Hey meiden, @Pooh..super leuk toch zo'n watergevecht!!! hahaha!!! En wat leuk dat je meisje zo trots was met haar toilettas! Misschien een witte zakdoek laten kleuren/verfen en dan van je snotneus!! Of een tegel laten verfen, en dan zo'n hangertje erachter! Fotolijst laten maken/plakken met een leuke foto van je meisje erin! Waren wat suggesties.. @Ikke...super vaderdag cadeautje toch... @Sasje..heel veel plz meid met het weekendje weg (weet niet of je het nog leest!!)... @Twinkel...wat leuk dat je helemaal verliefd op je neefje bent!! En heb jou ook gemist hoor.... @Smyltje..lekker geshopt meid, wel baaleh dat je dan maandje groter moest...ben benieuwd hoe het hier gaat straks...heb altijd maatje S gehad!!! @Wolfje..wat fijn dat je je weer goed voelt meid, en het was heerlijk om te fietsen..!! @hier..kreeg vanmiddag bij de AH in ene enorme kramp en dat was het dan weer!!! Daar straks ff uurtje geslapen en manlief heeft heel lief gekookt.... Zusje komt zo hier Xfactor kijken! En ben benieuwd of jullie gelijk krijgen met Hij..hahaha.. Liefs..
@ stampertje gelukkig heb je me gemist veel plezier met je zus @ laurier dat gaat wel lukken hoor net nog wel even een wasje aangezet maar nu lekker voor de buis met de laptop op schoot vanavond alleen nog even een duik onder de douche en verder niks geniet van je vrije avond
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
tijd vliegt ja pff heb nu heel erg hooikoorts maar pillen gehaald die ik wel mag. Stamper als jij een jongen krijg lopen de jongens voor als je een meid krijgt loopt het gelijk (tot dec)
Stampertje: wat een leuke ideeën. Fotolijstje hebben we al vaak gedaan. De halve familie heeft er één. En ikzelf 3, 2 met een foto één met een tekening, dus die valt af. Die zakdoek is wel heel erg leuk!! Alleen wij gebruiken altijd papieren zakdoekjes. Vind die stoffen ook echt heel erg vies (na gebruik). Zo'n tegeltje vind ik ook een superleuk idee. Kan ik ook mooi combineren met een etagere die ik van plan ben te maken voor mijn schoonmama. Bordjes en kopjes op elkaar lijmen en verven met porseleinverf. Die enorme kramp kan harde buiken zijn. Op het laatst was het bij mij ook echt pijnlijk en zag je mijn buik ook echt omhoog komen en samen krimpen. Twinkle: geniet van je avond met herrie op de achtergrond! Mama es: nog 6 weken! Laurier: kun je de buurvrouw niet vragen om het pakketje aan te nemen, dan plak je op de deur een briefje voor de postbode. Even het huis aan kant gemaakt. Nu lekker op de bank!
@vaderdag. misschien ene houten kledinghanger laten verven? dan aflakken. ook erg leuk. ik heb een foto van Ninthe op linnendoen. en wil er maybe nog iets kleins bij (het doek was al 90 euro!) meiden ik ben kapot. ik ga kolven en dan slapen. morgen mooie dag dus wil ik niet onder de middag slapen!
@ poohbeer dat gaat wel lukken hoor ben wel wat gewend gniet lekker van het bank hangen @ smyltje wat een leuk kado zeg voor vaderdag zo'n doek slaaplekker meid het is rustig hier iedereen lekker aan het genieten van de rust ik ook hoor
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
meiden allemaal een hele fijne avond ik ga ervandoor duik zo nog even onder de douche en dan straks me bedje ben echt moe weltrusten voor straks
@pooh; naar overal en nergens, lekker rondje asselt maar dat zegt je niks lekker bos in, heerlijk! Heerlijk zo'n watergevecht hier ook' sem met manlief haha geweldig! @twinkle; ja gaat iets beter. zit nu aan de medicijnen maandag weer bloed prikken kijken of bacterie waardes minder worden... @laurier; balen dat tnt komt als je niet thuis bent, konden ze het niet bij buren af geven dan? @stamp; kan me voorstellen dat je het wachten nu wel zat bent ne je wilt weten wie er al die tijd in je buik geleefd heeft knuf @smytlje doe rustig aan meid @ikke wat lief @all; knuffels en fijne avond nog!
@ Pooh; lees nu net pas je vraag van vanmorgen... Maar ik was ervan overtuigd dat Jenthe een jongetje was Heb van kleins af aan gezegt dat mijn eerste kindje een jongen zou zijn! Vriendlief dacht wel een meisje Ben stiekem wel heeeel erg blij dat het toch een meisje is hoor
Asselt ken ik toevallig wel hoor Wolfje. Ben ik jarenlang op kamp geweest met DB'tje (don Bosco). Kun je heerlijk door de bossen fietsen! Ikke: wat grappig. Dus jij had ook zo'n supergoed voorgevoel! BEn ik niet de enige... Twinkle: ik heb met je te doen met zo'n snurker. Ben blij dat jij er tegen kunt. Smyltje. Is ook een leuk idee. Dank je wel!
Hey meiden, @Pooh...nog een ideetje..een potje (waar een deksel op kan) laten beplakken of verven dan gel erin! Weet niet of papa haar heeft...en dan heb je papagel!! @Smyltje..wat leuk zo'n canvas doek!! Zal papa vast heel blij mee zijn en mama stiekem ook .. Wanneer is het vaderdag volgende week of het weekend daarna? @Wolfje..dikke knuffel terug!! @Twinkel...hoop dat je lekker slaapt meis... @MAma es..je gaat nu echt snel jaa...34wk!! @hier..zusje is net weg, was erg gezellig!! Morgen ga ik met mams,tante en zusje..naar de stationsmarkt...altijd erg gezellig!!! Helaas heb ik de andere meiden niet gevolgd met 40+4, hahaha..zou wel leuk zijn hadden we echt een trend gezet!! Mijn opa was op 13juni jarig!!! Helaas is opa al overleden, maar begin me nu af te vragen zal het dan pas komen!! Nou meiden weltrusten.. En slaaplekker allemaal.. Liefs