roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    ?? Mei/Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :)
    Smyltje
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :)
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga ook afsluiten duik nog even de douche in en dan lekker mijn bedje in;)

slaaplekker allemaal:)

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jeetje. ik heb echt heel veel bij moeten lezen. Heb geprobeerd om op iedereen te reageren, geloof dat het redelijk goed gelukt is.
    Meisje was gisteren nog erg verkouden en heeft vannacht erg onrustig geslapen. Trof haar vanochtend aan op haar knietjes voor het bed met haar hoofd op het matras, slapend met het licht aan. Heb niks gehoord vannacht. Heb het idee dat ze soms slaapwandelt. De deurklink staat omhoog, dus ze kan haar kamertje niet uit en anders altijd een traphekje dicht, dus op zich kan er niks gebeuren.
    Gisteravond naar de muziek geweest. Mijn gehandicapte oom heeft lekker meegekeken. Op mijn Hyves staat een foto van ons tijdens ons trouwen (dus onder het kopje trouwfoto's). Zo'n lieve man, hij heeft zich enorm vermaakt.
    Vandaag gewerkt, meisje was bij mijn schoonzus en heeft haar eerste ruzie gemaakt met nichtje van 9. Zus heeft in een deuk gelegen of de twee bekvechtende meiden. Hihi, jammer dat ik het heb moeten missen. Ze komt goed voor zichzelf op, zonder te slaan of zo. Alleen met woorden, precies goed. Ben trots op haar!
    Morgen weer werken, dus tot morgenavond.

Enne, niet zoveel kletsen. Het is voor mij niet bij te houden!!! Heb volgens mij wel 20 blz moeten lezen

Enne, kom maar door hoor met nog meer mooie foto's. Leuk!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oja, ben gisteren naar de fysio geweest. Ze wilde kijken of Nordic walking wat is, dan heb ik steun tijdens het lopen. Voor mijn heup was het erg fijn, alleen gaan mijn schouders steeds uit de kom door het gewicht van de stokken (niet dat ze zwaar zijn hoor), dus dat wordt niks. Ook zaten er flink wat verklevingen in de heup, dus die probeert ze os te masseren. Ik geloof dat ik er echt veel te lang mee door heb gelopen, heb de boel echt flink verkloot.
    Als het goed is heeft de orthopeed me nu wel doorgestuurd voor mijn schouders naar Groningen, dus ik hoop dat ik daar binnenkort bericht van krijg.
    De fysio kan ook niks meer met die schouders, geeft me wel oefeningen mee om de andere spieren iets te trainen/sterker te maken, maar het uit de kom gaan, kan ze er niet mee verhelpen. Daar is het al veel te erg voor.

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden! ben net terug ban mn laatste zwangercursus dus ben kapot! ik ga douchen en naar bed.
    trusten!

owh en PS. had Ninthe daar gewogen: 5400 gram! (minus 200 gram luier en 100 gram kleding is ze dus ongeveer 5100! grote meid :))

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier bijgelezen,

@poohbeer nee van beeldjes hou ik niet echt...wil echt op zoek naar iets te geks!!

@ weet niemand iets leuks...want volgens mij heeft niemand erop gereageerd!!

meideni kheb bijgelezen en haak vanaf nu weer in!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik zal nog verder denken voor je.
    Misschien voor aanstaande vader het boek van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

Ik ga werken. Tot vanavond en niet te veel kletsen allemaal hoor!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie morgen meiden,

hoop straks op iedereen te reageren, maar manlief is Beau aan het omkleden (nat pak) en dan moet ik weer voeden ;)
    beroerde nacht gehad met om de anderhalf uur drinken.. dus erg gebroken..
    de pijn lijkt wat minder in zijn beentjes dus hopelijk gaat het vandaag weer wat beter..
    dus vandaag nog maar even rustig aan :)

9. laurier

laurier Niet meer actief

dolfijn wat sneu dat Beau zo last van zn beentjes had, fijn dat de zetpil helpt!! Doe lekker rustig aan vandaag saampjes!

twinklestar doe rustig aan meid, speciaal voor jou nog naar model gegaan en foto gemaakt hahahaha :)

Stampertje ik hoop dat je jullie wonder snel in je armen mag hebben :)

Poohbeer ik ben helemaal geen studiebol eigenlijk hahaha, maar vindt dit gewoon zo super leuk om te doen ik vlieg erdoor en kan moeilijk stoppen met leren en oefenen :-D Italie: prachtig!!! We hebben er ook super zin in!!! Fijn dat het wat beter met je meisje gaat, goed dat je alles dicht houdt als ze slaapwandelt....
    Je hebt denk ik idd echt veeeeell te lang doorgelopen als ik dat alles zo lees, maar fijn dat je er nu wel mee heen bent gegaan en er wat aan gedaan wordt!

Saje ik sluit me aan bij poohbeer over dat boek van Kluun, die is echt erg leuk!!

Wolfje toch..... wat heb ik met je te doen meid, zwanger van je 2e wonder en je dan steeds zo beroerd voelen :( Hoop dat het snel overgaat!!! Dikke knuffel voor jou en denk maar lekker aan jezelf!!

