Veel plezier Sasje! Hoop dat je het gezellig hebt vanavond! @Ikke; fijn dat Jenthe het weer zo goed heeft gedaan afgelopen nacht, toch fijn als je zelf ook een beetje aan je rust kan komen! @Smyltje; super dat je zo snel al even wat van je laat horen Ga maar lekker genieten en bijkomen! KNUF voor jou en Ninthe @Hier; Vandaag lekker in de tuin bezig geweest, Beau in de kinderwagen erbij.. hij heeft heerlijk liggen slapen en heeft zijn handjes gevonden om te ontdekken Zo leuk om te zien! Vanmiddag zelf ook nog even lekker liggen slapen dus kan er wel weer even tegen. Verkoudheid is er zeker nog wel maar niet meer zo overheersend.. nu maar hopen dat ik er snel weer helemaal vanaf ben Zo nog even een stukje wandelen met Beau en hopen dat hij vannacht het weer zo goed doet! Morgen naar het CB, ben heel benieuwd wat de weging daar weer doet.. eerste bezoek aan de arts, volgende keer verpleegkundige en prikjes Ben blij dat we eerst nog een keertje "gewoon" heen mogen Fijne avond meiden! xx
Ei: 29 apr: Poohbeer NOD 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 16 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
@ wolfje wat een mooie woorden ik hoop dat sasje mom pooh en ik maar ook zeker jij zelf snel mooi nieuws mogen melden hier @ smyltje geniet lekker van jullie wolk van een dochter @ sasje heel veel plezier vandaag op de verjaardag heel veel succes morgen ik denk aan je meid ik hoop dat je goed nieuws mag brengen @ dolfijn wat leuk om te horen dat Beau zijn handjes aan het ontdekken is lijkt me zo mooi om te zien blij om te horen dat je weer wat opgeknapt bent nu de hoofdpijn nog weg dat zou fijn zijn @ ikke zijn jij en vriendlief er nog uit gekomen ik hoop het wel meid zodat jullie vandaag wel een gezellige dag hebben gehad en wat een mooie foto meid daar word je inderdaad blij van @ mama esmeralda hebben jullie nog een leuke dag gehad jullie waren saampjes op stap @ mom goed van je dat je even vrij hebt genomen dan kun je even tot rust komen doe rustig aan dikke knuffel voor jou @ stampertje fijn dat jullie gisteren zo gezellig hebben gehad en is vrienlief goed verwend @ poohbeer hoe gaat het met jou voel je je al weer wat fitter of heb je nog steeds erg last van de moeheid @ hier vandaag heerlijk van het zonnetje genoten nu even lekker onderuit op de bank ga zo lekker voor de buis hangen maar wilde eerst even bij jullie spieken kan jullie niet missen meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot morgen
Fijne avond Twinkle! wij kunnen jou ook niet missen hoor Denk veel aan je en hoop elke keer dat je een beetje door je dagen heen komt, maar zo te zien gaat het redelijk.. Goed zo! KNUF
@sasje; wou er niemand mee kweten, had jullie erbij gezet omdat jullie in de mmm zitten, sorry andere dames @stampertje; idd compressen kopen @ikke; fijn dat het zo goed gaat! vrolijke foto zeg! @sasje; gezellig zo dus met neefje, s6 in het zkh! @smyltje; lief dat je wat van je laat horen! @dolfijn; handjes ontdekt; geweldig wordt zo ook leuk met voetjes ontdekken, haha @twinkle; hoop het ook @all; vandaag naar kabouterland in exloo(drenthe) geweest, was geweldig en hebben volop genoten! Hier nog geen ongi en ook geen roze verlies... fijne avond, knuf
@ dolfijn ben blij om dat te horen het gaat de ene dag beter als de andere maar vandaag ging het redeljk goed het komt nu heel dichtbij nog even volhouden al word de spanning wel met het uur meer vind het fijn dat jullie er voor me zijn een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en tot morgen
@ Twinkle; Nou vriendlief en ik zeggen weer wat tegen elkaar, maar daar is dan ook alles mee gezegt dus echt lekker gaat t hier niet . Hele dikke knuffel voor jou meis!
Ei: 29 apr: Poohbeer NOD 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 16 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
@Wolfje...wat leuk!! Jullie hadden mooi weer... hoop dat je ongi gewoon uitblijft meid... ik blijf duimen!! @Sasje...hoe gaat hetmet de spierpijn?? @Dolfijn, wat leuk dat Beau zijn handjes heeft ontdekt.. Hoe gaat het met plassen? @Twinkel... kan me voorstellen dat het steeds spannender wordt, komt toch steeds dichterbij!! Maar jullie kunnen het... en we helpen je er wel door heen meid... dikke knuffel!!! @Ikke...wat een super leuke foto van Jenthe ... daar wordt je idd vrolijk van..hoop dat jij en je vriend snel weer met elkaar door 1deur kunnen..knuff.. @hier..lekker rustig dagje gehad... btje in het zonnetje zitten .. Verder nog klein uurtje geslapen tussen de middag... Nu gezellig met manlief de avond door brengen...en morgen mag ik eruit wanneer ik eruit wil .... Ga wel morgen het de proefdruk van geboortekaartje ophalen...leukleuk.. Liefs
Ikke: wat een prachtige foto! Wat kijkt ze wijs uit haar oogjes zeg! Wat een toestand met je vriend zeg. Hoop dat jullie het snel weer bij kunnen leggen. Dolfijn: wat heerlijk dat je bezig bent geweest in de tuin. Fijn he zo met Beau dicht bij je! Sasje; Hoop dat het een leuk feestje is. Wolfje: nog geen ongi... Was het leuk in Exloo? Twinkle: ben blij te lezen dat je nog steeds niet zonder ons kan... ik ook niet zonder jou hoor! Stmapertje: hopenlijk kun je uitslapen zonder last te hebben van je biologische wekker. Zul je net zien.... Hier: lekker uitgewaaid op het strand van Den Helder. Zandkasteel gebouwd en heel veel schepen verzameld, ook nog een krab gezien. Alleen nu nog een plan bedenken voor de schelpjes. Misschien ergens op vast kitten. Iemand anders nog een leuk idee... Daarna onderweg lekker gegeten bij de Mac Donalds. Het is me weer gelukt... een feestje gemaakt van deze dag!
pooh; nee nog geen ongi ja was echt geweldig, super genoten!!! gezellig dagje meid... wij doen de schelpen altijd gewoon in de bloempotten vind sem altijd erg leuk haha
Ik wil er weer iets leuks mee knutselen. Maar met kit ergens op plakken dat kan mijn meisje nog niet. Dus ik denk nog even door...
Het heeft niks met kunnen te maken. Het hoeft niet perfect te worden! Het moet gewoon mooi genoeg zijn dat Sem er trots op is en dat is het al gauw hoor! En samen bezig zijn vind ik zo leuk! Samen iets moois maken en trots zijn op wat we (of zij) gemaakt heeft En dan dat glunderende gezichtje als ze verteld aan iedereen die het horen wil wat ze nou weer heeft gemaakt of het weggeeft aan opa of oma of iemand anders... Dat is onbetaalbaar. Ze is dan zo benieuwd of diegene het net zo mooi vind als dat wij en zijzelf het vind...
ik ben ook wel veel met hem bezig, maar dan meer buiten haha ben zelf echt 0,0 creactief. vond knutselen/tekenen ook de vreselijkste activiteiten... sem vertikt het ook om te kleuren, as dinsdag is me pa jarig wou iets leuks maken maar meneer vertikt het! maar je hebt helemaal gelijk hoor!