Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Smyltje: fijne dag vandaag! Twinkle:Succes met het vinden van je ei, ach je hebt al kunnen oefenen met pasen... MamaEs: fijn dat je vannacht wel hebt geslapen, dat had je ook wel nodig Dolfijn: jullie hebben ook een goede nacht gehad, lees ik. Hier; was het wat minder. Meisje was om half 10 nog wakker: "kan niet slapen mama en ik heb het al geprobeerd hoor, mag ik nu uit??" Uiteindleijk toch in slaap gevallen. Toen om 3 uur, wat hoorden we toch?? Was ze weer wakker geworden, nou dacht ze, mooie tijd om eens even een puzzel te maken... Dus we hebben haar tussen ons in gelegd. Ze viel gauw in slaap, maar om 8 uur was madam klaar wakker. Dus we waren weer optijd op. Vanmiddag dus een verbod op op-de-bank-slapen..
@ poohbeer toen heb ik er geen gevonden dus hoop niet dat dat het vooruitzicht is wat vervelend dat ze niet kon slapen dat verbod op de bank is wel een goed idee
ik ga jullie een hele fijne dag wensen ik ga afsluiten en dan straks en drukke dag voor de boeg zie je het nou toch wat vergeten stampertje hoe is het met jou heb je goed geslapen
goedemorgen meiden, @mama es nee hoor ik heb geen eigen risico daarom ook overgestapt op dit pakket en dat is 100 procent zeker zo want vriedin wat het kindje heeft heeft ook dit pakket genomen toen!! @twinkle fijne dag vandaag! @ dolfijn hoe ging het slapen van beau vandaag? @ voor de rest weet ik het ff niet meer....
Goedemorgen meiden, @Sasje mooie haard meid!! Wij hebben ook geen plek hier helaas!!! Hoe gaat het met je buik? @Twinkel..veel plz met je drukke dag vandaag...en benieuwd wanneer je je ei vindt!! Hoop snel.. @Mama Es..fijn dat je goed geslapen hebt! @Dolfijn...lekker dat Beau het weer goed gedaan heeft. @Smyltje..mooie box...wij hebben ook zo'n soort box iets minder dikke spijlen...maar ook met la eronder.... @hier..nou lekker geslapen en niks geen gerommel!!! Ga in ieder geval de 40weken halen hoor!!! Vanavond Reunie van handbalvereniging... en verder ff boodschappen doen en waarschijnlijk bakkie doen bij s-ouders! Liefs @
@Pooh...sorry jou vergeten!!! Kan me voorstellen dat je haar lekker wakker houdt vandaag..zodat ze goed doorslaapt vanavond....!!!
zo ik ben ook weer terug, was ff naar de tandarts geweest....weer goed gekeurd dus we kunnen er weer tegen aan @stampertje tja ben er ook bang voor dat je de 40 wkn gaat halen meid!
Ben ik weer Beau aangekleed, gevoed en geknuffeld.. ligt nu bij manlief te slapen Zelf gedouched en aangekleed, huis rechtgetrokken en even stofzuiger er doorheen.. wasmachine aan (Beau had vannacht tot 2x toe natte kleren denk dat ik over moet op luier nr 2!) Manlief heeft ondertussen boodschappen gedaan dus alles is weer klaar @Twinkle; veel plezier meis! @Pooh; balen dat je meisje zo slecht heeft geslapen.. haha vandaag dan maar wakker houden inderdaad @Stampertje; tja, die 40wk haal je denk ik ook wel maar gelukkig voel je je goed.. wordt je al een beetje ongeduldig? @MamaEs; het verschild inderdaad per pakket of ZH bevalling wordt vergoed.. hier had ik medische indicatie dus geen kosten maar of ik daar nou blij mee was?! @Sasje; fijn dat je weer goedgekeurd bent bij tandarts wel zo fijn, mocht je zwanger zijn hoef je je daar in elk geval geen zorgen over te maken! Hoe voel je je verder?
hoe ik me voel...wel goed eigenlijk...heb niet zon erge buikpijn dan de vorige keer moet ik zeggen, maar voel me nu af en toe met momenten een beetje vreemd.....weet niet hoe ik dat moet uitleggen....duizelig en beetje anders hehe
@Dolfijn...ja als ik heel eerlijk ben wordt ik wel een beetje ongeduldig!! Iedere dag vraag ik me nu af of vandaag ons kindje zal worden geboren!! Daarom probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken!! En je bent al druk bezig geweest op deze ochtend!!! @Sasje...hoop dat het een goed teken is meid!!! Ik ga manlief ff uit bed halen, zodat we wat kunnen gaan doen vandaag... Liefs
hoop idd dat het een goed teken is sasje! ik duim kan het me goed voorstellen hoor stampertje! en zoek maar lekker afleiding.. jullie beebje komt vanzelf.. hihiih nou, bijna vanzelf dan fijne dag!
Sasje;Op zaterdag naar de tandarts?? De mijne is dicht op zaterdag. Muziekfestival? Klinkt leuk en gezellig. Ik geloof dat het weer morgen ook wel redelijk is. Laten we het hopen. Stampertje: veel plezier bij de reunie. Enne..succes met je geduld. Je zult moeten wachten, de vraag is...wat doe je in de tussentijd? Dolfijn: Je huis recht getrokken??? Dan moet je wel heel sterk zijn... Ik hoop dat maat 2 helpt. Soms helpt een ander merk luiers ook erg goed. Is Beau een smal mannetje? Mijn meisje lekte bij Kruidvat luiers enorm door en met Pampers helemaal geen last van gehad.
Beau is inderdaad een smal mannetje.. Luiers van KV gaan nu nog goed (zit voldoende rek in) maar had ook luiers van de Jumbo en dat gaat dus eigenlijk niet meer.. Vind pampers echt gewoon te duur, dus dat wordt het helaas niet.. maar bedankt voor de tip! Ik ga gewoon even zoeken en vergelijken.. komt vast wel goed hoor Hahah en huis rechtgetrokken, tja, het ging zo scheef
Dolfijn: heb hier ook wel eens gelezen dat sommige mensen een tena lady in de luier legden tegen het doorlekken 's nachts. Misschien dat als je overstapt op een grotere maat dat de luier niet aansluit rond zijn billetjes. In zo'n geval kun je misschien deze forumtip eens proberen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar las toen wel reacties die erg succesvol waren. Zou ook sneu zijn als je hem 's nachts wakker moet maken alleen voor een luier verwisselen. Pampers zijn idd wel duur, maar ik ga altijd alle aanbiedingen af. Misschien kun je op het forum eens rondvragen welke luiers er geschikt zijn voor smalle baby's. C1000 heeft ook eigen merk, die waren toendertijd ook redelijk goed voor haar smalle lijfje. Gewoon testen en uitproberen en veel rondvragen. Dan kom je op het juiste spoor.
C1000 beviel inderdaad erg goed, maar helaas is er een productie fout geweest (heb ik ze op gewezen ) en sindsdien heel slecht verkrijgbaar Ach, ik probeer het allemaal wel gewoon en kan idd de tip ook nog eens uitproberen Luier verschonen 's nachts niet zo erg nu hij toch nog komt voor voeding, maar helemaal uitkleden omdat alles nat is, is niet zijn en mijn hobby @Hier; ben trouwens best moe en er komt niets meer uit me handen.. heel vervelend.. wil zoveel maar toch ook niets hmm.. misschien zo nog maar even liggen als Beau weer geweest is voor voeding.. Hij ligt nu nog te slapen.. dus hopelijk wil hij dat straks ook nog even doen..