met mij gaat het wel goed hoor.....vloei alleen best erg wat ik nog nooit eerder zo erg heb gehad..... met opa nog niet veel beter, alleen maar bloed in het urine zakje......dus ben er bang voor...
Sasje: ik hoop dat dat vloeien een goed teken is! En weten ze in het zkh al waar al dat bloed vandaan komt? Heel veel sterkte met je opa meid!
@ Sasje: veel plezier in Emmen!! ik hoop dat ze er snel achterkomen wat er met je opa is! @ Dolfijn: wat een mooi mannetje hebben jullie toch! @ baby van stampertje: KOM NOU!!! papa, mama en wij zijn zooooo benieuwd @ hier: met mijn pa gaat het redelijk. Hij mocht vrijdag gewoon naar huis. Wel heeft hij weer wat vocht in zijn longen waardoor hij wa benauwd werd. Nu gaan ze (als verrassing voor mijn pa) naar de sleepbootdagen in Vianen
Goedemorgen meiden, @Dolfijn..wat een koopje 10 euro ... en wat een leuke foto's weer van je mannen!!! @Pooh...klinkt heel cool zag glaskookplaat!!! En gezellig de onverwachtse visite.. @Laurier..ik heb geen idee of het terugplaatsen echt zo'n pijn doet!! Maar ik weet zeker dat als het zo is, dat jij dat aankan meid!!! @Sasje..wat vervelend dat het met opa nog niet echt beter gaat!! En lekker weekendje weg...en ga maar rustig hoor denk dat ik toch niet ga bevallen dit weekend!!! @Ikke..fijn dat het gister wat beter ging tussen jullie, hoop vandaag ook!!! @Wolfje...gelukkig dat je beetje bij beetje aan het opknappen bent!! En ben heel benieuwd wat het wordt of je gelijk krijgt!! @Twinkel..flink aan de klus geweest afgelopen dagen?? pijn in je buik weg? @hier..helaas nog (steeds) geen baby.... Zijn gister onverwachts bij mijn ouders gaan bbq'en...was erg gezellig, daarna lekker Lost gekeken en te bed... Ik denk ook echt dat ik dinsdag weer naar de vk ga!! Maar ben er btje bang voor dat ik uiteindelijk ingeleid zal worden, en wil zo graag thuis bevallen en dat kan dan niet!!! Verder heb ik nu wel zoiets van we hebben in ieder geval binnen 10dagen ons kleintje vast!! Dus idd iedere dag is er eentje minder ... En ik heb totaal geen idee wat we gaan krijgen, manlief denkt een jongentje!!! Liefs
nou zo de hond is weg gebracht...germ ze was erg zielig maar eens moet het toch een keertje gebeuren!!!
Hey meiden, @ Sasje; Ohh zielig is dat he om je hond achter te laten . Ik heb er ook elke keer met vakantie moeite mee en dan is die van ons nog gewoon bij schoonzus bij haar zusje . Meis geniet lekker van je weekendje weg! Jullie hebben het verdiend!!!! Knuff!!! @ Dolfijn; Wat een leuke foto's weer! Hoe heeft Beau het vanacht gedaan??? @ Stampertje; Ik hoop het niet meis dat je ingeleid moet worden . We gaan er gewoon vanuit dat HIJ snel komt . @ Twinkle; Hoe is het met jou meis? @ Mom; Ohh gelukkig dat je vader vrijdag alweer naar huis mocht. Hopelijk hebben ze een fijne dag vandaag! Pff verder weet ik het niet meer hoor Hier vanmorgen naar winkelcentrum geweest, pyama's en een zonne-hoedje voor Jenthe gekocht Net voor vaderdag een cadeautje besteld en nu de was weer ophangen .
Sasje; fijne dagen meid. Geniet er van!! Ikke:Mag ik vragen wat je voor vaderdag doet? Ben inspiratieloos! Stampertje;ik tel met je mee af!
dolfijn; lekker een ochtendje werken, kan ook lekker zijn pooh; hihi moest wel lachen om je verhaal... hier altijd met sem sterk gevoel dat het een jongen was, en nu heb ik dat gevoel weer sasje jij denkt voor mij een meisje, nou 1 van ons krijgt gelijk vreselijk van je opa meid, heel veel sterkte, hopelijk genieten jullie wel lekker van jullie weekend! mom fijn dat hij weer thuis is, leuke verassing voor je pa! ikke jij bent ook weer druk geweest hier; alles gaat goed... net weer 20km gefietst, alleen wel erg benauwd hier knuffels voor jullie
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
hi meiden! wat een heerlijk weer is het! vandaag naar broertje zn nieuwe huis geweest, boodschappen gedaan en ben daarna even alleen wezen shoppen bij de Bristol. aantal leuke dingen gekocht, maar niet veel. moet van alles een maat groter (L) aan terwijl ik maar 68 kilo bij 184cm ben.. :S heb net wel alles gelezen, maar heb t ff niet onthouden.. ben moeeee!
