Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
owh, hier nog even een foto van Ninthe! ze heeft het lachen al aardig onder de knie, nu nog op commando
Leuke foto Smyltje hahah dat lachen op commando heeft Beau ook nog niet onder de knie hoor.. komt vanzelf!
meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond ik ga nog even voor de buis hangen slaaplekker voor straks
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Beau ligt klaar wakker in bed wil niet echt gaan slapen.. hopen dat hij het zo snapt Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast! xx ps. hoe voel je je Sasje? alles nog een beetje te doen? denk aan je! KNUF
Hey meiden, @Twinkel... fijne avond verder!! @Smyltje...zo lief!!! *smelt*.... @Dolfijn..hoop dat Beau al lekker is gaan slapen... @Sasje..hoe gaat het meid?? Leuk uitje gehad? @Mom hoe is het met jou?? @Pooh...lekker gewerkt (je moest toch werken vandaag?) En gaan de opdrachten van de fysio een btje?? @hier..net terug van vriendin... was ff gezellig..maar nu best gesloopt door al dat gefiets!! Ook wat meer last van harde buiken! Maarjah vind je het gek!! ... LIefs
haha neej, ik vind het niet gek Stampertje Je hebt je energie hopelijk snel ergens anders voor nodig maar ik vind het toch wel fijn om te lezen en te merken dat je je zo goed voelt dat je dit soort dingen allemaal nog onderneemt Beau slaapt nogsteeds niet echt ligt in zijn bed met open oogjes.. als ik em pak en even knuffel dan valt hij in slaap.. leg ik em weer in zijn bed.. en hup weer wakker.. dus ik wacht het maar gewoon af en ga zo zelf naar bed, misschien dat ie het dan snapt *echt, denk je goed bezig te zijn met laatste voeding om 21u, honger heeft ie namelijk niet....*
Het is nu gewoon al een eigenwijs mannetje Dolfijn...hahahaha... Hoop dat jullie in ieder geval een rustige nacht hebben... Slaap lekker... Tot morgen allemaal... Liefs
Laurier: Fan van Top Gear? Wij vinden het ook een leuk programma! Stampertje: ik heb ook een knuffeltje gepikt hoor! En van die harde buiken kijk ik idd niet op.. Wolfje: doe rustig aan meid. Klinkt idd als een griepjes., Beterschap meis! Ikke: wat vervelend dat je zus de deur nog niet uit durft. Krijgt ze hulp van bijv slachtoffer hulp? Wat leuk, een schaterlachje! Sasje: Wat fijn dat het weer meeviel. Fijn dat je je gedachten kon verzetten met het teamuitje. Dolfijn: Wat fijn dat het weg-gaan goed is gegaan. Misschien kun je sowieso wat melk in de vriezer zetten voor je-weet-maar-nooit. Smyltje: Een avond weg zonder Ninthe?! Heb je genoten. Ook wel even lekker, lachen en samen zijn met je moeder. Hoeveel foto's heb je bijbesteld??? Wat een mooie foto, maar ja, hoe kan het ook anders met zo'n prachtige meid! Biancje: Nu al weer aan het werk??!! Wat is de tijd gevlogen! Jeetje. Fijn dat alles goed gaat op het kdv. Zo, ik heb weer bijgelezen. Gisteravond gewerkt. Nu zo gauw douchen en dan boodschappen halen met mijn schoonmoeder. Zaterdag uitzwaaien. Zal ze wel weer gaan missen, dus we gaan er zondag heen om de voortent op te zetten. Tot vanmiddag meiden.
