@ Stampertje; ja weet ik ook wel, maar het is gewoon zo fijn en bijzonder . Maar aan de andere kant is wat meer vrijheid misschien ook wel goed voor mij
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@dolfijn. jeetje wat een rotnieuws!! zo jong nog KNUF! @ikke. owh wat jammer!! hoop dat het toch nog wegtrekt. maar meer vrijheid heeft ook wel wat he... @hier. nou shoppen viel vies tegen! paste niks en alles stond raar. mn borsten zijn te groot voor mn figuur en mn buik puilt uit haha. heb uiteindelijk alleen een jurk, rok en vest (ja lekker zomers) gekocht. en een nieuwe voedingsbh, een LEUKE! ipv ene hobbezak haha. ga van de week maar weer ff de stad in. had nu ook niet zoveel tijd ivm visite. @sasje. hoe gaat t met je? hoe voel je je? en hoe gaat t met jou en je vriend? @stampertje. nog geen serieuze signalen? al voorweeen ofzo?
Balen Smyltje dat t shoppen tegen is gevallen, hier ook te grote borsten en pas ook niet mijn oude broeken Verlang nu wel weer erg naar m'n eigen lijf hoor Dan ga ik weer shoppen
@Smyltje..baaleh dat het shoppen tegen viel, maar toch nog wat leuke dingen gekocht!! En nee helaas nog geen serieuze signalen!!! Hier weer terug van verjaardag... Straks ff patatjes..eten..nu nog niet zoveel trek!!! Liefs
hallo meiden ik ben er ook weer alles gaat goed hoor heb het alleen erg druk gehad zit nu even met mijn voetjes omhoog op de bank wat ze doen zeer hier nog geen ei gespot maar zodra ik hem spot laat ik het weten we zijn vandaag lekker wezen shoppen heb een leuke jurk en bikini gekocht en twee paar slippers en ja van manlief een niewe laptop gekregen wat een lieffie is het toch @ sasje gelukkig hebben jij en vriendlief het bijgelegd want ruzie is echt niet leuk je leest het niet meer maar heel veel plezier vandaag en ik duim heel hard voor je meis @ dolfijn wat een k*t bericht zeg heel veel sterkte meid ik weet het is een nare ziekte een hele dikke knuffel voor jou @ stampertje het wil maar niet doorzetten bij je ik hoop dat het morgen gaat gebeuren precies 40 weken @ laurier hoe gaat het met jou @ smyltje wat jammer dat je niet bent geslaagd met shoppen @ ikke wat vervelend dat je niet zo lekker bent ik hoop dat je snel wat beter voelt knuffel voor jou @ mama es gaat het al wat beter met slapen meiden neem me niet kwalijk maar het waren best wat pagina's dus heb het niet allemaal onthouden
meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond ik ga met manlief op de bank hangen ben er morgen weer
ik ga naar bed. morgen is schoonmoeder jarig en broer en zus van mn vriend komen 's morgens daar, dus ga ik daar ook heen. zijn neef en nichten voor t eerst met zn drieen samen! Ninthe haar nicht is van november en haar neefje van 13 mei. dus leuk een foto maken! trusten meiden!
@Twinkel...klinkt erg gezellig meid! Fijne avond... @Smyltje..wat leuk!! Allemaal dicht op elkaar... Alvast gefeliciteerd...!! En slaap lekker..
