weet trouwens wel waar jullie aan beginnen meiden.. hihih het is het waard.. maar geniet nog even van je 'strakke' lichaam.. Voor en 2mnd na bevalling met nog 9kg teveel..
Lieve lieve dolfijn...dat komt huis wel weer goed hoor meid!!! Enne...hier een enorme Zebra buik...die heb jij gelukkig niet!! Ach alles over voor zo'n kleintje toch ...
Heb 'gelukkig' alleen strepen aan de zijkant en een paar vanaf litteken van blindedarm-ontsteking (maar die vallen onder mijn afdakje ) weet ook wel dat het nog wel beter wordt.. maar vond dit toch wel even schrikbarend en die kilo's wil ik ook nog errrrug graag kwijt! maar geniet jij nog maar even van je beweegbare buikje hoor meis! want dat gevoel mis ik veel meer dan dat strakke buikje!
Dolfijn: Ik vind het bij jou nog wel meevallen hoor. Ik ben nog heel lang veel te zwaar gebleven. Pas na 2 jaar op mijn oude gewicht. Dus, zo te zien mag je niet klagen hoor. En weet je trouwens dat je een romper ook naar beneden uit kan trekken?! Het halsje van een romper is vaak wijdt genoeg om de armpjes doorheen te halen, dan zit, bij een flinke poepbroek, niet alles in de haren. Ik heb trouwens ook een tijgerprintje. Dus ik hoop dat de tijgerprint ooit nog eens in de mode komt, dan ga ik in een naveltruitje de straat op
hey meiden, nou hier flinke ruzie met vriendlief hij wilt voor de verandering hier thuis niet mee helpen en ik wil dat het hier alles eens klaar komt!!! zegt die weet je wat die was ook meteen de laatste poging die we hebben gedaan slaat toch weer nergens op of wel?
Nee, sasje, dat slaat nergens op! Het één heeft niets te maken met het ander.. heftig meis! dikke knuffel! @Pooh, ja weet dat de rompers ook naar beneden kunnen maar shirtjes niet dus moest vannacht toch echt twee keer helemaal bloot enne.. dat tijgerprintje komt vast nog wel es in de mode!
jeetje sasje, wat kl*te! stomme opmerking.. @dolfijn. ik heb ook nog zo'n flubberbuik ik ben al mn kilo's (en meer :S) allang kwijt (ik wilde graag wat houden) maar die flubberbuik blijft hihi. en zebrahuid heb ik alleen op mn borsten, dus hoeft van mij niet in de mode haha
Sasje; Wat een rare opmerking. Wat is het doel van zo'n uitspatting? Laat het even rusten... Nee shirtjes idd niet, maar vaak zijn die nog redelijk schoon, of kun je die eerst even afnemen met een billendoekje voor je 'm uittrekt. Het huis is hier aan kant en we hebben samen koekjes gebakken. Kunnen we die lekker meenemen morgen naar opa en oma. We zijn allebei helemaal wit! En wij niet alleen, de hele keuken, de vloer en het bankstel (meisje was met haar witte kleren tegen de bank gaan zitten). Dus nog maar een keer stof gezogen. Nu even naar de intratuin. potgrond halen want de tomatenplantjes zijn uit hun potjes gegroeid, Zal ze zo dus even verpotten. De eerste bloemen zitten erin, dus de tomaten komen er hopelijk snel aan. Helemaal eigen kweek!
pooh; daar heb je ook gelijk in, met die premie, ach we zullen het wel zien... basis vergoed ook al een hoop, komt vast wel goed smyltje s6 met drukke dag! twinkle; voel me sinds een uurtje of 2 wat beter eindelijk hopelijk blijft het zo! s6 met je drukke dag en met ei zoeken, hopelijk is deze cyclus keer wat korter! mama es; fijn dat je wat hebt geslapen vannacht dolfijn je ventje heeft het ook goed gedaan vannacht! pooh; fijn zo;n nacht dan, not! idd maar niet laten slapen dan overdag, maar soms is dat zo moeilijk en houd je het ook niet tegen stamp; je hebt in ieder geval genoeg afleiding dolfijn wordt idd tijd voor nr 2 dan ja.gebruikte zelf wel altijd aanbieding pampers vond ik echt het fijnst! doe rustig aan meid! sasje alvast veel plezier ,met muziekfestival! en ik duim met de andere meiden mee voor je! dolfijn strak ben ik toch niet met me 100kg haha , dus maak me er niet druk om, maar meid 9maanden op, 9maanden af... komt goed sasje; wat een nare opmerking! hij trapt je op je echt op je ziel zo! knuf pooh; mmm koekjes gebakken lekker all; zo boodschappen zijn binnen voor me oma... straks soep eten en er dan lekker heen neem voor sem pyjama mee, als we naar huis gaan pyjama aan en als hij in de auto in slaap valt kan hij thuis gelijk door Ga nog ff stofzuigen dadelijk en de rest komt volgende week weer knuffels
tja dat weet ik niet...ik was boos op hem dat hij niet met mij eens de bandjes wilde halen voor om de tuin zeg maar....
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@ Sasje wat raar zeg zo lijkt het net of hij het bepaald @ Dolfijn ja medische wordt hier wel vergoed volledig @ Zebra ik heb nog nergens last van geen ene steep waar dan ook te vinden
roep het niet te hard mamaEs.. ik had ook helemaal geen strepen.. maar met de bevalling (kracht zetten) zijn ze er toch gekomen
tja mama es hij zal het ook wel bepalen want ik heb toch echt zijn zaad nodig.....en jij hebt denk ik niet meegekregen dat mijn vriend in eerste instantie helemaa geen iui wilde...
ja maar dat ligt hier nogal wat ingewikkelder en ik heb geen zin om dit weer uit te moeten leggen aangezien ik die periode van onzekerheid heb gehad..
Hey meiden, @ Sasje; jeetje wat een gedoe weer zeg hoop dat hij het uit kwaadheid zegt en dat hij (hoop niet dat het nodig is) toch nog meer pogingen wil doen. Hele dikke knuffel meis!!! @ Dolfijn; ook hier zijn nog niet alle kilo's eraf hoor moet er nog zo'n 6... maar kan met bv ook zijn dat je pas meer afvalt als je stopt met bv geven..... @ Stampertje; kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, je bent nu ook zó nieuwsgierig wie er al die tijd in je buik groeit! Hier een goede nacht gehad 22.15u - 07.20u - 09.55u. Verder niet veel gedaan vandaag, Jenthe in bad, wassen aan het draaien. Ben sinds vanacht ineens niet zo lekker dus geen zin ergens in. Hopen dat het snel weg gaat....