goedemorgen allen! wat denken jullie?! zegt vriend gisteravond: zullen we haar anders vannacht in haar eigen kamer laten slapen? ik..... uhmmm oke.. (niet heel enthousiast had ze om 20.00 als laatst voeding gehad, 21.30 slapen en werd ze gewoon pas om 5.20 wakker voor eten!!!! nou ja zeg! moet toch niet gekker worden. klein detail: IK was wel elk uur wakker om geconcentreerd te luisteren naar de babyfoon of ik haar toch echt niet horde, was er niet iets aan de hand, gaat alles wel goed hahaha. maar ben niet wezen kijken, goed he! toen had ze weer geslapen tot 8 uur, heb haar toen in bed genomen en nog een uurtje geslapen. nu wordt ze beetje wakker @dolfijn. is Beau uiteindelijk nog in slaap gevallen? @pooh. ik heb een linnendoek gekocht (sepia met 3 foto's en haar naam erop) en een zwartwit foto. de rest was niet echt geweldig omdat mevrouw haar frons op bijna alle foto's had. chaggie dat linnendoek geef ik voor vaderdag. was wel lastig om mn mond te houden! wilde ze gister erg graag laten zien aan mn vriend @stampertje. FIETSEN?!?!? sjezus, je bent gek joh! ik kon dat echt niet hoor. ik moest mn bed al uitrollen en hulp om van de bank af te komen, laat staan fietsen! mn fiets voelt zich ook ernstig verwaarloosd en er staat denk ik een dikke laag stof op hihi. maar applaus voor jou, ik vind het knap!
Dolfijn; ik hoop dat Beau nog goed heeft geslapen vanacht Poohbeer; mijn ventje is helemaal gek van TopGear, ik kijk niet alle afleveringen maar vindt het ook wel leuk. Jij hebt het ook maar vreselijk druk zeg Tot vanmiddag. stampertje; nee is niet raar dat je dan last van harde buiken hebt, maar net als wat dolfijn zegt dat het super is dat je je nog goed genoeg voelt om dit soort dingen te ondernemen...! smyltje; Dat is een spannende nacht geweest zo te lezen Wat fijn en knap dat alles goed ging, nu moet jij nog leren om wat meer door te slapen hihihih. hier..... Mn schoonzusje heeft al wereld bekend gemaakt dat ze zwanger is en heeft een halve kast vol zwangerschapskleren gekocht :-S Ik denk toch stiekem ergens dat er van haar kant wel wat geplant is........ (sorry kan er niets aan doen) Zondag gaan wij even naar mijn broer toe met wat kleinigheden, we willen een luiertas kopen, flesje, speentje en wat doekjes/rompertjes.... Hij heeft er echt geen benul van verder, denkt dat 5 rompertjes, 3 spuurdoekjes en 3 hydrofiele luiers voldoende zijn.... Dus we hebben een lijst naar hem doorgestuurd wat er allemaal ongeveer aangeschaft moet worden e.d. Maar goed, omdat niemand (zelfs hij niet) erg enthousiast reageerde vindt ik t wel een beetje lullig en willen we zondag even heen om dit te geven Met Captain Slow gaat het super, komt al wel eens uit zijn holletje en eet en drinkt goed :-D Gister avond was hij zelfs zo enthousiast hij liep over mn handen heen, knabbelde er af en toe was aan en deed zelfs zn kopje tegen mn hand en als ik hem aaide was hij tevreden hahahaha. Echt heel erg leuk Ik moet straks aan de bak, dus nu eerst even ontbijten + koffie en dan de hond even eten geven + uitlaten, ons konijntje een half broodje en dan is iedereen weer tevreden hier! Een fijne dag allemaal en tot vanavond! liefs en knuffel!!
goedemorgen meiden, sow wat een gekletst hiero!! ik ga mijn best doen hoor... @mama es heb je het gevonden? snap je het een beetje wat ze gedaan hebben? anders gewoon aan me vragen hoor @ stampertje hehe ik zie jou al gaan op de fietst..niet helemaal goed wijs maar goed @smyltje oei spannend het eerste nachtje niet bij jullie op de kamer! ik zou ook geen oogt dicht hebben gedaan @biancje sow alweer werken..wat gaat dat snel zeg!! fijn dat alles goed gaat!! @dolfijn ik hoop dat beau toch nog lekker is gaan slapen meid!!!! @wolfje hoe gaat het met je meid? @Mom alles oke? @twinkle al bezig met ovu testjes of nog niet? @poohbeer jij ook druk aan de klus? @hier gisteren veel buikpijn gehad en voelde me vreemd....niet helemaal lekker en was ontzettend moe toen alles gedaan was...spanning denk ik! nu voel ik me ook nog beetje vreemd....wat dit weer is weet ik niet...rustig aa doen doe ik wel hoor..op het werk waren ze ook allemaal ongerust... dus heb alleen maar op de stoel gezeten en gelachen!! dadelijk moet ik weer werken en dan heerlijk 3 dagen vrij