hahaha hoezo iedereen is veels te nieuwsgierig Ik ben benieuwd sasje! tnt: fijn dat die ook bij jullie was gekomen en de mobiels er hangen! zwangeren: mn zus heeft weer een echo gehad en gelukkig blijkt alles wel goed te zijn!!! alleen de placenta ligt verkeerd dus het ergste wat er zou kunnen gebeuren is een keizersnede. Wat een opluchting allemaal schoonzusje is nu net 6 week zwanger, heeft t al wereld bekent gemaakt..... Ja ik vraag me ook af hoe het kan dat ze zwanger is geworden maar goed, laat ik mij daar maar stil over houden..... bedankt allemaal voor de reacties op mij en alle knuffels, doet me allemaal zo goed en voelt zo warm!! @hier; ik ga straks ons jong konijntje ophalen een fijne dag allemaal! liefs xxx
Hey meiden, @ Mom; Ohh spannend!!!! Ben benieuwd meis! @ Sasje; Ja laat maar wat weten aan Dolfijn, ben ook heel benieuwd . @ Dolfijn; Hoe is het met jou? En met manlief? Gaat wel goed met hem of niet? En hoe heeft Beau het gedaan vanacht? Hier weer een goede nacht gehad 22.15u - 08.30 . daarna lekker gebadderd en gevoed en zelf onder de douche. Nu even wat eten. Lekker weer vandaag he?!
O ja wou nog even vertellen: - dat er vorige week iemand langs is geweest om naar ons dakkapel te kijken, er wordt een offerte gemaakt en we horen deze week als het goed is meer. - we krijgen samen dik €2000 terug van de belastingsdienst dus da's ook fijn meegenomen! - als het dakkapel dit jaar niet meer wordt gaan we een nieuwe auto kopen :-D xxx
@ Laurier; Ohh wat fijn dat het met je zus goed is!!!! Valt voor jou zeker ook wel een last van je schouders af? Je bent hier welkom hoor meis! We zijn er voor je!
@ sasje sms maar naar dolfijn we zijn allemaal veel te nieuwschierig heel veel succes vanmiddag ik denk aan je @ mom ik ga heel hard duimen voor jou sasje en natuurlijk ook voor poohbeer @ laurier wat fijn zeg dat alles goed is met je zus wat heerlijk centjes terug van de belasting hier krijgen we ook aardig wat terug wat voor auto willen jullie gaan kopen als de dakkapel het niet gaat worden dit jaar? @ dolfijn hoe gaat het met de krampjes van Beau @ ikke dat is helemaal waar we zijn ervoor elkaar @ stampertje hoe voel je je vandaag? hier gaat het allemaal goed ik ben zeker aan het genieten van mijn mannetje vandaag laatste dagje vrij en dan gaat hij morgen weer aan het werk. @ poohbeer werkse meid @ smyltje hoe gaat het met jou en Ninthe @ biancje hoe gaat het met jou en Quint @ hier gaat alles prima ben lekker aan het genieten van mijn mannetje maar kan jullie niet missen dus hou jullie goed in de gaten ik ga zo even gezellig met mijn mams de stad in een kado kopen voor mijn neefje die is van de week jarig ben er vanmiddag wel weer even xx twink xx
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 25/05 intake vk 06/06 2de echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
De medicijnen doen hun werk ja heb vanacht alleen niet geslapen zoveel buikpijn sliep ik eindelijk draaide ik weer om en ja hoor weer buikpijn. Heel het bed ligt vol met kussens voor mij maar vanacht niet geholpen
@ mama es balen zeg dat je zo'n last hebt van buikpijn en je daardoor bijna niet hebt geslapen ik hoop dat het vannacht beter zal gaan probeer vandaag toch je rust te pakken meid je hebt het echt nodig
hey! @ikke het gaat geloof ik erg goed met jenthe he!!!! jij moet echt wel mee gaan meeten!!! is kei gezellig meid!! ff lekker het huis uit met jenthe!! leuke dingen doen @laurier fijn dat alles goed is bij je zus!!! tja waarom andere wel zomaar zwanger raken en andere niet...daar snap ik ook niks van helaas..
meiden ik ga ervandoor ga mams ophalen en dan de stad in ben er vanmiddag wel weer even @ sasje heel veel succes vanmiddag
Twinklestar veel plezier vandaag, fijn dat je geniet van je mannetje Wij willen een stationwagon :-D mama es fijn dat de medicijnen hun werk doen! Ik hoop dat je buikpijn snel over is sasje dat bedoelde ik niet echt, bedoelde meer dat ze al bijna 2 jaar aan de pil is en dr is niets aan de hand en nu ineens zwanger door de pil heen........
oh oke sorry verkeerd begrepen laurier! leuk leuk een stationwagen! wij hebben onze auto nu ook alweer 1 jaar wat gaat de tijd snel hehe dolfijn weet je nog dat je mee hebt gezocht!
@ Twinkle; Veel plezier met je moeder @ MamaEs; Balen van je buikpijn, hoop dat je toch nog ergens je slaap kunt pakken vandaag! @ Sasje; Haha ik doe mijn best, moet ook kijken hoe ik het ga doen ALS ik wel mee ga met Jenthe in de trein enzo . Ohja gister vergeten op te reageren, maar ik moet vrijdag naar de psych en niet gister Nou ik ga mijn meisje uit bed halen, ze is eindelijk wakker