@ Laurier ik snap je heel goed mijn ex was slecht vruchtbaar was ook zwanger van hem toen wij uit elkaar gingen door alles helaas is dat babytje met 9 weken zw overleden. Mijn vriend nu is goed vruchtbaar dus vandaar dat ik nu wel snel zwanger ben geraakt
@Ikke; heb niet meer gelegen had geen rust.. haha dus maar gewoon aan de slag gegaan Beau zit nu ook nog onder gemiddeld hoor, dus kan echt geen kwaad @MamaEs; doe rustig aan! en heftig van je eerste zwangerschap @Laurier; juist omdat ik zo geniet van Beau kan ik me zo goed voorstellen dat het heel erg pijn doet als je zelf zo graag wilt en dit de reactie van anderen is.. het is inderdaad niet eerlijk meis! @Hier; wasmachine is klaar dus ik ga weer aan de slag
@ MamaEs; Oeh wat heftig je eerste zwangerschap . Knuff @ Dolfijn; Oh ik maak me er ook helemaal niet druk om hoor, ben zelf ook niet zo groot . Ze groeit gewoon goed dus helemaal top! Zo hier klaar met alles. Verder aan het wachten op de TNT die komen 2 dingen brengen vandaag .
Ohh lekker, maar let wel op want het kan zijn dat Beau daar allergisch voor is. Heb vaker gehoord dat kindjes die BV krijgen daar op reageren... Maar het hoeft niet natuurlijk
@Ikke je snapt natuurlijk wel dat jij dus echt wel mee moet gaan meeten he!!!! @laurier wat een achterlijke opmerking zeg!!! zulke mensen kun je wel onder hun kort schoppen! serieus!!!
Hallo meiden, @Laurier... dat uitgerekend je broer zo'n opmerking moet maken!!!... Het is af en toe echt niet eerlijk in de wereld en hoop zo dat jullie snel een mooie test vast kunnen houden...! Hele dikke knuffel meid.. @Dolfijn...kan me voorstellen dat het zo sneu is om je kleine mannetje pijn te zien hebben!!! hopelijk zijn de krampjes snel voorbij!! @Wolfje..fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Maar wat baaleh dat jullie autopech hadden, en zeker dat ie net terug van de garage was!! Neem aan dat jullie het daar wel kunnen verhalen? En wat super goed van Sem dat ie het hele weekend zindelijk was! @Sasje...ik hoop ook zo voor jouw meid dat de IUI nu aanslaat!! Maar zie het ook positief in...en ben nog steeds aan het duimen hoor ! Hoe gaat het trouwens met al je collega's die ongeveer allemaal een burn-out hadden? Alles weer btje op de rit bij je werk. @Mama Es...jeetje wat een verhaal van je eerste zwangerschap! En hoop dat je nog btje hebt kunnen slapen.. gewoon toegeven aan die vermoeidheid! Werken de ijzerpillen wel? @Twinkel...je mannetje weer werken vandaag? @Smyltje...volgens mij wordt het ook weer tijd voor een foto van Ninthe!!! @Ikke...wat een super lieve foto weer van Jenthe...!! @Pooh..ja ik weet het hoor dat mijn verlof dan wat langer is, maar toch....!! Fijn dat jullie een idee hebben gevonden en idd als het maar gezellig is met zijn allen! @Biancje..hoe gaat het met je meis? En met Quint? @Mom..jij druk aan de klus???? @hier..nog steeds geen tekenen van dat de kleine eraan komt!! Maar wel heerlijk geslapen vannacht!!! Ben ook aan het wachten op een pakketje van TNT , wij hebben de family fix gekocht!! Ga nu maar ff de was doen, bed verschonen en stofzuigen!! Tot straks... Liefs
tnt heeft het druk vandaag @stampertje op mijn werk..tja bewoonster is nu sinds 2 a 3 weken verhuisd dus we kunnen we onze eigenlijke diensten draaien! en gewoon nu weer lekker slapen met de slaapdienst! voor de rest hebben we nog steeds 2 zieken al vanaf december, maar daar hebben we ook vervanging voor! dus dat scheelt ook al. van mij heeft mijn baas even de planning afgenomen zodat ik alleen de stagaires heb en 3 clienten...beetje rust dus!
hoi meiden... nou ben er weer vandoor ff kop thee drinken dan nieuwe fietsstandaard halen, want de mijne is nu kapot Morgen trouwens naar de vk; heb intake neem sem mee, beneiuwd of we het hartje gaan luisteren en wat hij er van vind!
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 9 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom 17.50 en ik vind 11 uur a 11.30 een mooie tijd om af te spreken.... want dan duurt het nog wel ff voor je de high tea hebt Sasje Dolfijn B 12u Twinklestar B rond twaalf uur Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda B 11.30/12.00 uur Laurier voorstel high tea Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. Reserveren uiterlijk op 6 juni! A) 14,50 B) 17,50 (extra: jus d'orange en luxe bonbons) vermeld bij je naam jouw keuze.. en graag de tijd dat je high tea zou willen gaan doen.. Extra info even PB naar Dolfijn
ja de eerste was heftig (al heb ik die anders meegemaakt dan deze ik wist dus pas dat ik zwanger was toen het fout ging niet zoals nu ik was er niet meer mee bezig omdat we uit elkaar waren ik was 19 toen hij 18 woonde al wel samen. Nu is mijn relatie veel stabieler ben 6,5 jaar samen hebben samen de katten al (om te oefenene) en was er zo mee bezig om zwanger te worden dat ik het met 4 weken al wist. Het blijft erg ja maar ik denk anders als de meiden die nu in de molen zitten. Ben weer wakker pffff de pillen werken wel maar soms heb ik een dip dag zo noem ik die dan ben ik kapot na 2 uur
@laurier; wat een rotopmerking van je broer zeg! knuffel meid! @mamavanes;lekker slapen meid @ikke mooie foto's meid! @stampertje; uitgerekend dat onderdeel zit natuurlijk niet in de garantie kost 150euro plus inzetten...pff family fix, wat is dat
@Sasje..fijn dat je baas rekening met je houd en je beetje rust gunt!! Ook al vind ik dat je echt een harde werker bent!!! Knuff... @Mama es...de situatie was idd anders toen!!! En super toch dat jullie kleintje nu lekker is blijven plakken!! @Wolfje..dat is idd weer een hoop geld!!! En ben ook benieuwd of je hartje gaat luisteren, misschien pas de volgende keer om dat dit op elkaar zit!! En de family fix is voor in de auto, in plaats van de maxi cosi met de gordel vast te zetten klikken wij gewoon de maxi cosi op de family fix!! Mijn mannetje mist zijn rechteronderarm, dus zou een heel gedoe voor hem zijn met de maxi cosi en dit is een kwestie van *klik* en vast..!!! Maar de tnt is hier al in de straat geweest maar heeft niet aangebeld..dus denk dat ie dan pas morgen komt... Heeft het te druk met jullie pakketjes ...
Zo ff boven opgeruimd, bed verschoond, was aangezet, overhemd gestreken!! Nu ff naar beneden wat drinken en dan stofzuigen!! Tot straks... xx