Hier: dit weekend komt mn neefje weer bij ons logeren, we sprongen beide een gat in de lucht hahaha. vriendlief baalt wel aangezien hij belooft heeft zijn vader zaterdag te helpen, maar we gaan daarna samen lekker patatjes met appelmoes eten en de zondag hebben we natuurlijk ook nog :-D

gister was ik bij mn zus, had ze een warm bad voor me klaar gezet, glaasje verse jus erbij, koekje, magazine en maskertje :'( Wat is ze toch geweldig en wat hou ik van haar, heb haar een lief kaartje gestuurd om haar te bedanken!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meidenm

nou dat boek is wel een leuk idee maar niet voor hun,
    en aub ook niks hier posten aangezien ze wel eens mee leest ;)

@dolfijn bedankt voor je idee....vindt het wel erg leuk :)

@stampertje alles oke???

@ hier opa is gisteren met spoed opgenomen plaste bloed....dus die is zh moeten blijven! hopelijk mag die vandaag naar huis want anders gaat ons weekend weg :(

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier; wat lief van je zus! echt super :) daar kan je vast erg van genieten!

@Sasje; :( heftig weer van opa, hoop dat hij snel opknapt!
    en fijn dat idee je bevalt :p

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben weer weg moet even oppassen op neefje! tot straks!

13. laurier

laurier Niet meer actief

sasje wat heftig van je opa, hoop dat hij snel weer opknapt!!

dolfijn ja echt heb er heerlijk van genoten!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    owwwwwwwwwwwwwwwww meiden mijn dag is helemaal goed
    heb net een ovutest gedaan en wat denken jullie:D is hij toch knal positief ben er zo blij mee:D:D:D:D:D:D:D dit zou betekenen dat ik deze ronde voor het eerst in al die tijd een cyclus heb van 27/28 dagen plaats vanavond even een foto ga nu eerst bij paps en mams aan het werk mijn dag kan niet meer stuk:p

@ dolfijn wat sneu dat Beau zo'n last heeft gehad van zijn beentjes ik hoop dat het vandaag een stuk beter zal gaan;) en hoe gaat het met manlief is de wespe steek al een beetje aan de beterende hand:) knuffie

@ sasje wat een rot bericht van je opa:( ik hoop dat het allemaal meevalt en hij weer snel naar huis mag een hele dikke knuffel voor jou;)

@ laurier wat lief van je ben heel benieuwd hoe het geworen is:) en wat super dat je neefje een weekendje komt geniet ervan;) knuf

@ poohbeer ik hoop dat je snel weer een oproep krijgt voor groningen wat ka me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent:) knuffel voor jou

meiden ik ga gaw aan het verven ik ben er vanavond weer een hele dikke knuffel voor jullie allmaal:)

xx twink

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    fijne dag allemaal;)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat super Twinkle!! :D kan me voorstellen dat jouw dag niet meer stuk kan! Geniet ervan! KNUF

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je hebt weer mail terug op hyves Ikke :D

Wat een verschil tussen de groeicurve van jongens/meisjes zeg! maar Jenthe doet het super! Lekker van genieten meis! xx

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Twinkle; :D:D:D jeej wat super goed zeg!!! Kan me voorstellen dat je blij bent!

@ Dolfijn; Ja wat een verschil he?! Maar in vergelijking is Beau al meer omhoog gegaan dan Jenthe, maar ik maak me niet druk hoor, heb gewoon een klein meisje :D.

@ Sasje; Pff heb zo geen idee, ben daar nooit zo goed in :) maar ik ga nadenken en als ik iets weet krijg je pb. Sorry ik had er idd niet meer aan gedacht :). Hopelijk gaat het met je opa snel beter meis!

@ Laurier; Wat super lief van je zus zeg!!!

Nou hier was het gister weer feest :( Heb gister ook gezegt dat ik niet meer weet of we hier uitkomen samen....

Jenthe heeft het weer goed gedaan vanacht 22.15u - 07.20u - 10.00u. Ik ben na de eerste voeding lekker gaan douchen en ontbijten :)
    Na voeding van 10.00u Jenthe in bad gedaan en nu ligt ze ook weer te slapen :).

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Pooh...wat baaleh dat het al zover doorgeslagen is allemaal!! Hoop dat ze in Groningen kunnen helpen met je schouders en dat de fysio helpt met je heupen!!!
    En wat goed van je meisje dat ze zo voor zich zelf opkomt!
    @Dolfijn...wat baaleh van de nacht, hoop dat je overdag btje slaap in kunt halen!!!
    @Sasje...sorry meid, zal er nog ff over nadenken mocht ik wat bedenken dan pb ik je even... en wat naar van je opa!! Hoop dat het snel beter gaat!! Knuff..
    @Wolfje hoe is het nu meid? Gaat al de beterende kant op??
    @Laurier..wat super lief van je zus!!!
    @Twinkel...nou lekker aan de klus vanavond (of wanneer je mannetje thuis is :D)...succes met het klussen bij je ouders...
    Klinkt ook raar 2x hetzelfde woord met andere betekenis :D..
    @Mom..hoe gaat het met jou?
    @Biancje..hoe is het met jou en Quint?
    @Ikke...hoe voel je je vandaag??
    @Smyltje... Ook alles okeey?
    @Mama Es... Hoe gaat het met de vermoeidheid?

@hier..alles goed! heerlijk geslapen!!! Verder nog geen enkel teken helaas!!!
    Maar goed manlief is nu ook thuis dus we gaan denk ik wel ff weg ofzo..wat afleiding zoeken...

Liefs

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    was gister avond weer zo moe en nu ook bah dacht dat het wat beter ging, vriendlief is lekker thuis tot maandag dus ik doe helemaal niks in huis enzo

Deel Deze Pagina