Beau heeft inderdaad veel krampjes de laatste tijd, ik denk dat het gewoon te maken heeft met het gaan werken van zijn darmpjes.. Zijn ontlastingspatroon is ook veranderd namelijk.. Ik vind het alleen elke keer zo zielig en hoop maar dat het van korte tijd is.. Volgende wk weer naar CB (prikjes!!) dus als het dan nog zo is zal ik het ook daar eens overleggen.. Fijn dat Jenthe nu echt de nachten doorslaapt, geeft vast een lekker gevoel Succes met je was en misschien je badkamer Hij slaapt! dus ik ga ook nog even liggen Tot later meiden! xx
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom 17.50 en ik vind 11 uur a 11.30 een mooie tijd om af te spreken.... want dan duurt het nog wel ff voor je de high tea hebt Sasje Dolfijn B 12u Twinklestar B rond twaalf uur Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda B 11.30/12.00 uur Laurier voorstel high tea Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. Reserveren uiterlijk op 6 juni! A) 14,50 B) 17,50 (extra: jus d'orange en luxe bonbons) vermeld bij je naam jouw keuze.. en graag de tijd dat je high tea zou willen gaan doen.. Extra info even PB naar Dolfijn
Ja op een bepaalde leeftijd zijn de krampjes ook op een hoogtepunt, Jenthe had dat ook heel erg, maar daarna gaat het echt steeds beter . Is idd heel zielig voor de kleintjes . Hier ook maandag naar CB en dan 2e keer spuitjes . Ben erg benieuwd weer naar lengte en gewicht, het gaat echt weer hard ineens Nou hoop dat je nog even kunt slapen!
goedemorgen meiden, @twinkle hehe denk je?? het zou natuurlijk wel te gek zijn als deze ronde zou lukken!!! en ik hoop zo voor jullie dat er ook snel een kleinte komt!!! @dolfijn hopelijk kunnen jullie beide nog even slapen! @ikke fijn dat jij een goede nacht hebt gehad en suces bij de psyc vandaag toch? @mom hoe gaat het met jou meid?alweer druk aan de klus?
@ mama s hoeveel uur kraamhulp kregen jullie? Ik krijg er 53 (over 8 dagen) en iedereen vind dat veel
@mamaes. volgens mij is 49 (of48) uur standaard mits je borstvoeding gaat geven. ik heb toen 2 dagen extra gehad ivm flauwvallen. zat toen op iets van 61 uur ofzo. verdeeld over 10 dagen. @hier. zo, Ninthe had vanmorgen mij, het aankleedkussen, de commode én 3 luiers onder gescheten! lekkere start van de dag hehe. ze is zo'n beetje wakker, dus zal dr zo in badje doen
@ikke. ben ook benieuwd hoeveel ze gegroeid is! nu staat bij onze handtekeningen bijna hetzelfde gewicht haha. tijd voor een update bij jou
@ mamaes; Ik kreeg standaard 49 uur, daarbij nog 15 uur extra van VGZ (gezinnenpakket) dus 64 uur... Daarna nog 6 uur erbij omdat het nog niet goed ging dus in totaal 70 uur (min 12 uur ivm 2 dagen ziekenhuisopname). Dus uiteindelijk 58 uur over 10 dagen.
