ohh.. beau heeft zoveel pijn aan zijn beentjes het is echt zielig net gelukkig wel gedronken en ligt nu op schoot te slapen.. pff.. hoop dat t allemaal snel beter wordt
@Dolfijn...wat zielig!! Gelukkig dat ie nu ff lekker aan het slapen is!!! Knuff... @Wolfje..dank je..
Ja en gewoon een baby dat er eigenlijk helemaal klaar voor is!! Dat het nu gewoon het formaat heeft dat wij straks in onze armen houden ...
@Dolfijn; Ohh wat zielig voor Beau Jenthe heeft daar gelukkig geen last van gahad alle 2 de keren dus kan je helaas geen tips geven Misschien lekker warm in tummy tub? Hoop dat hij verder geen last krijgt... hier gelukkig alleen wat verhoging
in bad geweest maar ook dan wil hij beentjes te veel bewegen dus doet zeer kijk na slapen nog even en anders wordt het toch zetpil.. uurtje geleden nog geen verhoging en slaapt sindsdien.. komt vast wel goed had gelukkig eten al klaar staan dus straks alleen maar aan zetten spinazie met aardappels en bal gehakt.. hihi lekker hollands
@Dolfijn...heerlijk spinazie met een gehaktbal...mmmm Wij eten Burrito's..... Maarjah moet nog even wachten manlief is pas 20:15uur thuis...!!
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
haha groeicurve aanklikken zodat je ze groot krijgt.. dan rechtermuisknop.. afbeelding opslaan als.. dan opslaan.. en die dan weer versturen.. lukt alleen hier op ZP niet.. maar via hyves wel handig is anders
zo meiden wat een geklets zeg ben ik een dagje weg en heb gelijk weer huiswerk heb het niet allemaal onthouden maar ga het toch proberen @ dolfijn wat sneu dat Beau zo'n last heeft van zijn beentjes ik hoop dat het snel beter gaat kroel maar lekker met hem knuff @ ikke en dolfijn wat een super foto's weer @ stampertje wat een buik joh ik hoop dat jullie wonder snel komt @ mama es wat fijn dat je nu weet wat het is jammer genoeg maakt dat het niet minder prettig @ laurier wat super een 10 zeg jammer dat je geen foto hebt volgende keer beter @ sasje dankje voor de dikke knuff doet me goed ik ben erg hard voor je aan het duimen tussen het klussen door @ bones ja jammer alweer seizoens stop denk alleen wel dat er niet zo heel veel seizoenen komen want ze komen nu vast bij elkaar verder weet ik het niet meer ben erg druk net thuis mijn ouders gaan verhuizen dus druk aan de klus in hun nieuwe huis dat is weer eens anders klussen voel me nog steeds niet erg top maar door de drukte heb ik er niet zo veel tijd voor om bij stil te staan ga nu even snel een hapje eten en dan nog even terug ben er vanavond nog even