Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
ja die zijn leuk maar mijn katten plassen daarin dus dat wil ik niet en deze is maar 35 euro (dat kost het mobiel haast)
huh katten plassen erin?? dat kan toch helemaal niet mama es...die lade is helemaal dicht....daar kan je kat niet in!! ik vindt het wel makkelijk dat je daar ook gewoon het aankleedkussen en luiers e.d. in kan leggen ipv dat dat overal rondslingert door de kamer
Ikke: ik hoop dat het allemaal snel zijn vruchten afwerpt voor je. Maandag de prikjes weer. Ze krijgen er nu zoveel. Dikke knuffel meis! Dolfijn: alweer een regeldag?? De vorige is net geweest! Hij groeit er wel goed op op al die melk!! Twinkle: je hebt hartstikke goed je best gedaan. Veel plezier bij je vriendin Stampertje: wij hoeven elkaar al niet meer te ontmoeten, je kent me nu al te goed! Enne.. misschien ben je moe van je dikke buik en het fietsen van gisteren??? Mom:Veel plezier met shoppen, niet te veel uitgeven hé?! Mama Es: mooie box meid! Meiden: jullie hoeven je om mij niet druk te maken. Ik red me wel hoor. Ben niet zwanger, dat scheelt al de helft. Heb nu wel behoorlijk last van mijn heup, maar ja, kan ook niet de hele dag op de bank zitten. Net heerlijk gegeten en toen nog een keer de stad in geweest maar nu om nieuwe schoenen te kopen voor manlief. Gelijk even de canvas opgehaald voor paps, voor vaderdag alvast. Een foto met alle kleinkinderen, 5 prachtige meiden. Nu lekker op de bank. Morgen ga ik wel door het huis. Zondag naar de camping van mijn schoonouders om de voortent op te zetten. Papa kan dat niet meer en mams kan het niet alleen. Dus even op en neer naar Brabant.
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Hij is mooi nee ze zijn erg snel zodra je een la opend zitten ze erin (de luiers heb ik in de commode daar verschoon je het meest)
@ poohbeer je bent er maar druk meegeweest geniet nu even lekker van je rust wat vervelend dat je nu wel last hebt van je heup ik hoop dat het snel afzakt
nou ik weet niet al dat ik echt niet het meeste op de commode ga verschonen hoor....ik denk dat ik meer benenden zal gaan verschonen....
pooh; ja ruzie eindelijk bijgelegd... pff mannen ach wat lief dat ze in slaap gevallen is op de bank ikke; wel fijn dat er nu een plan van aanpak is kost je veel energie, maar levert je straks ook weer wat op! knuffel sasje; oei spier geraakt waarschijnlijk? ik heb het ook altijd met bloedprikken, krijg dat een blauwe bult erop dolfijn geef je ventje maar een knuf van mij twinkle; ja hoor je bent weer goedgekeurd smyltje; tis gelukkig weer goed all; dikke knuffel voor jullie meiden!
@ wolfje fijn dat de ruzie weer is bijgelegd en gelukkig ben ik goed gekeurd @ mama es dat is zo jij hoeft natuurlijk geen trap op
ja dat klopt....ik moet iedere keer dan met de trap naar boven zeg maar....en als ze niet meer zoveel slapen dan was ik niet van plan om iedere keer naar boven te lopen @hier woensdagavond ga ik een sfeer haard ophalen bij collega....dus hoeft deze niet meer erg mooie!!