@Mama es...baaleh dat ze niks aan de harde buiken doen... En het begint idd op te schieten meid!! @Wolfje...baaleh dat je nog zo'n last hebt meid...kijk je uit dat je niet zo'n bacterie hebt waar ze het in het journaal steeds over hebben!! Wil je niet bang maken maar dat is een zwaar virus!!! @Bones...jah heb het ook gezien!!! Zo schattig dat kleintje..en dat zei lag te bevallen dacht ik...IK WIL OOK!!!!! En echt cool dat zei zwanger is..zie haar ook nog niet echt als mama maar hoop zo dat zij samen wat gaan krijgen ..
@Sasje... je bent evengoed lekker in beweging geweest toch! @Dolfijn..wat een stoere vent heb je toch!!! Wat super van hem...en wat een heerlijke foto weer
Super leuk nieuws: Ik heb vandaag mijn 1e toets gedaan voor mijn cursus Nagelstylen - acrylnagels, cijfer 10 :-D Ben zo blij hahaha! ikke wat fijn dat de nacht zo goed was Ik hoop dat de koorts van je meisje snel zakt! wat een mooie foto! echt een mooi meisje! dolfijn wat een stoere vent heb jij zeg!!! En daarna zo heerlijk slapen, lieve foto!! Ik hoop dat hij geen last krijgt van de prikjes.. Stampertje succes met de boodschappen en doe rustig aan! Wolfje succes met overblijven, hoop dat je je snel beter voelt!! Mama es wat leuk die voorlichting! En ja het komt nu snel dichtbij ook voor jou twinklestar ik was helaas vergeten foto's te maken volgende keer beter.... hahaha sasje dat komt me heel bekent voor van dat trekken door de regen :-D Hier ook een hond die niet van regen houdt Vervelend dat je last van je buik had met het rennen, ik duim voor een zeer goed doel Werkse meid! Poohbeer hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol met die drukke dagen? Ik ga nog even een wasje opvouwen, de hond uitlaten en dan naar het werk.... Fijne middag allemaal! Liefs..
haha was te verwachten he van Booth.... Michael niet mijn 1e keus maar wel leuk! Stampertje dank je Vole me ook erg trots hahaha
@ Dolfijn wat super goed van je binkie ja ik zie het dat smurf bijna op beau zijn geboorte gewicht zit ben benieuwd hoeveel smurf dan zal zijn @ Bones zal nu wel het einde zijn van dit seizoen of niet? Neeeee ik zie een zonnetje whaaaaaat
Ik weet het niet mama Es...hoop het niet!! Vind het een veels te leuke serie ... Net telefoontje van manlief..waarschijnlijk is ie morgen al een extra dag vrij...dan heeft ie gewoon vanaf morgen vrij en moet ie pas maandag weer werken, tenzij de kleine is geboren want dan heeft ie 2weken vrij ...
ik heb nu weer van de rare steken....in mijn buik maar trekt door naar van onderen zeg maar.....herkent iemand dit???
ik heb dat nog eens een keertje heel lang geleden had..kan het ook niet uitleggen hehe klinkt beetje fout dan
kan denk ik niet al echt iets betekenen bij me hoor.....want denk dat het nog moet innestelen zeg maar...en die pregnyl kan dat natuurlijk ook doen!
Zou kunnen natuurlijk Sasje!!! Zit hier gewoon nog steeds in mijn badjas!! Nog niet zoveel zin om me aan te kleden!! hahhaa...