oke dus het is helemaal niet zoveel ze zei omdat ik in de grote vakantie (hier in de regio) beval doen we al wat extra omdat ik dan niet meer uur kan regelen doordat er meiden van hun op vakantie zijn
@dolfijn; wat naar dat beau zoveel krampjes heeft zeg,s6 ermee! @ikke; ik hoop ook dat de auto snel gemaakt kan worden en dat het dan eindelijk in orde is! wat heerlijk dat je meissie doorslaapt, sem vanaf 6wk van 20uur tot 8uur ook helemaal super dus @rest; ga overblijven, boodschappen doen en dan nog de was, tot later knuffel
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom 17.50 en ik vind 11 uur a 11.30 een mooie tijd om af te spreken.... want dan duurt het nog wel ff voor je de high tea hebt Sasje Dolfijn B 12u Twinklestar B rond twaalf uur Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda B 11.30/12.00 uur Laurier voorstel high tea Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. Reserveren uiterlijk op 6 juni! A) 14,50 B) 17,50 (extra: jus d'orange en luxe bonbons) vermeld bij je naam jouw keuze.. en graag de tijd dat je high tea zou willen gaan doen.. Extra info even PB naar Dolfijn
Hier gedouched, aangekleed en gegeten.. Beau ging daarna toch nog wel even lekker slapen Dus ik nu druk met de was.. eerste was opgevouwen en gestreken, andere was in de machine en de droger.. dus nu wachten tot er weer wat klaar is haha inderdaad, Ninthe en Jenthe zouden op dit moment redelijk hetzelfde qua gewicht zijn als je handtekeningen vergelijk Grappig! Ik zal Beau vandaag zelf nog weer eens wegen, dan volgende wk dinsdag op CB dus dan weer officieel.. Ben benieuwd!
Hallo dames, wat weer een vreselijk lieve berichtjes van jullie!!! Dank u voor de complimenten voor mijn nagels Dolfijn wat een geweldige foto's, hij is echt zoon mooi ventje!!! @hier: het is allemaal erg dubbel ja, vooral omdat hun het kindje nu ook niet echt willen eigenlijk....... Ze wouden eerst abortus doen, maar volgens mij hebben ze daar nu vanaf gezien.......... en mijn broer heeft me echt echt gekwetst met zijn opmerking naar mij toe dat wij maar zeeeerrr blij met onvruchtbaarheid moesten zijn omdat wij het moeten plannen............................................................ :'( liefs en dikke knuffel.
Pff.. wat een heftige opmerkingen Lau! Kan me heel goed voorstellen dat je niet weet wat je er nu mee aan moet Ik kan me echt niet bedenken waarom iemand dit soort opmerking maakt!! Kan me er zo boos om maken :x Hele dikke knuffel meis en weet dat je hier terecht kunt met je verhaal! Enne.. thanxx voor compliment Ben zelf ook wel trots op mijn knappe ventje!
@ Laurier; Zit hier echt met open mond te lezen wat jouw broer heeft gezegt!!! Jeetje dat kan hij echt niet maken hoor! Snap heeeel goed je dat je je hierdoor heel erg gekwetst voelt door hem. Pfff het is ook allemaal heel erg oneerlijk he meis . Hele dikke knuffel!!! @ Dolfijn; Haha ja gek toch dat er zoveel verschil in baby's kan zitten. Jenthe is ook gewoon een klein meisje hoor, ze zit elke keer onder het gemiddelde met alles . Heb jij nog wel even gelegen??? Want als ik het zo lees ben je druk bezig . Hier ook net de wc en douche gedaan, laatste was opgehangen en zo even stoffen, zuigen en dweilen.
wat fijn dat jullie al kers verse moeders (en dus niet weten hoe het is om in deze situatie te zitten) mij juist zo goed snappen..........!!!!!!!!!!! Ik kon ook niet geloven dat hij het tegen me zei, ben er verde rniet op in gegaan hij snapt t verder toch niet... Maar moeilijk is het zeker.... De een vecht zo hard voor een klein wonder. De ander raakt zwanger en wil het eigenlijk niet. De wereld is niet altijd even eerlijk, maar helaas daar doen we niets aan..... Ikke ik had ook foto's van jou meisje gezien, zzoooo lief en ook echt heel mooi!!!! Kan de wel verliefd op worden hihihihi
@ laurier dat kan hij niet maken zo dom van hem knuffel van mij. Ikke ga ff bank hangen ben weer moe aan het worden (lijkt wel of ik alleen nog maar slaap)