nou hopelijk komen je tot het juiste besluit ikke! nee weten nog niet waardoor het komt.....daarom moet eerst bloed weg zijn en dan krijgt hij een scan...hij heeft wel al longkanker...dus misschien uitzaaiingen...of ander gezwel maar dat zou wel vreemd zijn daar hij nog niet zo lang terug ook een scan heeft gehad en toen zagen ze de longkanker erop! dus we wachten maar, zoals het er nu voorstaat gaan wij wel gewoon met zijn 6en alleen opa dus niet mee..... hier thuis kunnen we ook niks doen....is alleen shit mocht er wat zijn dat we dan 2.5 uur ervan af zijn zeg maar....
@ ikke wat een rot situatie is het toch ik hoop dat jullie er samen uitgaan komen een hele dikke knuffel voor jou @ mom hoe gaat het met je vader is er al wat meer duidelijk of zijn jullie nog aan het wachten sterkte meid @ sasje wat balen zeg dat opa nog moet blijven ik hoop dat de uitslag meevalt ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte ook voor jou een hele dikke knuffel @ dolfijn wat fijn dat het weer wat beter gaat met manlief ik hoop dat de wespen snel verdwenen zijn @ stampertje hoe gaat het met jou is alles nog rustig @ laurier dankje voor het plaatsen ziet er prima uit hoor ga zo door @ mama es ik hoop dat je je snel beter voelt doe vandaag lekker rustig aan knuff @ wolfje ik hoop dat je snel weet wat er is want dit schiet zo echt niet op ik hoop dat het bloed meer kan vertellen meiden allemaal een dikke knuffel die verdienen jullie
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
net opa aan de lijn en hij wilt perse dat wij wel gewoon allemaal op weekend gaan.....hoop ook zo dat mijn ouders ook mee willen gaan...was/ben er zo aan toe om ff lekker weg te gaan!
@ sasje wat lief van je opa dat hij ondanks dat hij ziek is toch zegt dat jullie gewoon een weekendje weg kunnen gaan ik hoop dat jullie toch kunnen gaan
Eet smakelijk meiden! Hier aan t wachten tot Jenthe wil eten en dan zelf eten maken en eten; Nu eten wij lekker aardappels, spinazie a la creme en gehaktbal
knuf ikke!! hier net gegeten. heb net 2x zelf BV gegeven. ging best goed. alleen de 1e keer was Ninthe erg onrustig. ze had het beetje laat door dat je iets langer en meer moet zuigen dan met de fles als ze straks wakker wordt, gaan we boodschappen doen. morgen is de winkel natuurlijk dicht! @sasje. hoop dat jullie evengoed het weekendje weg kunnen.
Laurier: Wat een SUPERzus heb jij. Wat heerlijk om zo verwend te worden! En wat leuk dat je neefje komt logeren, is hij van de foto's op je hyves? Sasje: sorry, ik zal je pb'en voortaan, denk hard na.... Hoe gaat het nu met je opa? Dolfijn: heb je een beetje uit kunnen rusten van je slapeloze nacht? Twinkle: super meid, je hebt 'm gevonden en het was helemaal net zo'n lange zoektocht. Veel plezier vanavond!!! Ikke: ik wou dat ik iets voor je kon doen... Oh meid, het enige dat ik kan doen is je een dikke knuffel geven. Als je een luisterend oor zoekt ik ben er graag voor je meid. Wolfje: Goed dat ze bloed gingen prikken, dan weet je tenminste zeker wat er aan de hand is. MamaEs: beterschap meid. Hoop dat je snel opknapt. Hé de eerste melk komt eraan! Smyltje: Wat fijn dat je weer bv hebt gegeven. Hier: hard gewerkt. Dacht, even bijlezen maar wat een slecht nieuws allemaal. Allemaal een dikke knuffel meiden.
@ ikke lekker gegeten wij hebben lekker bami op @ smyltje is het nog gelukt met de boodschappen @ dolfijn gezellig @ poohbeer met het klussen zit het wel goed knuffel terug @ mama es wees jij maar trots hoor meid nog even dan komt jullie kleine ook
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Hey meiden, @Sasje...wat fijn dat jullie toch gaan (ondanks dat het natuurlijk heel rot is voor je opa!)!! Maar vind dat jij en je vriend het wel even verdiend hebben.... En hoop dat je opa snel weer de oude is!! @Ikke..wat baaleh van je gevoelens!!! Wat moet dat ontzettend moeilijk zijn! Hele dikke knuff meid... @Smyltje..wat goed dat jezelf weer bv hebt gegeven!! @Twinkel..lekker gegeten?! @hier...nog steeds alles rustig...wel heel licht btje last van mijn buik, maar ga ervan uit dat het niks is!! Wel vaker gehad...!!! Met manlief ff naar het winkelcentrum geweest....hebben we de serie Lost gekocht...heb ik wat te doen ... Verder lekker gegeten..nu is ml ff gamen en ik ff mijn serie kijken .. Liefs
Idd...... @Mama Es...nou ik wordt nu iedere ochtend wakker met een lekkende tiet!! Heb wel geprobeerd om met bh en pads in te gaan slapen maar dat ligt gewoon niet lekker!! Dus slaap met een shirt aan en dat vangt het meeste wel op, maar echt lekker wakker worden is het niet!!!