Dan hoop ik maar dat het een mooi eitje is wat gebruikt wordt voor een mooi wondertje Twinkle Slaap lekker meis! @Sasje; jij ook slaap lekker en werkze morgen! daarna lekker genieten! @Pooh; Rustige avond gehad? Ik hoop dat je lekker slaapt! @Hier; Beau heeft vanaf 19.30u geslapen.. om 22u maar wakker gemaakt en nog een keer gevoed.. en nu lekker in zijn bedje Hopelijk maken we een goede nacht samen en heb ik morgen weer mijn vrolijke ventje terug Slaap lekker allemaal! xx
goedemorgen allemaal, nou hier ga ik werken dus ben er vanavond pas weer, maar vanavond ook nog alles inpakken dus we gaan toch lekker op weekend!! oh wat zie ik er wel tegenop dat ik de hond weg moet brengen....die hebben we nu 2 jaar, en is alleen toen ze heel klein was een weekend gaan logeren bij mijn ouders omdat wij een weekend weg waren....maar onze terror hond maar daar niet meer naar toe en ze gaan nu overigens ook mee oh ja en dadelijk onze vakantie in de zomer zal ze ook 8 dagen in de kennel moeten blijven ach ja.... is ook niet erg voor haar zelf, hopelijk breekt ze de tent niet af!
Werkze Sasje en succes met hondje wegbrengen kan me voorstellen dat het best moeilijk is voor de eerste keer! KNUF! @Hier; vannacht weer om de 2u zitten voeden, hopen dat hij na vandaag toch echt weer zijn ritme oppakt.. anders ben ik bang dat hij dit als nieuw ritme gaat pakken Gelukkig tussendoor wel goed geslapen! Vandaag lekker rustig dagje.. dus genieten van de zon! @Stampertje; en? ga jij ook de 40+4 halen? denk aan je! KNUF @Ikke; hoe is het nu meis? nog een beetje kunnen slapen? hoop dat het allemaal beetje lukt.. KNUF! @Smyltje; super dat je live BV hebt kunnen geven! ik hoop dat je het samen met Ninthe weer op mag gaan pakken! @Twinkle; zijn de tranen wat gezakt? of zitten ze nog hoog? Ik denk aan je! Tot straks! xx
Goedemorgen meiden, @Sasje..Je hond zal het vast wel naar zijn zin hebben, lekker spelen met andere honden!! MAar kan me voorstellen dat het moeilijk is m weg te brengen...heb ik hier ook altijd last van als ie een keer uit logeren moet!! @Twinkel..hoe is het met je buik? @Dolfijn..jeetje om de 2uur is wel heftig...en vermoeiend!! wel fijn dat je even goed lekker hebt kunnen slapen... maar hoop dat ie voor jou toch wat meer tijd er tussen gaat hebben!! Geniet lekker van het zonnetje.... @hier...vannacht best wel wat last van mijn buik gehad, steken onderin! En af en toe een soort drukkend gevoel!! Verder was het ongi gevoel sterker als anders...ook nu nog wel btje last maar verder geen krampen!! Dus ben echt bang dat ik over die 40+4 heen ga!!! Kon nu ook echt niet lekker meer liggen dus maar eruit gegaan, ff kijken wat we gaan doen vandaag..... xx
Heerlijk geslapen hier Dolfijn: ik hoop dat het idd niet Beau zijn nieuwe ritme wordt Stampertje: Misschien zijn het oefenweeën en die zijn hartstikke nuttig, al voelde dat vannacht waarschijnlijk niet zo... Sasje:werkse vandaag en sterkte vanavond. En jullie hond zal het er vast naar zijn zin hebben met de andere honden.
spannend stampertje! toch wat voorwerk?! @wolfje. wat een rare opmerking van die verkoopster. ik vind dat je altijd heeeel voorzichtig moet zijn met 'zwangeropmerkingen'. @lekkende tiet gelukkig pas last van gehad NA de bevalling. maar ik slaap nu wel met BH en pads. als je straks bevallen bent stampertje, zal je er wel aan moeten geloven ben ik bang dan red je het niet meer met alleen een tshirt @dolfijn. hoe was de nacht? Ninthe kwam vannacht wel weer om 4 uur (2 nachten doorgeslapen). nu slaapt ze. @hier. na de voeding van 11 uur gaan we in de auto naar Groningen. het stiefkindje van mn broer is jarig. dus bijna 2 uur in de auto heen, daar 2 uurtjes blijven en 2 uur in de auto terug :S en dat met het mooie weer!! en ze hebben ook alleen maar een balkon, dus buiten zitten in de tuin zit er ook niet bij
Hier vanaf 4 uur goed geslapen lag er om half 10 in maar kon niet slapen, zo gaan we de schuur opruimen (er moet een kinderwagen in passen) Vandaag alweer 34 weken
poohbeer ja mijn neefje is die van de foto's van hyves, een echte schat is het!! wolfje, nou da's toch best een mooie opmerking Het is dus in elk geval al mooi te zien dat je zwanger bent :-D Ik zou er juist eerder trots op zijn hihihihi. babyboom: ik vergeet steeds te kijken... Ga zo even kijken of ik het online nog kan bekijken dolfijn ik hoop dat Beau snel een beter ritme oppakt sasje je hond zal het vast wel naar zn zin hebben in de kennel hoor Maar weet dat t moeilijk is, knuff voor jou!! Vandaag is vriendlief de hele dag vrij (op storingsdienst na), maar hij is zn cader druk aan het helpen dus ik heb de hele dag heerlijk voor mezelf thuis :-D Wel ff genieten hoor hihihi Een fijne dag allemaal! liefs.
