smyltje; spannend meid! dolfijn; fijn dat het beter gaat! jij beterschap knap maar snel op pooh; wat balen van je ongi! all; knuffel
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Smyltje; 12-04-2011 18/04 controle VK -> strippen Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@smyltje spannend joh. Vannacht om half 4 thuis Quint meteen opgehaald. Was een leuk feessie.. Nu ff weer slapen sorry.. Xxx
biancje; fijn dat het feest leuk was, alles goed gegaan met quint? vast wel slaapse sasje; ja had ik ook gehoopt!
Nog niets van Smyltje (via-via) vernomen? ik hoop dat haar bevalling voorspoedig mag verlopen! @Hier; voel me iets beter, veel geslapen.. gelukkig begreep Beau dat mama wat rust nodig had hij slaapt na elke voeding weer netjes in zodat ik ook weer kan gaan liggen. Nog wel mega verkouden en wat verhoging maar gelukkig is hoofdpijn en keelpijn wel iets gezakt.. Verder bezig geweest met wat kleertjes uit zoeken die ik had gekregen via vrienden, jammer genoeg is nog veel te groot.. dus heb ik nu nog niet zoveel aan, maar ach, scheelt straks weer Straks even kijken of hij het pakje van me mams al past zodat hij dat volgende week met dopen aan kan.. Maar ben er bang voor dat dat ook nog te groot is Zal dan op zoek moeten naar wat anders.. maar ja, shoppen voor Beau vind ik niet zo erg hoor Fijne middag allemaal! xx
fijn dat je je al iets beter voelt meid!! tja ik vindt het ook wel erg lang duren bij smyltje...ik mag toch hopen dat ze al mama is hoor!
*********************Smyltje nieuws************************* Dit smsje kreeg ik om 16.00 van haar. Nog steeds geen baby. Lig aan de pijnmedicatie maar toen stopten m'n weeen. Dus nu aan de wee-opwekkers. Lange dag! Groetjes Mylene ************************************************************
Ei: 02 apr: wolfje22 03 apr: poohbeer NOD 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 16 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) 17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) mmm twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Smyltje; 12-04-2011 18/04 controle VK -> strippen Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
pff wat heftig voor Smyltje! Ik hoop zo dat ze nu spoedig haar meisje vast mag houden! Dit is wel een hele lange weg na dat lange wachten.. Ik duim voor je meis! en denk aan je.... xx
Doe rustig aan meis, ik hoop dat je buikpijn snel minder wordt.. Neem anders even een lekkere warme kruik op je buik, misschien dat het wat helpt.. KNUF
oh smyltje wat moet jij het zwaar hebben meid pff!!! de laatste loodjes hopelijk komt weer alles snel op gang en heb je snel jullie meid in handen!!! @wolfje ik duim voor je dat je zwange bent!
Oh Smyltje: wat een lange bevalling. Ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden. Houdt je vast aan de gedachte dat de baby nu echt komt. Zet ;m op meid! WOlfje; bij jou nog geen ongi te bekennen. Balen, hoop dat je snel de volgende ronde in kan! Dolfijn: wat leuk dat je kleertjes hebt gekregen. Wacht maar af, hij groeit er snel genoeg in Biancje: fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Wel een latertje zeg. En hoe was dat nou, een avond zonder jullie bink? Hier; de zolder afgebroken en op de stort. Ben nu ook echt gaar. Heb van de ongi altijd flinke pijn in mijn rug (bevalling met rugweeën...)en dan is dat gesjouw niet zo fijn. We kunnen nu in elk geval weer verder met de zolder!
Pff wat heftig voor Smyltje! Ik hoop dat ze nu haar meisje toch al lekker bij zich heeft liggen hoor!
Hier vandaag drukke dag gehad, vanmiddag verjaardag, toch te druk voor mij. Jenthe is nu ook net stil na een huil uurtje... En nu flinke ruzie met vriendlief Maarja komt wel weer goed... Fijne avond allemaal!