haha ik zal zorgen dat hij in de trein al goed gedronken heeft.. dus als het goed is kan hij dan even door! ik ga hem nog even voeden en dan hopen dat hij de nacht in gaat zodat ik mijn wijntje kan gaan nemen misschien nog tot later en anders tot morgen! fijne avond in elk geval! KNUF voor allemaal! xx
Prachtige foto's Dolfijn! Wauw. Smelt ervan. Sasje: hoe gaat het nu me je meid? Ik ga zo naar bed. Ben moe en morgen een ritje heen en weer naar Brabant. Eerst nog even de laatste vergeten spulletjes ophalen voor ze, ze belden net al even. Dus msschien tot morgen. In elk geval allemaal een fijne dag
@Dolfijn...wat een schatje!!! Hoop dat ie lekker is gaan slapen! @Pooh..fijn dat de koekjes lekker waren!! @Sasje...ruzie al uitgesproken??? Knuff... @hier..reunie..was niet echt super..!! Nu lekker met mannetje op de bank... Tot morgen Liefs
Jammer dat het niet echt super was Stampertje.. ik hoop dat je nog wel even geniet met je mannetje op de bank.. misschien wel jullie laatste zaterdag avond saampjes Heeft de VK eigelijk al gesproken over strippen of iets? haha ik ben ongeduldig Slaap lekker alvast! @Pooh; veel plezier morgen alvast! en slaap lekker voor nu! @Hier; Beau is na de voeding van 22u lekker gaan slapen, dus ik zit aan mijn wijntje lekker blokje kaas, brie en olijven op tafel en lekker relax met me mannetje.. Heerlijk! Slaap lekker allemaal en tot morgen! ps. ik krijg steeds meer zin in de meeting!!
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
het is nog aardig vroeg voor een zondagochtend, maar eigenlijk is het al laat! Ninthe kwam pas om 6 uur!! NOU JA! laatste voeding om 22 uur gehad. heeerlijk! ik duik nog ff mn bed in. vandaag is t koopzondag en ik heb mn vakantiegeld binnen. 1+1=2 SHOPPEN!!!!
Wat goed van Ninthe Smyltje! Super zeg! Heel veel plezier met shoppen vandaag! @Hier; wat een nacht.. pff.. Beau kwam elk uur.. Gelukkig had ik nog gekolfde melk staan anders had dat wijntje toch wel helemaal verkeerd uit gepakt Geen idee waar hij last van heeft.. maar doorslapen was er niet bij. Ik ga hem zo nog even voeden en nog even weer mijn bed in.. Tot later!
goedemorgen meiden, @dolfijn oh nee toch....maar goed dat je nog gekolfte melk had staan dan....oeps stel je eens voor als je niet had....wat dan??? @smyltje wat goed van ninthe meid!!! @ikke hoe gaat het meid? @stampertje hier gaat het goed hoor! @twinkle alles oke? @wolfje hoe gaat het bij jou met de misselijkheid? @ hier weer alles goed tussen vriend en mij tenminste dat denk ik....hij is nu aan het stofzuigen en vanmorgen nog ff geklust
Smyltje: veel plezier met shoppen. Geniet ervan! Dolfijn: wat fijn dat je nog gekolfde melk had staan. Zo te lezen hadden jullie het gezellig. Sasje; fijn dat alles weer goed is meid. Hier: net wakker, dus nu even onder de douche en dan even de laatste spulletje ophalen. En door naar Brabant. Heb er zin in. Hopenlijk blijft het weer een beetje goed. Fijne dag allemaal Oja, meisje heeft heel goed geslapen. Haar wakker houden overdag heeft geholpen.
Even via gsm; @SASJE; ohh fijn dat t weer goed is meis! En mooi dat ie aan het stofzuigen was @DOLFIJN; Balen dat Beau zo vaak kwam vanacht en idd maar gelukkig dat je nog melk had staan want anders zat je mooi te kijken... Hoop dat je vandaag een beetje kunt rusten. @SMYLTJE; Wat goed van Ninthe zeg! En shop-ze vandaag @POOH; Veel plezier vandaag!
Hier een redelijke nacht gehad, om 21.30u gevoed, om 23.30u slapen (ik ook) en toen om 05.55u en daarna 09.15u. Nu ligt ze er ook net weer in dus ik ga even eten, verder veel strijken vandaag...
Heel veel plezier Sasje! Geniet ervan! @Ikke; de nacht was niet echt geweldig dan.. haha als je em vergelijkt met afgelopen nachten maar alsnog prima! Succes met strijken vandaag! @Hier; als ik geen gekolfde melk had gehad dan had ik het niet geweten haha maar gelukkig zorg ik meestal wel voor onverziene ogenblikjes Verder wil hij vandaag echt niet slapen, weet niet wat het is.. Grote kijkers de hele tijd en klaar wakker! Ik erg moe dus hopen dat het straks nog ergens wel lukt..
