roze kletskoppen deel 4 :)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    Ik probeer wel bij te lezen hoor want ik kan jullie niet missen :)
    @wolfje toch niet asselt in limburg of wel??
    @ voor de rest weet ik het even niet meer moest wel wat bijlezen....en vroeg wakker, was kei licht op de slaapkamer dus kon niet meer slapen, maar iedereen is al wakker ;) zometeen even samen rennen met mijn zus en daarna gaan we fietsen richting hunnebedden

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Goedemorgen,

@Sasje...Jeetje meid, dat is erg vroeg!!! En ook nog sportief doen met het weekendje weg!!

@hier, gingen om 2uur naar bed...nog even met manlief extra geknuffeld...maar helaas heeft het weer niks uitgehaald!!Viel pas na 3'en in slaap!! Nu alweer om 8uur klaar wakker!!
    Zo ff met het hondje lopen!

Liefs

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden :)

Jullie hebben je best gedaan terwijl ik een dagje afwezig was :p
    zal eens kijken wat ik nu nog weet..

@Sasje; je bent er inderdaad weer vroeg bij, en dat op je vrije dag :p Toch hoop ik dat je lekker geniet! Relaxze!
    @Stampertje; balen dat er nog geen beebje is.. ik heb echt aan je gedacht en gehoopt goed nieuws te lezen als ik weer online kwam ;) ik hoop voor je dat je spontaan mag bevallen! weet wat het is als het niet meer mag.. maar weet dat als het ZH is en inleiden dat het voor een goed doel is! KNUF
    @Mom; fijn dat het redelijk gaat met je vader, vocht in longen is niet echt goed ;) hoop dat hij snel weer helemaal opknapt en dat hij heeft genoten van dagje weg!
    @Twinkle; ja, nog een paar dagen en dan gaan we elkaar zien! Veel zin in :D
    @Pooh; klinkt heerlijk zo'n watergevecht.. haha zie het helemaal voor me, en vooral de verbaasde blik van je meisje ;) Heerlijk! en fijn dat ze nu een goed gevulde toilettas heeft die iedereen mag zien :)
    @MamaEs; alweer 34 weken.. geniet nog maar even van je buik, straks mag je wondertje vasthouden!
    @Smyltje; leuk zo'n canvas doek! is papa straks vast heel blij mee!
    @Ikke; dat voorgevoel.. haha ik had juist het idee dat het een meisje was, en toch is het een mooie stoere vent geworden :D wat kan je gevoel je toch in de steek laten dan hé?! ;) Is het verder allemaal beetje te doen meis? KNUF
    @Laurier; TNT al geweest? :p hihih ik hoop dat ze op tijd komen zodat jij je neefje rustig op kan gaan halen.. Veel plezier!

@All; als ik wat vergeten ben sorry :) maar het was wel heel veel!

@Hier; Heerlijke dag gehad gister! Werken gaat prima (vroeg iemand..) en bevalt weer goed.. Kost nog wel iets meer energie maar daar kom ik wel overheen :)
    Daarna naar onze vrienden gegaan: Heerlijk geknuffeld met onze Spetter! en geBBQ-t :) Beau was beetje bevangen door de warmte en wou dus niets meer.. niet drinken, niet slapen, niet op schoot, niet in de wagen.. echt niets :( Gelukkig pakte hij uiteindelijk met tepelhoedje wel (en ik had mijne heel dapper thuis gelaten :$ dus gelukkig had vriendin er eentje uitgekookt in de la liggen) en hij is daarna heel lekker gaan slapen..
    Goede nacht gehad.. hij ging om 22.30u daar slapen, uit de wagen in de maxi-cosi in zijn bed en niet wakker worden :cool: kwam om 4.30u voor het eerste weer, net een slokje en nu ook nog slapen..
    Dus helemaal prima!
    Vandaag boodschappen halen en lekker genieten van de zon!

Fijne dag allemaal meiden! xx

@

4. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Heerlijk Dolfijn..zo'n nachtje!!! En het was ook wel erg warm gisteren!! En vandaag wordt het nog warmer!! Het voelt nu al warm!!!!!
    Fijn dat het werken wel weer goed bevalt!!

Prettig weekend meis...
    xxx

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Wat fijn dat het werken je zo goed bevalt Dolfijn. Ondanks dat ik mijn meisje nog steeds mis, vind ik het ook wel fijn om even weg te zijn en iets voor mezelf te hebben, al noemt men dat dat werken. De warmte is ook helemaal niks voor die kindjes. Misschien helpt het om hem vanmiddag even in zijn badje te doen, kan hij even afkoelen. Misschien knapt hij dan op.

Sasje: Wat was jij vroeg wakker zeg, en dat in je vakantie. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben. Enne, ik denk dat Wolfje Asselt bedoeld op de veluwe.

Stampertje: Het kindje komt heus wel, mevrouwtje ongeduld, hihi.
    Er is nog nooit een vrouw geweest die een jaar zwanger is geweest. Ik snap dat je heel nieuwschierig bent, maar oh meid, geniet van je bolle buik en alles wat daar bij hoort. Echt, je gaat het missen hoor!!!

