Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
sasje vertrouw op je eigen gevoel zou ik zo zeggen. Anderen kunnen wel iets anders zeggen, maar die hebben het ook niet altijd goe dhoor bedenk je dat wel. En als de arts vrij snel met je instemde zal het ook wel goed zitten, als die het ABSOLUUT geen goed idee vonden hadden ze dat gezegt en waren ze hierin niet in mee gegaan...! dikke knuff meid!! dolfijn hoe gaat het met je? die mannen vermaken zich wel saampjes hoor stormt het bij jullie ook zo erg?? hier waaien de takken van de boom!! Ik wil steeds het konijntje uit zn hok halen en knuffelen hahaha, maar laat hem maar even rustig zitten.... Hij eet goed, ook al uit mn hand :-D (paardenbloemblaadjes en gras, hij heeft ook al een half broodje gehad) Maar drinken uit die fles heb ik hem nog niet zien doen, maar zal vast wel goed zitten.... liefs!
twinklestar lief dat je het vraagt ik ben toevallig net even pauze aan het nemen tussen het lezen/leren! Ik ben er dus mee bezig, alleen dat lakken is veel te intressant hahaha. maar ben ook bezig met het boek hoor!
@ laurier het klinkt goed volgens mij is er best wat leerstof voor maar dat komt vast allemaal goed leuk als je het straks in praktijk gaat brengen ben heel benieuwd kan je straks lekker je eigen nagels doen en ja hier waait het ook behoorlijk door maar nog geen takken van de bomen
Sasje: ik duim ook mee hoor: Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!!! (en tussendoor denk ik ook even aan mezelf, het blijft wel bij denken hoor!) Laurier; Wat leuk dat je je zo kan storten op je cursus en Captain Slow, Hoe kom je op de naam trouwens. Vind m erg grappig! Hier hebben we een Nijntje. Ook zo'n wollig lief schatje. Mama Es: neem je ook de tijd om een uit te rusten na zo'n waardeloze nacht! Ik ga boodschappen doen. Tot straks misschien.
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
ik ga even mijn piepers schillen en de bloemkool schoonmaken manlief moet strakjes weer aan het werk dus vandaag weer optijd eten
@ mama es dat kan ook nog wij eten nu rond en uur of half zes @ laurier het is echt een hele leuke naam
Hey meiden, Ff een kort berichtje van mij.... Helaas hier nog niks aan de gang!!! Dus we gaan gewoon weer door .. Ga nu ff naar mijn moeder (OP DE FIETS!!!)..in de wind..maar goed voel me goed vandaag..dus eigen tempo fietsen..dan kom ik er wel... Heb druk programma vandaag dus zal niet veel online zijn... Ff voor Sasje..een heeeeeeeeeeele dikke knuffel!!! En voor alle andere natuurlijk die er 1tje van me willen KNUFF!!! Liefs
lieverd, heb niet bijgelezen...voel me zo beroerd... ontzettende hoofdpijn, diarree, buikpijn denk griepje te pakken:x Ga zo weer op de bank liggen, sem dvd op gedaan knuffels voor jullie!
meiden ik ben zo benieuwd hoelang mijn cyclus deze keer zal zijn ik hoop niet dat hij zolang is als de afgelopen twee keer
Voor sasje en alle anderen die nog niet zwanger mogen zijn! Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg