Ben opzoek naar een goed doel (wat een drama) heb 4 of 5 dozen kleding over die ik niks vind en die persoon wilt er niks van terug dus ik wil het weggeven nou dat is nog wat. Ga het nu maar op mp zetten
ff heel snel! Ninthe ligt nog even te slapen maar zal zo wel wakker worden, eettijd ik heb snel kunnen kolven. heb zelfs 2 wasjes kunnen doen vandaag! ik krijg straks weer visite (ja alwéér ) dus opschieten! zal snel een foto plaatsen stampertje!
@ Stampertje; Balen dat de TNT waarschijnlijk morgen komt! En heb je jullie kleintje al even streng toegesproken???? Haha Diegene die hier spontaan zijn bevallen zijn allebei met 40+4 bevallen.... Dus dan heb je nog even Hoop dat jij wat eerder bent meis! Nou volgens mij heeft Jenthe een regeldag vandaag Elke keer om de 2/2,5 uur drinken. En we zaten zo mooi al een week op 5 voedingen met bijna dezelfde tijden, nu dus niet meer zitten nu al op 4 voedingen dus het worden er geen 5 vandaag....
@Smyltje...is goed hoor meid ... veel plz met de visite!!! @Mama es...ja lastig meid!! Eventueel naar een arm land opsturen ofzo??? @hier..zo beneden ook weer schoon!! Nu ff lekker tijd voor zp..en daarna komen me series weer
@Ikke...ja al meerdere malen!! .. maar goed met 40+4 vind ik ook goed hoor...dat is nog te overzien!!! Baaleh van Jenthe haar regeldagje...hoop voor je dat ze snel weer haar "oude" ritme te pakken heeft!!!
ja spannend he atwt....snap die mick ook niet helemaal en damian ik denk dat hij er alles aan wilt doen zodat het lijkt alsof meg gek is ofzo.... ik ben weer helemaal bij met kijken
Echt..die Damian is echt erg zeg...wat een l*l!! En ben idd ook heel benieuwd wat die Mick gaat doen!!!...
@Sasje...dat heeft Damian al helemaal voor elkaar volgens mij!!! Iedereen denkt nu dat Meg is doorgedraaid...terwijl het zijn schuld is.... noujah zal vandaag wel weer over Katie gaan...
nee, het blijft nog net binnen... gelukkig... krijg het dan ineens bloedheet, lijkwit en voel me dan zooo naar, pff heb ook last van hartkloppingen erg vervelend...
Dat zou wel heel bizar zijn Ikke!! Nou we zullen zien... @Wolfje..baaleh meid.... alleen 's ochtends of de hele dag door?? En die hartkloppingen zijn ook raar! Morgen ff aankaarten bij de vk?!
stamp; je hoort het vaker met een 2de, maar kan het idd aankaarten bij de vk... meestal savonds maar nu erg wisselend... meiden ga koken, eten en dan zwemmen daarna glee kijken, daarna kom ik wel ff denk ik
Lieve meiden, Ik ga ook alvast mijn eten klaar zetten!! En dan mijn serie kijken... Kom of tussen de reclames nog ff spieken en anders later op de avond.. Liefs