roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 18/04 controle VK -> strippen
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

2. Zeepaardje

thanks voor het duimen meiden

pooh jij morgen toch ook nod:(
    hoe voel jij je,wat voor gevoel heb je deze ronde?

biancje; oh jij en je vriend lekker een feest, gezellig!

smyltje komt de kleine dan nu eindelijk:(

stampertje geniet van je verlof!

mom; fijn dat de operatie goed is gegaan, geeft je vast weer wat rust;) knuffel

dolfijn beterschap

all; dikke knuffel, hier heb ik het onwijs koud dus ongi komt vast en zeker dit weekend ook al wat roze verlies:x

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ff snel hoor! nou, na bijna 2 uur (voor??)weeën wegzuchten is het hier weer 'stil'. wel erg gevoelige buik steeds en krampen. ik ga dus maar lekker naar bed in de hoop nog wat te kunnen slapen. ik heb goede hoop voor dit weekend!!
    @biancje. wat bedoel je met buddy?

4. Zeepaardje

smyltje; buddy; wie jij een sms doet als het echt begint en geboren is:)

heel veel s6 meid echt de laatste loodjes nu; kleintje hoop dat de reis naar de buitenwereld snel beginnen gaat! schiet op papa en mama willen je nu eens zien! ze zijn zo nieuwsgierig wie er zo lang in mama;s buik gezeten heeft!

xxx

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    oowh zo. heb net iemand gevraagd van een ander topic waar ik meeschrijf. ja, bedacht het beetje laat haha. maar ze heeft nog niet gereageerd. hoop niet dat het straks begint :p heb ik nog geen nummer van dr!
    nou, op naar de nacht! op naar onze kleine!!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pak nog even je rust Smyltje en ik hoop dat het nu snel door mag gaan zetten! KNUF

7. Zeepaardje

kleintje kom maar gauw!!!

8. Zeepaardje

dolfijn; hoe is het nu met stiefzoon?

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom: wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Nu maar hopen dat de pijn snel afzakt en dat hij maandag naar huis mag. Hoe gaat het met jou meid? Was een spannende dag vandaag.
    WOlfje: de 17e is zondag pas hoor. Ik heb geen idee voor deze ronde. Wacht geduldig af. Wel sinds gister af en toe van die buikpijn-achtige trekjes in mijn buik en onderrug maar tot op heden nog niks. Dacht vanochtend echt dat het kwam. Maar ik zie het wel....
    Smyltje: probeer goed uit te rusten. een warme douche kan ontspannend zijn.

Slaap lekker allemaal

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hey meiden ik heb bij gelezen dus nu vanuit gsm smyltje succes meid dolfijn hopelijk voel je je snel beter

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En Smyltje?? heeft het nu echt doorgezet? ik hoop het zo voor je!

@Mom; fijn dat de operatie goed is gegaan meis, nu maar hopen dat hij snel mee naar huis mag.. hoe ben jij er verder onder?
    @Wolfje; stiefzoon is weer volledig opgeknapt, met bepaalde bewegingen nog wat last van zijn ribben maar verder ok. Hebben niets meer gehoord van politie, dus benieuwd of ze er wat mee doen.
    @Poohbeer; geniet lekker van jullie weekend samen!
    @Sasje; moest je werken vannacht?

@Hier; nogsteeds erg beroerd, en ook wat verhoging.. dus ben bang dat dit een griepje is.. holtes doen zeer, verkouden, overal spierpijn.. dus gaat lekker!
    Ook Beau is van slag en ligt nu al een poos te huilen, hij wil alleen op schoot slapen en dat gaat nu echt niet.. hopelijk valt hij zo in slaap.. en kan ik ook nog even met paracetamol me bed in..

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    **** INBRAAK ****

*********************Smyltje nieuws*************************

Dit smsje kreeg ik om 07.40 van haar.

Ik ben al de hele nacht bezig met weeen vanaf 22 uur. De VK is al 2 x geweest. Zit nu op 5/6 cm. Weet nog niet wanneer we naar het ziekenhuis toe gaan. Groetjes Mylene

Als ik meer nieuws heb over Smyltje horen jullie dat zo snel mogelijk

**** UITBRAAK ****

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #213 twinklestar, 16 apr 2011
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
    dankje voor het berichtje danitjuh spannend hoor

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje heel veel succes meid nog even dan hebben jullie de kleine meid in handen kom op je kan het:):):):)

@ dolfijn beterschap ik hoop dat je je snel beter voelt meid dikke knuffel voor jou:)

@ mom wat fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen ik hoop dat je vader maandag naar huis mag;) gaan ze voor dat plekje op zijn longen een foto nemen of weet je dat niet

@ sasje gewoon even een knuffel voor jou:)

@ stampertje het gaat wel hoor maar word wel met de dag zenuwachtiger maar het komt allemaal goed manlief mag er bijblijven tot ik naar de o.k ga dus hoef niet de hele tijd alleen te wachten;) ga lekker genieten van je verlof meid nog even en dan komt ook jullie wondertje

@ poohbeer vervelend he die puistjes kan me voorstellen dat je er niet altijd fut voor hebt ik hoop dat het helpt;)

@ wolfje wat balen zeg:( knuff voor jou

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik kom straks nog wel even spieken of er babynieuws is maar nu eerst de boodschappen:)

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Danitjuh: Voor nieuws over smyltje mag je altijd inbreken hoor!!!
    Smyltje: Zet 'm op!!!
    Dolfijn: Beterschap!

Hier; Ongi. Op naar de volgende ronde dus. Ga nu gauw naar een optreden en dan de zolder leeghalen. Druk druk

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meide,

oh spannend smyltje!!!!! wel al best lang dus....pff hele nacht niet geslapen en dan moet je dadelijk nog de rest doen!!! :( zet hem op meid!! je hebt er nu lang genoeg opgewacht!!!!

@ dolfijn balen dat je ziek wordt meid! beterschap!

@poohbeer he balen van je ongi :(

@mom fijn dat de operatie goed is gegaan meid!!!

@hier nee gisteren gewerkt tot 9 uur en daarna nog even in de cafe geweest en waren daarvan rond half 1 thuis geloof ik....maar ik had gisteren zon hoofdpijn wat maar niet weg ging dus ook niks gedronken....uh ja cola ja ;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha ok Sasje :)

Ohhh.. vind het zo spannend voor Smyltje :D Blij dat het nu eindelijk doorzet.. nog even en we hebben er een roze kletskop baby bij :)

@Poohbeer; balen van je ongi meis!
    @Twinklestar; succes met boodschappen :)

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Ohh eindelijk meis! Je hebt nu heel snel je meisje in je armen! Heel veel succes!!!!

@ Dolfijn; Heb je nog even kunnen liggen? Wat balen dat je nu griep hebt zeg :(. Beterschap meis!

Hier druk, dus niet zoveel tijd om te reageren. Vanmorgen Jenthe in bad gedaan, was in machiene gedaan, nu even snel eten dan vast wat aan het eten doen, douchen en dan vanmiddag verjaardag. Vriendief heeft examen tot 12u dus ben benieuwd wanneer ik kan douchen ;).
    Ik probeer strax nog even te spieken voor Smyltje!

Fijne dag meiden!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje, ik moest even spieken via mijn telefoon. Zet m op meid. Nog even en je wonder is er !!!

Deel Deze Pagina