hoi hoi @twinkle; als het goed zit, ga ik zeker genieten @ikke thanks, wat vervelend meid, hopelijk gaat het binnenkort wat beter tussen jou en vriend lief! knuffel @sasje; wat een vrolijke dingen hebben die bewonders gemaakt zeg! @smytlje; thanks meid, ja hoop het ook! @pooh; ik heb sem gister voor het eerst witte broek aan gedaan, vond het erg eng, maar ging goed... jammer dat het met je meissie nog niet wil, maar komt goed @dolfijn; ja afspraken met ml gemaakt Sem deed in het begin over bv ook bijna 2uur en kreeg uiteindelijk niks binnen, dus begrijp hoe je je voelt, knuf! @stamp; spannend meid @hier; misselijk van zenuwen, ga de stad is ff me gedachten verzetten... zo bang voor vanavond... over 7uur weten we meer ML is om 16uur vrij, half 5 thuis dan ff spelen met sem eten en dan om 18.15uur is het zover... daarna me ma en sem bij zwembad ophalen en dan naar huis... knuffels
@Wolfje...meid het komt vast goed!! En na vanavond..kan je hopelijk echt gaan genieten van je zwangerschap!! Veel plz in de stad...
mooie kleren hoor stampertje hopelijk mag je ze aan naar de bruiloft.... maar mijn gevoel laat me nu een beetje in de steek..ergens zegt mijn gevoel morgen maar ook in het weekend...we zullen zien zeg wat krijg ik als ik gelijk heb meiden hahahaha ik ga babyboom kijken..heeft nog iemand dit gezien gisteren?
Even snel via gsm: Mooie buik hoor Stampertje en staat leuk die kleren! Hier heb de psych afgebeld zus zou oppassen maar belde net in tranen dat er is geprobeerd haar waarschijnlijk te overvallen
Jeetje Ikke!!! Wat heftig!!..dikke knuff meid!!! @Sasje...nou ik ben benieuwd meid!! of je gevoel uitkomt...er gebeurt hier namelijk weinig ... Ga ff in de weer voor vriendin die gaat trouwen... Ben er later weer.. Liefs
Heb haar maar kort aan de tel gehad dus voor zover ik het weet is er geprobeerd haar te overvallen maar gelukkig niet gelukt, ja gewoon op straat op een rustig stuk naast een brug door een jongen/man. Het wordt ook steeds gekker hier he?!
@ stampertje en ikke nog geen ongi maar de buikkrampen en lage rugpijn houden aan dus volgens mij duurt het niet lang meer @ sasje het is wel mooi geschilderd knap dat ze de tijd ervoor nemen @ wolfje het komt allemaal wel goed meid ik hoop dat je na vanavond volop kan gaan genieten @ ikke net wat sasje al zei ik zou willen dat ik iets voor je kon doen maar dit is helaas niet het geval ik geef je een hele dikke knuffel en hoop dat jullie er samen toch uit kunnen komen wat erg voor je zus de schrik zal er goed inzitten @ stampertje wat een leuke set zeg dat roze met zwart echt leuk jij bent er helemaal klaar voor maar het zou zomaar eens kunnen dat die bruiloft er helemaal niet in zit voor jullie
Lieve Ikke: het zit je ook niet mee allemaal. En dan die onenigheid met je vriend. Ik hoop dat jullie snel over jullie dip komen. Is het misschien een idee om samen een dagje weg te gaan en even uitwaaien op het strand. Dat praat misschien ook fijner tijdens een stevige wandeling. Misschien dat je meisje een dagje bij oppas kan zijn. Ik weet dat het krijgen van een kindje sowieso een dipje kan maken in je relatie, maar het zou je uiteindelijk ook dichter bij elkaar moeten brengen. Van mij een dikke knuffel! Stampertje: wat een prachtig tijgerprintje heb jij. Als het aan ons ligt komt de tijgerprint gewoon weer helemaal in de mode. We kunnen samen wel trendsetters worden!! Je rok en shirtje zijn hartstikke leuk joh! En die bloem maakt het helemaal af en feestelijk. Je haar eventueel leuk op laten steken bij de kapper (weet eigenlijk niet of je lang haar hebt) zo'n zelfde bloem erin en jij bent de mooiste van de dag. Sasje; Wat een leuk dienblad en schaal! Wow. Leuk joh! Klein vraagje: waar komt het dienblad vandaan, kan ik hier ook wel weer eens schilderen. Leuk voor op tafel met een paar kaarsjes en van die kleine vaasjes. Wolfje: denk om je bloeddruk meis. En veel plezier vanavond. Dolfijn: die tip van Ikke over het speentje. Hier nog ene kleine aanvulling. Mijn meisje gooide de speen er nog al eens uit. En zij was een zijslaper. Ik legde een knuffeltje, een poohbeer met een spitse snuit, met zijn snuitje tegen haar speentje aan. Dan kon de speen er niet zomaar uitvallen en barste ze niet steeds in huilen uit. Dit kon ook geen kwaad omdat het zo'n stijf knuffeltje was dat het nooit haar ademhaling af kon sluiten. Moeilijk uit te leggen zo. Hier; ik ben druk aan het wassen. En meiden, vanavond is er Hema koopavond met 15 % korting op ALLES (muv gordijnen, foto's, boeken etc). Misschien de moeite waard om een te gaan. Hier de link, kun je kijken of de winkel bij jullie in de buurt ook open is: HEMA - koopjesavond 15% korting
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker het lijkt er op dat het gaat lukken op 9 juni, nu hopen dat de rest ook kan
@ sasje hoe gaat het deze keer met de clomid heb je weer zoveel last van hoofdpijn en misselijkheid of valt het nu mee