ben nu bezig met optie 3. ben al bijna 2 uur bezig. had alleen gehoopt dat Ninthe lekker in dr bedje zou slapen.. niet dus!! dus nu ligt ze voor een keer maar op schoot te slapen. anders lukt t helemaal niet.. mamaes. waarom wil je volledig gaan kolven? heb trouwens een onwijs gave kolf gezien, maar die is helaas nog niet op de markt!! Breast to Baby - Difrax
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker
Ik wil gaan kolven omdat mijn vriend geen borstvoeding wilt geven hij vind flesvoeding net zo goed dus ik kwam met deze oplossing en dat vind hij goed (kan hij ook fles geven) ja die van difrax is zo stoer maar ja wanneer komt die uit en wat gaat die kosten
@ mama es loop jij maar tussen de druppels door ben benieuwd hoor wacht op de foto's @ smyltje ze wil gewoon bij mama zijn zo die kolf ziet er zeker mooi uit hij komt dit jaar uit maar wanneer misschien iets te vinden via google
dank jullie wel meiden @Twinkle; krijg ik Beau nog wel mee naar huis de 9e? hihihi @Smyltje; Beau ligt ook op schoot te slapen hoor.. moet soms even kunnen.. @mamaEs; hele bink al hé?! nog even en jij hebt ook zo'n pracht ventje op je schoot liggen!
ik kan niet wachten haha ben zo benieuwd hoe hij eruit komt te zien en alles (vooral hoe papa het gaat vinden/doen)
Die kolf is echt super Smyltje! Kan me goed voorstellen dat je die zou willen hebben.. lijkt me ideaal als je fulltime kolft!
@ dolfijn tuurlijk krijg jij je lieve mannetje weer mee naar huis alleen ben ik bang dat je hem die dag veel zult moeten delen (hahaha)
Komt vast goed mamaEs Papa's voegen zich snel enne.. leg je je zoontje na geboorte wel meteen aan? of ook dan niet? het is namelijk echt een heel speciaal moment.. ik had dat niet willen missen!
hahah twinkle, maar dat vind ik niet erg hoor.. ik heb hem elke dag voor mezelf.. dus wil hem dan best wel delen.. en het voordeel is: mama is de enige die eten kan geven
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker
@Smyltje; hoe stond jij eigenlijk tegenover meeting? zie je het al zitten met Ninthe? of momenteel niet? @All; moet ik nog weer eens gaan kijken naar high tea? of iemand ander idee?
@ dolfijn dat is helemaal waar ik kijk er nu al naar uit maar gelukig is het zo 9 juni @ mama esmeralda papa gaat het vast heel goed doen
Ja ik wil de eerste dagen (1 a 2) wel aan de bost gaan en dan als we thuis zijn en alles op rolletjes loopt overgaan op kolven maar de eerste melk is wel aan de borst ja. Die kolf komt juli dit jaar in de winkel en kost 300 pond dus zal rond de 350 euro worden (een vriendin van een vriendin heeft hem)
ja high tea is goed geef je dan wel aan dat ik niet alles mag eten anders krijg ik van alles en mag ik niks is ook zonde
@ dolfijn ik vind het wel een goed idee weet niet wat de andere meiden er van vinden @ mama es dat is flink wat geld ik dacht dat de pond in waarde was gedaald eigenlijk