmeralda :)
    Laurier

:) als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats
    :( als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment
    :) misschien, nog niet zeker

het lijkt er op dat het gaat lukken op 9 juni, nu hopen dat de rest ook kan

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha leuk is ;) net klein kindje wat het heeft gemaakt....he pooh lijkt wel op jou dochtertje of niet???
    alleen is deze jongeman al 18 jaar ;)

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Wil Beau niet zijn speentje 's nachts? Ik heb Jenthe een keer (toen ik dacht dat het nog geen voedingstijd was) 's nachts haar speen gegeven en toen is ze weer gaan slapen. Sinds toen slaapt ze door, alleen af en toe een keer speen geven... Want dit is voor jou niet vol te houden zo meis!!!!
    Hier heeft Jenthe het weer helemaal super gedaan ze heeft om 20.00u voor het laatst gedronken en ze is rond 23.00u gaan slapen (wou niet meer drinken) en toen kwam ze vanmorgen om 05.40u. Met mij gaat het niet zo geweldig maar ik ga er niet zoveel meer over zeggen hier.... moet vandaag weer naar de psych.

@ Twinkle; En is de ongi doorgebroken?

@ Sasje; Mooi hoor! Ook die jij thuis hebt staan!

@ Wolfje; Meis heeeeel veel succes vandaag, maar het is vast allemaal goed met je kleine ukkie!!!!

Pff verder weet ik het niet meer hoor.
    Zoals ik al tegen Dolfijn zei, hier gaat het momenteel niet lekker. Met mijzelf niet en tussen vriendlief en mij is er steeds vaker ruzie. Vraag me af en toe ook echt af of we hier doorheen gaan komen....
    Gelukkig is Jenthe wel super bezig de laatste dagen, ze is steeds zó vrolijk en aan het kletsen. Veel wakker overdag (omdat ze het 's nachts zo super goed doet) dus ik moet alles tussendoor een beetje doen, wennen maar ook daar vinden we wel weer een ritme in.

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Pooh...wat goed van je meisje..en ja een foutje af en toe!! is idd wel erg grappig dat jullie je huis uit laten sturen om je nichtje op te laten passen :D... Maar ze zal je vast een hele lieve tante vinden!

@Dolfijn...baaleh dat Beau niet goed wou drinken vannacht!!! Hoop dat ie vandaag btje slaap in haalt!

@Sasje..wat een mooie kuntswerken!!! Jullie hebben je best gedaan....

@Twinkel..hoe is het met de ongi?? Zet het al door?

@Smyltje... lijkt me ook zo zielig als je kindje zo huilt!! maar gelukkig wist je waar het aanlag...hoop dat ze er vandaag geen last van heeft...en ben erg benieuwd wat je bedacht hebt om uit te delen!

@Ikke...jeetje meid wat ontzettend baaleh dat het tussen jou en je vriend niet lekker loopt! Komt dit omdat hij jou even niet begrijpt? Of zijn het irritaties die ook al voor Jenthe aanwezig waren???
    In ieder geval een hele dikke knuffel meid..

@hier...nog geen babynieuws hoor!!! Alles erg rustig... Noujah als de kleine dan maar tot na vrijdag blijft zitten ivm bruiloft van mijn vriendin!!!
    Verder lekker geslapen!!! :D...

Liefs

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lieve lieve ikke.....ach meid wat ik zou ik willen dat ik jou kon helpen!!! wat loopt er niet lekker tussen jullie??? omdat het tussen met jou niet zo goed gaat, of staat dat er even los van?
    hopelijk kan de psych je vandaag weer een eindje op weg helpen....

@stampertje je houdt het spannend hoor!

Deel Deze Pagina