Hallo meiden, @Sasje...wat fijn dat alles weer goed is!! En heel erg veel plz vandaag meid!! @Pooh jij ook een fijne dag..en mooi dat je meisje zo goed geslapen heeft! @Dolfijn...weer een regeldagje met Beau???!!! En fijn dat je genoeg in de vriezer had staan!! Altijd handig dus... En volgens mij wou de vk pas vanaf wk 41 strippen, maar weet het niet zeker... moet morgen weer heen en ben dan 40wk dus ben heel erg benieuwd! @Ikke..het zondag he..rustdag ... succes met strijken meid.. @Smyltje..wat heerlijk dat Ninthe het zo goed doet! En veel plz met shoppen!!!! @Wolfje..leuke verjaardag bij oma gehad? En hoe gaat het met jou? Alweer opgeknapt? @Mom..lekker weekend gehad? @Biancje..hoe gaat het met jou en Quint? @Laurier...alles goed meid? En cadeau aan je broer en schoonzus gegeven? Wat hebben jullie gekocht? En hoe reageerde ze? @Twinkel..lekker weekend gehad? Al een positieve ovu test gehad? @MAma es..hoe is jouw dag vandaag? @hier..weer heerlijk geslapen!! lekker rustig wakker worden en liggen kletsen met mijn mannetje..gingen er pas 11.30 uit en toen lekker douchen!! Nu samen F1 kijken en daarna op verjaardag van mijn neefje...(hij is morgen echt jarig, op mijn uitgerekende datum!) Maar daar ga ik toch over heen!!! Liefs
Oh meiden.. ik krijg net een mailtje van mijn moeder.. Vrienden van ons hebben heel slecht nieuws gekregen Er was bij hem (36!) een tumor ontdekt en dit zouden ze gaan opereren, zag er allemaal goed uit.. Gingen vol vertrouwen de operatie tegemoet.. Maar gisteren met de operatie is gebleken dat het dusdanig is uitgezaait dat er niets meer te doen is! (weet zo goed hoe dit voelt daar mijn vriendin/ eerste vrouw van manlief/ moeder van de kids ook op deze manier is komen te overlijden.. het LEEK allemaal zo goed!) Nog maar 36 jaar, 2 kleine kinderen en vol in zijn leven.. Sorry, moest het even ergens kwijt..
@ Stampertje; Lekker zo'n dagje! Fijn dat je weer goed hebt geslapen meis! @ Dolfijn; Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg zo jong nog... Pff Sterkte meis!!!! Knuff! Hier is Jenthe ook een beetje uit haar doen vandaag, veel poepbroeken, kwijlen je zou bijna denken dat je tanden krijgt maar heb even gekeken maar niks te zien . Ik heb onwijs last van mijn tepels, het is al een week rood, maar nu wordt het steeds groter en pijnlijker. Nu was mijn moeder net hier en die keek en die zei dat het waarschijnlijk ontstoken is . Jenthe drinkt ook minder goed uit mijn (.)(.) sinds gister, dus steeds daarna kolven en vaak de fles geven. Dacht eerst dat die roodheid door de spruw kwam, maar van het één komt het ander waarschijnlijk... Morgen op het CB maar even over hebben en denk dat ik toch maar ga afbouwen met de BV .
Oh bah Ikke Wat vervelend! Ik hoop dat het weer wegtrekt en dat je nog een poosje mag genieten van het BV geven.. maar klinkt inderdaad als een ontsteking, ga morgen anders even langs de HA misschien is er nog iets wat je kan helpen het herstel te bespoedigen.. Hoop dat Jenthe snel weer in haar hum is, enne.. tanden, haha ik hoop dat ze daar nog even mee wacht voor je! KNUF meis en bedankt voor je reactie op mijn nieuws! xx
Ja hoop op dat ze nog even wacht met tanden krijgen . Verder is ze gelukkig wel heel vrolijk . Ja kan de ha morgen wel even bellen, pfff wat een gedoe zeg. En het ging zo goed tot die spruw :x:x Jouw nieuws, pff ja kan het nog steeds niet hebben dat er na al die jaren nog steeds niks te doen is aan de ziekte die al talloze levens heeft gekost :x. Hoop dat ze toch nog een mooie tijd hebben als gezin.
Lieve Dolfijn, Wat een verschrikkelijk nieuws meid!!! Wat is het toch een ongelovige K*T Ziekte!!! SUPER DIKKE KNUFFEL voor jou!!! En als je ergens over wilt praten of het gewoon ff kwijt wilt...ben ik er voor je meid!!! @Ikke...baaleh meid... hoop dat het snel is opgelost!!! En je geeft al ruim 3mnd bv dus neem jezelf niks kwalijk he... Liefs