ben aflevering 2 van babyboom aan het kijken...... Doet die punctie echt zoon pijn............................... Zie nu beetje op tegen mijn punctie
hey meiden, mijn hond gaat daar niet spelen met andere honden dat kan ze namelijk niet...ze is erg dominant en als ze dan tegenover een andere dominante hond komt gaat het niet goed. dus ze heeft een eigen kennel met eigen weide ze kan wel gewoon door de draad zeg maar ruiken/spelen met de andere honden, en daarbij het het kennel waar wij naar toe gaan mag dit ras ook niet samen met andere honden!
Maar je hondje zal het alsnog wel lekker naar haar zin hebben hoor Sasje! Klinkt allemaal lekker luxe.. eigen kennel en wei Ga jij maar lekker genieten meis! Lekker gewerkt trouwens? @Laurier; ik hoop dat jouw punctie natuurlijk niet zo'n pijn gaat doen! en geniet je een beetje van je dagje voor jezelf? @Stampertje; en? nog meer voorwerk vandaag? ik hoop dat het spoedig door mag breken, maar je moet maar denken dat alles wat je nu hebt alvast gehad hebt Succes meis! @Pooh; fijn dat je lekker geslapen hebt meis! verder fijne dag gehad? @Smyltje; hoe is het gegaan in Groningen? Beetje vol te houden? en hoe heeft Ninthe het daar en onderweg gedaan? Hoop dat het wel gezellig was! @Mom; Hoe is het nu met je vader? KNUF! @MamaEs; is het gelukt met de schuur opruimen? past je kinderwagen er nu in? @Hier; vandaag is manlief vanmorgen met de auto bezig geweest en ik gewoon in huis (was draaien, vouwen en strijken) daarna zijn we samen met Beau naar Batavia Stad gelopen (zo'n 20min van ons huis) en daar een rondje gedaan.. heb zowaar een spijkerbroek gevonden waar ik me nu goed in voel.. dus erg blij mee! en daar nog even op terrasje gezeten.. Toen rustig terug gelopen.. Dus was heerlijk! het zonnetje erbij en Beau deed het super in de wagen Heb hem maar 1x hoeven voeden in de ruim 4,5u die we weg zijn geweest! Nu lekker eten met manlief alleen (jongens zijn weg en Beau slaapt).. Tot vanavond meiden! xx
ja het is ook een super pension daarom gaat ze er ook naar toe want onze hond is onze baby!!! ow wee als daar iets aan komt @dolfijn klinkt als een heerlijk dagje meid!! @Hier wij gaan zo richting zh even bij opa op bezoek
Hey meiden ik ben er ook weer even vandaag Wel via gsm dus niet zo uitgebreid. Vanmorgen eerst in huis schoongemaakt en vanmiddag naar schoonzus geweest Jenthe heeft weer lekker met tante en oom, opa en oma en 2 nichten en neefje geknuffeld Hier gaat t op zich wel vandaag met ons.... gelukkig! Stampertje ik hoop dat t toch snel doorzet meis! Knuff Sasje heeeel veel plezier! Hopen dat t met opa snel beter gaat weten ze al wat t is?
Fijn iets van je te lezen Ikke en goed om te horen dat het wel gaat vandaag! Klinkt als een gezellige dag, fijn dat Jenthe zoveel geknuffeld wordt Heb jij ook je nodige knuffels gehad?.. hier nog eentje van mij KNUF!!
wat is het rustig geweest! iedereen heeft vast lekker genoten van het mooie weer. @stampertje. het is lang stil bij je!! ben je stiekem al bezig?? @ikke. fijn dat je een goede en gezellige dag hebt gehad! @dolfijn. is goed gegaan naar Groningen! ze had heerlijk geslapen. daar weer eten gehad en in de auto terug weer geslapen. thuis had ze wel errug honger ging dus super! ook daar was ze erg lief geweest. POEPIE wat fijn dat je een goede spijkerbroek hebt gevonden! vind ik ook altijd zo lastig..
Super dat het zo goed is gegaan Smyltje wees maar trost op je meisje! Spijkerbroeken nu helemaal een ramp (buik die nog flubbert en dikkere bovenbenen en bredere heupen ) maar gelukkig, in de opruimingsbak!, een passende spijkerbroek.. hihih en dat voor € 10,-
hey meiden, ik ben er ook weer, ff snel de was opruimen en tas in pakken en gras maaien en water geven en planten water geven en dan ben ik klaar geloof ik
hahah Sasje, je bent er maar druk mee Gelukkig kan je straks even lekker uitrusten! Hoe was het bij opa in ZH?
nog niet zo goed...nog erg veel bloed...zeg maar gerust alleen maar bloed wat in het zakje zat waar eigenlijk gewoon urine in moet zitten zeg maar