roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: bij mij kwam in het begin de bv niet op gang. Dus vandaar dat ik toen moest kolven. En toen had ik al gauw genoeg voor 2 kinderen, bij wijze van spreken. Dit kan natuurlijk ook komen door de bevalling enzo. Mijn lijf was gewoon iets te laat...
    Na 5 maanden leip mijn bv terug, dit kwam mede doordat ik weer werkte en 's nacht ook nog steeds voedde. Eerst nog om de 3 uur en later om de 4 uur. Ik was toen dus moe, gestresst omdat ik te weinig voeding had en me helemaal suf kolfde, voedde, en werkte. Al die stress gaf toen bij mij een neerwaarts spiraal, weinig voeding gaf stress waardoor ik nog minder voeding kreeg waardoor ik nog gestresster werd enz. Dus toen hielp het ook niet meer om het toeschietreflex op te wekken.

Misschien helpt het bij jou om bijv eerst je borsten te masseren en warm te maken met bijv, warme handdoeken of de douche. En dan te kolven. Doe dit dan ook in een rustige omgeving. Bijvoorbeeld op de slaapkamer en het liefst Ninthe bij je in de buurt of als zelfs haar aanwezigheid je zenuwachtig maakt, neem dan een foto mee.
    Of geef eerst even Ninthe de borst en kolf daarna gauw af. Zij kan je toeschietreflex beter opwekken dan een kolf.

En misschien is het fijn om te kolven met een boekje in de hand. Op die manier ben je niet gefocust op het produceren van melk, maar lekker ontspannen verdiept in een boek.

Probeer zelf een fijne omgeving uit. 's ochtends heb je over het algemeen meer voeding dan overdag. Probeer daar je van te profiteren. Ik kolfde na 5 maanden 's ochtends één borst en gaf mijn meisje de andere. Als nadeel wel dat je klaptieten hebt en 's nachts kan lekken, maar ik had 's ochtends wel één volle fles (een hele voeding) en mijn meisje had haar ontbijt.

Forseer niet te veel. Het is niet erg om Ninthe half fv te geven en half bv. Je MOET geen bv geven, je mag het! Pas op dat je niet in het neerwaarts spiraal beland.
    Zoek anders naar een lactatiekundige meid!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: wat een prachige foto zeg, die eerste bij het water. Wauw.
    En wat een snoepie was hij toen hij nog een puppy was! Leuk hoor, zo'n mooie foto!
    Heb je nog meer prachtplaatjes?

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pooh. thanxx voor je reactie! 's nachts doe ik lekker zp ter afleiding. aan mn fles te zien werkt dat goed :) kan ook komen doordat ik om 22 uur als laatst gekolfd had:p
    Ninthe ging slecht slapen gisteravond :( ik dus ook! ze werd wel pas om 4.30 wakker.

@meeten. ik denk trouwens dat het 'm voor mij niet gaat worden. de afstand zit me toch niet lekker. ik zit daarvoor gewoon nog niet genoeg in een ritme met Ninthe..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nou ga ik ook ff een foto spammen..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en hier was ze ook nog erg klein...

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: wat is dat heerlijk wakker worden zeg. Prachtige foto's!
    Heb zelf 2 katten mijn meisje een konijn. Ik ben dus wel een dierenliefhebber. Dus mij maak je blij met mooie foto's!

Smyltje: het kan ook zo zijn dat de afleiding goed werkt voor je kolven. En het idee dat 's nachts niemand jou kan zien terwijl je kolft. Ik hoop dat je het kolven vol kan houden, maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt. Het is heel fijn om bv te geven, maar alleen als het geen stress oplevert. En weet dat met flesvoeding niks mis is. Maar ik begrijp je wil om bv te geven maar al te goed hoor!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Gisteravond tot heel laat bezig geweest om een leuke tekst op transfer-papier te krijgen. De tekst moest in spiegelbeeld geprint worden en zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Toen we om 1 uur naar bed gingen was het eindelijk gelukt. Nu even erop strijken en we kunnen gaan kleuren

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou knutsel ze vandaag poohbeer en veel plezier op de verjaardag!

ik ben werken!!

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Ik heb alles terug gelezen!! Maar ben helemaal gesloopt en eerlijk gezegd bijna alles weer vergeten!!