Lieve meiden, vlug bijgelezen maar alweer vergeten... nou oma's verjaardag was erg gezellig! om 00.30uur thuis gekomen, sem heeft heel de avond lief gespeeld en in de auto niet geslapen! thuis wel direct op bed gelgd en toen vanmorgen geslapen tot 10.15uur hier gelukkig niet misselijk, alleen onwijs buikkramp en verschrikkelijk aan de diarree... het blijft er nog geen 5min in zitten Mooie foto's voorbij zien komen--> dolfijn dacht ik... oh meid wat een rotnieuws, sterkte knuf sasje fijn dat het weer goed is met je vriend! stamp, ik wacht met smart op sms van jouw smytlje toch nog voor leuke dingen geslaagd twinkle ook lekker geshopt smyltje veel plezier morgen knuffels
Dolfijn: wat een verschrikkelijk nieuws, nog zo jong. Als je je verhaal even kwijt wilt, je mag me altijd even Pb'en ofzo. Ik wou dat ik iets voor je kan doen. Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel Ikke: Tandenpoep herken je heel gemakkelijk, (sorry alvast voor de details) Het ruikt heel erg zuur, vaak is het diaree bruin (bruin/gelig beetje oker) en heel slijmerig (snotterig, dradentrekkerig enz). Als het zover is zul je het direct herkennen. Chamodent helpt heel goed, je geeft daar druppeltjes van op een theelepeltje. Dentinox daarentegen moet je op het tandvlees smeren, maar in het begin weet je niet welk tandje er door gaat komen, dus ikzelf vond dat niet handig. En anders een koude bijtring of een nat/koud washandje om op te sabbelen. En voor je borsten heel veel sterkte. Bah, bij sommige gaat het allemaal vanzelf en bij jou komt het ene na het andere. Smyltje: dat heb ik nou ook altijd... wil je shoppen vind je niks leuks! Misschien kun je de komende tijd nog wat met rokjes en jurkjes met een legging. Dat verbloemd toch alles een beetje. Dat buikje zakt vanzelf wel wat af. Je bent ook nog maar anderhalve maand onderweg!! Misschien kun je nog wat met een zwangerschapsrokje. Iets langer shirtje erop en niemand die het ziet. Zit misschien ook wel lekker nog even, zo'n band om je buik. Veel plezier morgen! Twnkle: jij bent goed geslaagd meid! Klinkt leuk hoor. Ben benieuwd. Wolfje: Zo te lezen was het wel heel erg gezellig! Hier: terug uit Brabant, wat een lekker weer was het daar!!! Daar was ik niet helemaal op voorbereid. Had gelukkig nog een rokje en t-shirt in de luiertas zitten. Wel plenty spijkerbroeken, vestjes truien en jassen meegenomen. Over 4 weekjes gaan we zelf op vakantie. We wilden naar Landal, maar mijn meisje vond de caravan zo leuk, dus we gaan waarschijnlijk met de caravan van mijn schoonouders. Morgen gelijk maar even een camping regelen. De voortent staat nu. Heerlijk gegeten en mijn meisje kon daar heerlijk spelen. De koekjes waren heerlijk. opa en oma waren er heel blij mee. ze zijn al bijna op. Nu lekker naar bed. Welterusten allemaal
hey meiden, @dolfijn bedankt voor je telefoontje meid..... en wat een naar nieuws meid !! @voor de rest weet ik het niet mer ben nu net thuis..was geweldig weer en nu kapot!!! ik ben er gisteren per ongeluk achter gekomen dat een vriendin van me net zwanger is.....nu was zij er achter gekomen dat ik dit al wist..dus dankzij dolfijn haar even gebeld en gezegd dat ik het idd al wist......en we stonden beiden helemaal te shaken ;( morgenavond ga ik naar haar toe!!! ik ben heel blij voor hun maar ook verdrietig want zij is nu al zwanger van het 2e kindje!
