Ik ben naar Ikea geweest bedje staat ook de rest opgeruimd en alle hydro luiers gestreken (wat een werk) morgen komt de kraamhulp alles controleren
Stampertje: heb geduld. De baby komt heus wel. Echt waar... en in de tussentijd, geniet flink van je bolle buik. Je zult 'm missen! Smyltje: wat fijn dat het zo goed gaat met kolven. Pas op dat je niet te lang doorgaat met clusterkolven. Je borsten maken aan, wat jij (of normaal gesproken de baby) afneemt. Hoe meer je afneemt, hoe mee ze gaan produceren. Nu is dat de bedoeling, maar pas op dat je niet overloopt. Hoe bewaar jij de voeding in de vriezer? Mij werd geadviseerd om dat te gieten in ijsblokzakjes. Dan kon je de ijblokjes zo in de fles (difrax) doen, via de grote opening aan de onderkant. En dat ging wel met 50cc voeding maar met 150cc ging dat natuurlijk niet passen. Heb toen maar kleine diepvriesbakjes gekocht om het daar in te doen, maar dat wilde nog wel eens misgaan bij het schenken in de fles. Dolfijn: zorg goed voor je borsten. Sterkte met de kloven! Mama Es: Wat heb je gekocht bij Ikea? Ik kan daar altijd zo goed shoppen! Fijn dat alles klaar is. En die hydrofielluiers, de komende jaren mag je ze nog fijn strijken. Ik begin altijd met de randjes rondom en dan het midden. Dan krijg ik ze goed glad zonder kreukels. Ach, je vind je handigheid wel. Hier: vanmiddag even naar zus geweest. Ze heeft de voortuin aan laten leggen. Is prachtig geworden. Ben een beetje jaloers als ik kijk naar onze wildernis. Verder niet veel gedaan. Ben lui vandaag!
@Stampertje; we wachten allemaal in spanning met je mee Hoop dat het snel mag gaan beginnen zodat je jullie wondertje snel vast mag gaan houden.. maar wat pooh ook al zegt; geniet van je bolle buik want echt, je gaat het getrappel missen! Hoop dat je lekker slaap vannacht! @MamaEs; en staat het bedje? succes met strijken, dat zul je nog heel veel meer gaan doen! @Pooh; ach, een wildernis heeft toch ook wel wat?! Hoef je ook niet alles heel netjes bij te houden als je daar even geen zin in hebt @Hier; heerlijk weekend gehad; gister mijn pleegzus met dochter op bezoek en vandaag onze beste vrienden met dochter Echt heerlijk van genoten! Beau doet het super! Drinkt alles zonder tepelhoedje dus ik ben super trots! Zelfs na vandaag een lange drukke dag; gewoon aanhappen en drinken echt zo fijn! Ga morgen het tepelhoedje uitkoken en dan lekker wegleggen.. die hebben we (als het goed is) niet meer nodig! Fijne avond meiden en slaap lekker! xx
zo ik heb bijgelezen maar kruip nu mijn bedje in op het werk...ben er morgen nog misschien voordat ik naar het zh moet anders erna..
hey meiden hier ben ik ook weer even erg druk geweest moest toch ondanks de rust wel bijna 5 pagina's bijlezen @ ikke wat een mooie foto's va Jenthe wat een leuk jurkje met die roze legging ik zou het ook super vinden als je meegaat @ sasje heel veel succes morgen in het zh @ dolfijn een druk maar gezellig weekend heerlijk wat fijn dat Beau het zo super doet @ stampertje het blijft wel spannend joh ik hoop dat jullie wondertje zich snel wil aankondigen @ poohbeer wat goed dat jullie zo dronken waren van het alcohol vrije bier @ smyltje wat een leuke foto van Ninthe @ mama es succes morgen met de kraamhulp maar dat zit vast goed @ laurier hoe gaat het met jou @ mom lekker wezen winkelen in amsterdam nou meiden ik heb mijn best weer gedaan hier ongi bijna voorbij dus kunnen we weer aan de klus maar wat was hij deze keer heftig zeg we hebben heerlijk genoten van het mooie weer zaterdag en vandaag een visite rondje gehad nu met manlief op de bank en straks naar bed tot morgen allemaal slaaplekker liefs twink
Ei: 29 apr: Poohbeer 28 Mei: Mom23 NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom A/B Sasje A Dolfijn B Twinklestar A Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda A Laurier voorstel high tea a) Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? va 14,50 Onbeperkt thee b) De Bakkerswinkel va 16,- grote pot thee, mogelijkheid tot beetje apart zitten c) Brasserie Bresson - brasserie française Utrecht 17,50 met slakken vermeld bij je naam jouw keuze.. is allemaal vanaf station te lopen ongeveer 15/20 min door centrum
Heel veel succes in ZH Sasje! Ik hoop dat er weer een mooi eitje aan het groeien mag zijn! Fijn dat je ongi zo goed als voorbij is Twinkle! en laten we maar hopen dat de heftigheid een goed teken is geweest voor deze ronde! KNUF @Hier; goede nacht gehad; 21.30u - 03.30u - 07.15u - en nu weer slapen Vandaag wat afspraken en verder gewoon de dagelijkse dingen (wassen, strijken, stofzuigen) Fijne dag allemaal! xx
hey hallo allemaal, toch nog even een momentje gevonden om online te komen ben vanmorgen om kwart over 7 naar huis gereden...stagaire draait de groep alleeen...dus net met hondje ff snel gelopen en gedoucht en nu klaar. ik moet om half 10 in het zh zijn....vindt het wel weer spannend! moet nu sowieso bij andere dokter want de mijne werkt niet meer! deze dokter heb ik wel paar keer gehad voor metingen en heeft ook poging 1 bij me gedaan..dus ook gekozen voor hem hij is heel aardig maar ook heel direct! ik ga toch aan hem vragen hoeveel pogingen iui ze eigenlijk willen doen @dolfijn....mocht ik dadelijk een keertje zwanger zijn dan mag je dit natuurlijk ook nog niet tegen je vriendin zeggen, want anders weet mijn vriendin het ook hehe wat een gedoe he!