ja hoor op 9 juni staakt het openbaar vervoer hier de treinen rijden wel, dan moeten we maar om rijden om op Rotterdam te komen
Smyltje: Troost je, ik heb precies hetzelfde. Ben op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap (68 kilo) maar ban ook van een M naar een L gegaan. Allemaal alleen om dat flubberbuikje wat maar niet strakker wil worden. Mama Es; moet je nu veel langer reizen? Wolfje: waar ben je helemaal naar toe gefietst dan? Hier lekker in de tuin gezeten. Druk met emmers vullen enzo. Nog even de stad in geweest om een toilettasje te kopen voor mijn lieve lady. En daar moest natuurlijk gelijk shampoo, douchegel, tandenborstel en tandpasta voor gekocht worden. Ach, doe ook maar, komt wel op. Helemaal trots en blij. Iedereen heeft gezien wat ze had gekocht, de buurman en buurvrouw en in de stad ook iedereen. Net even een watergevecht gehouden met de buurman. Had waterballonetjes dus over de schutting even geroepen: Hé, buum, kun je vangen?? omdat de ballon al even in de zon had gelegen knapte die gelijk, buurman een nat pak. En toen kon ik rennen voor de tuinslang. Ik dus een nat pak. En de kinderen maar kijken... Wat doen die nou??? Helemaal verbaasd en beduusd. Wel weer een hoop lol!!
@ Pooh; Ik wist ook helemaal niet wat ik voor vaderdag moest doen, maar toevallig op internet een dvd-box gezien die hij graag wil hebben en ook nog eens flink afgeprijsd (over 2e wereld oorlog, want daar is ie helemaal 'gek' van) Haha het is òk wel echt lekker weer voor een watergevecht! En wat lief van je meisje
hey meiden ik ben er ook weer heb jullie gemist hoor ben zo druk heb amper tijd voor mezlf dus vanavond even een avondje rust maar heb hier ook nog genoeg te doen eigenlijk gisteren zijn we bij kleine jongen van me schoonzus wezen kijken het is echt een lieffie ben helemaal verliefd ik heb gelezen maar ben het eigenlijk weer vergeten maar ga toch even proberen @ dolfijn wat zag ik weer een mooie foto's tegen komen meis nog een paar dagen dan zien we elkaar eindelijk @ ikke wat fijn om wat van je te lezen en dat het weer wat beter gaat ik hoop echt heel erg dat het allemaal goed komt @ poohbeer ik heb mijn ei zeker goed benut nu maar hopen dat er iets moois uitkomt hoe gaat het met jou @ laurier kan me voorstellen dat je opziet tegen die punctie maar meid het komt allemaal goed een hele dikke knuff en geniet morgen fijn van bhet gezelschap van jullie neefje @ stampertje wat balen zeg dat het nog niet wil doorzetten ik hoop dat het nu snel mag beginnen knuffel @ mom wat een leuke verassing voor je vader ik hoop zo dat hij snel weer opknapt ook voor jou een dikke knuffel @ wolfje hoe vel jij je gaat het al beter @ biancje alles goed met jou en Quint @ smyltje dat komt wel weer goed meid je hebt net een kindje gekregen maar kan me voorstellen dat je het niet fijn vind knuffie voor jou @ sasje ik heb je gelukkig vanmorgen even gesmst en een heel fijn weekend gewenst maar hier toch ook nog even ik hoop dat je opa snel opknapt en meid ik ben heel hard voor je aan het duimen meiden verder ben ik het kwijt ga even een wasje draaien ben er zo weer
hey dames, heb veel gelezen maar niet echt veel onthouden sorry sorry sorry!! dolfijn jou foto's voorbij zien komen, erg mooie plaatjes twinklestar geniet van je avond rust. sasje erg veel plezier gewenst op jullie weekend weg... Ik hoop dat ze snel weten waar het bloed bij je opa vandaan komt en ze het snel kunnen verhelpen! Ach ja punctie schijnt best wel erg pijn te doen, maarja moeten we er voor over hebben he..... We zien het tegen die tijd allemaal wel.. En als het de 1e keer zo vreselijk is en we nog een 2e keer zouden moeten (wat we niet hopen natuurlijk!) dan doe ik wel onder narcose.. Vanavond weer lekker alleen thuis, ben dr erg blij om aangezien vriendlief zn dag niet heeft en erg sjaggie is en het natuurlijk op mij af reageert.... :-S Ik zat de hele week al te wachten op mn trolley die ik besteld had, kwam ik na mn werk thuis gggrrrrr briefje van tnt in de bus.... Nu hopen dat ze hem morgen vroeg brengen, moet mn neefje namelijk wel even ophalen.... Fijne avond allemaal! liefs.