Goedemorgen meiden, @Sasje...kan me voorstellen meid!! Het is natuurlijk enorm dubbel voor je!!! Hele dikke knuff en ik duim nog steeds dat het deze keer gewoon raak is en jullie samen de zwangerschap door kunnen gaan!! @hier...net wakker geworden met steken boven in mijn buik, geen echt kramp gevoel alsof je naar de wc moet maar anders!! Echt eeen rot gevoel!! Niet echt een idee dat het komt en het gaat dus weet niet wat het is...ook wat misselijk!! Ga zo maar weer proberen te slapen!! Liefs
Goeie morgen meiden! @Sasje; alles opgelost? @Smyltje; hoe heeft Ninthe het gedaan vannacht? Hele fijne dag en inderdaad leuke foto maken! Gefeliciteerd met schoonmams! Balen dat shoppen niet wou lukken.. hoop dat je ergens nog wel gaat slagen! @Twinkle; wat super van je lieffie een nieuwe laptop! en lekker zomers wezen shoppen.. haha nu het mooie weer nog! Hopelijk vind je je ei snel! @Stampertje; en? heb je je uitgerekende datum gehaald? de anderen hier zijn met 40+4 bevallen dus hopelijk ga je daar niet overheen.. @Ikke; hoe voel je je vandaag? weer wat beter? en hoe heeft Jenthe het gedaan? @Biancje; gezellig weekend gehad? vandaag weer aan het werk toch?.. heel veel succes meis! @mamaEs; je hebt weer PB @Mom; hoe is het meis? gezellig weekend gehad? @Pooh; hoe was het op de camping? gezellig gehad? @Wolfje; hoe voel jij je nu meis? is het nog wat beter gebleven? en hoe staat het met de auto? @Laurier; hoe is het met capitain Slow? bevalt het om zo'n pluisje in de buurt te hebben? @Hier; goede nacht gehad (zeker vergeleken met gisteren!) 21.15u = 03u = 06.15u = nu slapen.. dus ging gelukkig weer beter! Verder gister nog een rumoerige avond gehad.. eerst gebeld met mams.. die was best van slag door het nieuws (bedankt voor jullie knuffels en reacties meiden!) en terwijl ik aan de telefoon zit komt manlief met veel haast binnen.......... hij was gestoken door een wesp en hij is SUPER allergisch! Dus snel naar de HAP en dat was maar goed ook.. zijn bloeddruk was door het steken gestegen tot 196/142 dus veeeeelste hoog! Best eng allemaal! Ze hebben toen twee injecties in zijn hoofdspier gegeven (eentje voor de allergische reactie en eentje tegen hoge bloeddruk) dus daarna ging de bloeddruk super snel naar beneden.. pff.. dat was ook geen pretje! Gelukkig mocht hij daarna weer mee naar huis Nu een stijve arm maar verder lijkt het goed te gaan.. straks even de HA bellen voor extra bloeddruk meting.. Ik ga de een-na-jongste (hahah ja Beau is nu de jongste) wakker maken en naar school schoppen.. hihih het is weer maandag Fijne dag meiden!
goedemorgen meiden, @dolfijn alles is weer goed ja, vanavond ga ik even naar mijn vriendin toe baal er wel van dat ik het al weet niet, want ik denk dat ze het juist ook erg leuk had gevonden om het ons te vertellen zeg maar, maar ja het is niet meer anders.. wat schrikken van manlief zeg ;( zo dat kan wel ff allemaal op 1 dag zeg ;( hopelijk vandaag een beter dagje!! @stampertje ik hoop voor je dat het gaat beginnen nu meid!
hoi meiden!!! @ Dolfijn: Jeetje wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte!!! en wat schrikken zeg van je man.... Fijn dat de bloeddruk zakte en dat jullie naarr huis mochten... @ Sasje: het is indd jammer dat je het al waat, maar het is niet anders. Nu hopen dat het voor jullie deze ronde ook raak is, dan kunnen jullie samen genieten. @ stampertje: jeetje meid, het blijft spannend bij jou!! BEEB, KOM NOU!! @ Wolfje: ik hoop dat je buikkramp snel wegtrekt! @ twinkle: super zeg een nieuwe laptop! heel lief van hem!! @ hier: een shopweekend gehad!!! veel te veel gekocht... en gisteravond nog even naar de bios geweest... vandaag weer werken maar gelukkig tot half 2, dus kan ik ook van het weer genieten!
nou lekker mom...jij gaat ook bijna op vakantie of niet??? oh lekker....ik heb 2 weken terug ook al de vakantie helemaal betaald....wil ook gaan!! wij hebben alleen geen fijne vluchttijden voor ons zelf...voor de hond komt het wel goed uit