Sasje:Succes in het ziekenhuis meid! Dolfijn: wat fijn dat je geen tepelhoedje meer nodig hebt! Die vrienden die gisteren bij je waren, zijn dat de vrienden met Spetter? Dacht altijd dat het een jongetje was, waarom weet ik niet. Lees nu dus dat het een meisje is... Twinkle: veel plezier met klussen meid. Hier; slecht geslapen. Tot 1 uur liggen praten. Erg fijn, maar ja, nu dus wel een beetje brak. Mag zo weer naar de fysio. Paps is vandaag echt jarig, dus vanavond even een bakkie halen en dan door naar een medemuziekant. Wij zitten samen in de feestcommissie en moeten dus hard nadenken voor een leuk uitje met de hele muziek. Wat moet je nou toch doen met zo'n groep oude mannen?? De jongste is 17 en de oudste 76. Het meer en deel mannen en rond de 50. Oja en ons budget is niet zo groot, zo'n €30,00 pp. Hebben tot nu toe altijd gebbqed. 1 keer wezen wokken en een keer wezen bowlen met eten. Zit al een paar weken te peinzen! Beetje hulp meiden kan ik wel gebruiken!
@Pooh; ja waren idd vrienden met spetter.. hihih is idd een meid! misschien een idee om te poolen icm steengrillen? kan bijv hier bij de bowlingbaan.. Gefeliciteerd met je paps!
hey meiden, ik ben weer terug...1 eitje van 16 mm!! woensdag weer terug en denk donderdag de iui! wauw dat had ik helemaal niet verwacht als zo snel @twinkle fijn dat je weer aan de klus kunt meid!
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 23/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom A/B Sasje A Dolfijn B Twinklestar A Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda A Laurier voorstel high tea a) Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? va 14,50 Onbeperkt thee b) De Bakkerswinkel va 16,- grote pot thee, mogelijkheid tot beetje apart zitten c) Brasserie Bresson - brasserie française Utrecht 17,50 met slakken vermeld bij je naam jouw keuze.. is allemaal vanaf station te lopen ongeveer 15/20 min door centrum
@ Sasje dat is super zeg is toch een beetje goed nieuws @ ben hier aan het opruimen op een slakkengang haha en aan het wachten tot de kraamhulp komt
ja dat is zeker super nieuws!!! had het ook totaal niet verwacht!!!! dus de clomid heeft nu nog beter zijn werk gedaan!!! en voor niks zorgen gemaakt over het buitenfeest want dit ben ik sowieso voor!! en ook eindelijk eens een eitje rechts..dacht al van dat het daar niet goed zou zitten want nog alle 4 de cyclussen allemaal links een eitje gehad....dus ik ben happy!
Hallo meiden, @Sasje...wat een super goed nieuws meid!!! En we gaan gewoon dubbel zo hard duimen voor je meid, het mag nu toch wel eens!!! Knuff... @Twinkel...wat fijn dat de ongi bijna over is!! En dat het voor jou ook raak is deze maand...knuff @Dolfijn..nog lekker kunnen slapen?? @Pooh..succes bij de fysio en gefeliciteerd met je vader!!! En suggesties nog niet echt sorry!! Zal er is over nadenken! @Mom jij ook alweer aan de klus??? @Mama Es...en na het schoonmaken weer lekker met de beentjes omhoog meid ... @Wolfje...hoop dat je een lekker weekendje weg hebt gehad!! @hier..kon eerst niet slapen maar uiteindelijk wel lekker geslapen!!! Vanmorgen bij de vk geweest..bloeddruk was weer erg laag 90/40!! Kleine ligt nog prima en volgens deze vk heeft ie het nog erg naar zijn zin bij mama!!! En ik geniet nog van het getrappel (ook al kan het nu gewoon erg pijnlijk zijn af en toe!)..maar ben gewoon heel nieuwsgierig .. Maar we wachten gewoon rustig af.. Ga vanmiddag met mams ff naar de markt en manlief neemt de laptop weer mee naar zijn werk, dus zal niet veel online zijn!!! Owjah ons hondje heeft ontstekking bij zijn staartje, zo zielig..nu aan de AB en pijnstilling!!! Liefs
helaas stampertje ik heb geen gelijk gekregen fijn dat alles oke was bij de vk!! en nu gaan we maar wachten tot de kleine zich laat zien hoor!
@ sasje; Wat goed meis !!! Dat is ook best snel al! Nu hopen dat het deze keer ook met goed nieuws eindigd!!! @ Dolfijn; Wat goed dat Beau het goed heeft gedaan vanacht! En hoop dat je het tepelhoedje niet meer nodig hebt @ Twinkle; Ohh eindelijk kun je aan een nieuwe ronde beginnen Hoop echt dat dit de laatste ronde is voor je Hier ook een goede nacht en ochtend gehad; 22.15 - 07.10 - 10.30 Daarna lekker gebadderd en geknuffeld en nu ligt ze weer te slapen. Ik ben nu even aan het eten en dan even hier in huis wat doen. Vriedlief komt eerder naar huis vandaag want we hebben eind van de middag een afspraak bij de gyn.