ja vind ik ook hij kan ook goedkoper worden hoor (dat weet niemand natuurlijk) dit is wat ik hoorde bij prenatal en van die kennis
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker
heeft ze m al?? owh, pond. via Engeland gekocht dus?! HOE? en bevalt ie? is ie zo goed als de referenties zeggen? dan heb ik dat geld er wel voor over.. @meeten. zit een beetje met de praktische kant-> kolven van mij, flesje voor Ninthe, alleen zo ver in de auto.. WAHHHH!
dolfijn zullen we op het lijstje vragen of de andere meiden de high tea ook een goed idee vinden of er eventueel andere ideeen zijn?
@smyltje hoe lang rij je erover? en met de trein?? waar woon je? @meiden jullie moeten niet zoveel kletsen als ik weg ben @ikke wat heb jij trouwens een leuk kussen op de bank ( ik heb dezelfde ) mooie fotos weer hoor!! @dolfijn oh wat een mooi mannetje!!!
Ja als je hem niet goed in elkaar zet lekt hij maar welke niet verder vind ze hem super vooral omdat hij handsfree is ik zag nu dat hij 159 is (via twitter difrax ofzo) dan ga ik hem ook halen als de bv loopt dan misschien kan je diffrax mailen qua een prijs en wanneer hij uitkomt
@ smyltje we zouden het heel erg leuk vinden als je meegaat maar je moet doen waar jij je goed bij voelt @ sasje het spijt ons
ik kan echt nergens vinden dat je m al ergens kan kopen of wanneer ie nou precies uitkomt in nl. en de kosten.. jammer! dit lijkt me echt ideaal!
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier als je kunt en geen voorkeur hebt voor de tijd en plaats als je helemaal niet kunt/ of het niet ziet zitten op dit moment misschien, nog niet zeker
naar utrecht is met de auto 1 a 1,5 uur met de trein 1 uur 20 min. maar moet ik eerst nog naar station toe. dus zit ik ook op 1,5 uur. dat maakt niet zoveel uit dus. woon in NH
@Twinkle; goed plan, ik zet het even bij het lijstje dan merken we wel wat iedereen er van vind.. zal vast uitzoeken waar en wat het kost.. @MamaEs; geef natuurlijk door dat je zwanger bent en niet alles mag! @Sasje; sorry! maar thanxx voor het compliment! @Smyltje; ik zou het super vinden als je mee kan, maar je moet het wel zien zitten.. over flesje en kolven.. ik moet ook gewoon voeden dus daar houden we rekening mee!
dit vond ik BabyStuf: vergelijk alle hand en elektrische borstkolven. (iets naar benede scrollen) Difrax: BtoB kolf[COLOR=#000 !important] adviesprijs [/COLOR] € 189.00 Het gebruik van de compacte vrouwvriendelijk Difrax kolf is onopvallend doordat de schelp onder kleding gedragen wordt. Tegelijkertijd kan je de hoeveelheid afgekolfde melk zien. De Difrax BtoB kolf is efficiënt, stil en makkelijk te bedienen Difrax: BtoB kolf[COLOR=#000 !important] adviesprijs [/COLOR] € 189.00 Het gebruik van de compacte vrouwvriendelijk Difrax kolf is onopvallend doordat de schelp onder kleding gedragen wordt. Tegelijkertijd kan je de hoeveelheid afgekolfde melk zien. De Difrax BtoB kolf is efficiënt, stil en makkelijk te bedienen Difrax: BtoB kolf[COLOR=#000 !important] adviesprijs [/COLOR] € 189.00 Het gebruik van de compacte vrouwvriendelijk Difrax kolf is onopvallend doordat de schelp onder kleding gedragen wordt. Tegelijkertijd kan je de hoeveelheid afgekolfde melk zien. De Difrax BtoB kolf is efficiënt, stil en makkelijk te bedienen
@ dolfijn helemaal goed dan kunnen ze zelf even aangeven of ze een high tea willen of een ander idee hebben