@Pooh...klinkt erg leuk het schort!! Succes met knutsellen!!
    @Laurier..wat een mooie foto's!!!
    @Sasje...jij hebt ook leuke/lieve foto's van je hond geplaatst...leukleuk!!

Sorry sorry..maar de rest weet ik echt ff niet meer!!!

@hier..nou gister de bruiloft was erg leuk!! Ze zag er echt prachtig uit! We hebben een super dag gehad...ook heb ik 's avonds nog gezellig mee gedanst! Wel veel last van harde buiken gehad, Maar wat wil je ook met het dansen en de drukte :D!! Om 00:15 had ik het echt gehad...toen was het ook bijna af hoor, maar zijn wij weg gegaan!
    Ik was echt heel moe, maar kon helaas niet gelijk slapen! Uit eindelijk om 3uur beneden op de bank in slaap gevallen tot half 5 en toen naar bed gegaan en kon ik wel in bed slapen!! Nu erg moeie benen!!
    Maar we hebben nog een verjaardag (eigenlijk 2!) vandaag...!!

Noujah maar rustig aan vandaag..:D..
    Liefs

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik even snel:D ga jullie vandaag de hele dag alleen laten ga met manlief van het prachtige weer genieten ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en misschien tot vanavond en anders tot morgen:) xx twink

@ sasje wat een lieve foto's mooie hond:) werkse

@ poohbeer gefeliciteerd met je schoonvader en veel knutsel plezier;)

@ smyltje jammer maar begrijp het wel:)

@ stampertje wat fijn dat het zo gezellig was en heel begrijpelijk dat je zo moe was je hebt het toch maar mooi volgehouden;) een hele fijne dag vandaag:)

@ mom veel winkel plezier:)

@ dolfijn ikke laurier gewoon even een knuffel voor jullie en voor de
    andere meden natuurlijk ook:)

nou ik ga er gauw vandoor fijne dag allemaal

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb vandaag een schoonmaak ochtend daarna boodschapjes en miss naar ikea (ligt aan of vriendlief moe is na werken we sliepen pas om 00.00 uur ik wilde weer naar de mac haha en om 6 uur ging de wekker)

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    volgens mij is iedereen van t mooie weer aan t genieten :D wat een rust hier!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja idd wat een rust maar dat is niet erg..hoefde ik ook niet veel bij te lezen ;)

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even via gsm; Hier inderdaad aan het genieten van t weer, Jenthe zo voeden en dan eten maken. Vanacht weer goed geslapen: 22.15 - 07.00 - 10.00 Dikke knuffel voor jullie allemaal

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lekker ikke!!!

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En het is nog steeds rustig :D!!!
    En helaas hier ook nog steeds alles rustig!!

Ga verder gezellig met mijn mannetje van de zaterdagavond genieten!! En ook morgen hebben we lekker niks op de planning..behalve F1 kijken...

Fijne avond allemaal....
    Tot morgen...
    Liefs

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Inderdaad erg rustig geweest :D
    Allemaal genoten van het mooie weer?

@Ikke; dat was idd weer een goede nacht! fijn meis! en goed om te lezen dat je van het weer hebt genoten!
    @Stampertje; :( Balen dat alles nog rustig is.. hoop dat jij nog wel een beetje rustig bent onder het wachten.. KNUF meis en geniet van je zaterdagavond met je mannetje!
    @Smyltje; hoe is het vandaag gegaan met Ninthe? en met kolven?
    @Sasje; heb je je een beetje vermaakt meis?

@Hier; gezellige dag gehad met mijn pleegzus en haar dochter (7 jaar) :) Lekker gewandeld en Beau is flink geknuffeld door iedereen :p
    Morgen komen onze beste vrienden met Spetter dus ook dan weer weinig online..

Fijne avond allemaal meiden en slaap lekker alvast! xx

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @stampertje ik ga helaas dus geen gelijk krijgen......dus meiden mijn gevoel is niet altijd goed

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn grappig ik ben nu bij mijn vriendin wat bij jou vriendin op het forum zit :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah ok, dus je hebt het wel gezellig?
    geniet ervan! KNUF

@Hier; Beau ligt er alweer in.. hij was erg onrustig na toch wel wat drukke dag, maar gelukkig wel goed gaan slapen :)

Deel Deze Pagina