Ik was gisteravond iets eerder naar bed gegaan dan manlief. Maakt hij me ineens wakker, Onze kat had een heel bloedspoor achter gelaten over de hele benedenverdieping. En hij kon niet bij de kat vinden waar het vandaan kwam. Dus ik de kat op zijn rug helemaal nagekeken, gelukkig was het bloedden gestopt, maar echt een heel spoor en dikke druppels. Het leek erop dat het van zijn teentje af kwam, maar als ik er aan kwam gaf hij geen pijn aan. Hij sprong gewoon en deed alsof er niks aan de hand was. Gelukkig geeft hij nu ook niks aan.
    Ik heb dus geen idee, wel een vermoeden. Het heeft vannacht ook niet weer gebloed.Zal nu dus wel over zijn. Houdt hem goed in de gaten vandaag.

Voor vandaag geen plannen. Lekker in de tuin en genieten. Oja ook nog even wassen.

Wat eten we vandaag?? Pff met die hitte heb ik geen zin om in de keuken te staan waar de zon al de hele dag op heeft geschenen. Mijn privé-sauna.

6. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer; dit pakketje mogen de buren helaas niet aannemen....

twinklestar: we weten nog niet echt wat we gaan doen, misschien even naar de zeehondjes of de Makro of wandelen ofzo....

stampertje wat vervelend dat jullie wonder nog veel ste lekker zit in jou buik.....

poohbeer da's schrikken van jullie kat, gelukkig is alles goed nu.

dolfijn geniet van het mooie weer!!

sasje ppfff jij was vroeg!!! Veel ren en fiets plezier!

tnt is nog steeds niet geweest :( Maar neefje ligt eerst op bed en wordt straks gebracht....

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; kamp schijnt erg leuk te zijn:)
    ja heerlijk door de bossen gefietst!
    schrikken van je kat zeg, hopelijk is alles in orde!

stamp; balen meid om zo overtijd te lopen, met sem bevallen met 40+5...

dolfijn is ook niks die warmte voor die kleintjes...

sasje; nee asselt op de veluwe in gelderland:p
    hier gelukkig een donkere slaapkamer heerlijk, veel plezier!

laurier balen dat tnt nog niet is geweest:(

hier; erg maagpijn...komt van de medicijnen af denk ik...
    straks lekker eten van de grillplaat:)
    oja morgen ga ik met sem naar spoorwegmuseum thomas weekend:)
    knuffels

8. Zeepaardje

Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    ?? Mei/Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :)
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :)
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden ik kom elke keer even snel via mobiel spieken of er al baby-nieuws is maar helaas :( Stampertje morgen is wel een goede dag om te bevallen, slechter weer :) Hier vandaag weer druk met de was, gistermiddag nog naar ha geweest met Jenthe en nu medicijnen voor Jenthe gekregen tegen de spruw, nu hopen dat t snel beter gaat want zo is het voeden niet leuk meer :( Jenthe kwam gister vaker met drinken, denk door de warmte! Wat is dat toch mooi geregeld met bv he? Nou ik ga nog even dweilen voordat Jenthe wakker wordt, is wel lekker snel droog nu :)

10. Zeepaardje

ikke dweilse meid;) hopelijk snel spruw af!

11. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    @Wolfje..wat leuk naar het spoorwegmuseum..en helemaal als het in het thema van Thomas is :D...Eetse vanavond...
    @Pooh en wat is het geworden qua eten? En idd ff schrikken van de kat...gelukkig had ie geen pijn meer!! En ja ben nu wel ongeduldig!! Geniet nog wel van mijn buik en het getrappel maar wil gewoon graag de kleine kunnen bewonderen!! Vind het ook niet zo gek, je leeft toch naar de uitgerekende datum toe!!
    @Laurier en tnt nog langs geweest vandaag? Veel plz met je neefje..
    @met de rest?

@hier..ff gezellig de markt overgelopen, veel opmerkingen van mensen...jij hoeft vast niet lang meer...nee zit er al overheen!!! en dat ze vonden dat ik een mooie buik heb!
    Daarna nog naar winkelcentrum gelopen! en nog boodschappen gedaan dus nu behoorlijk af!!!
    Maar verder hoeven we niks...:D

Liefs

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    ?? Mei/Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :(
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :)
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Wat een rust hier vandaag ;).

@ Stampertje; Wat leuk dat iedereen je buik zo mooi vind! Over een tijdje zeggen ze dat over je kindje :D.

Hopelijk iedereen lekker genoten van het weer. Hier binnen is het gelukkig lekker koel.
    Nu even op zoek naar T-shirtjes voor Jenthe want gister en vandaag op zoek geweest maar het is niet veel ;) dus nu maar internet afspeuren :).
    Fijne avond meiden!!

Oja meeting gaat hem niet worden voor mij, kreeg vanmiddag brief dat ik de 9e om 11.00u een gesprek met arbo-arts heb...

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Mijn mooie meisje :D

15. Zeepaardje

stamp ja sem is helemaal gek op thomas speelt er non stop mee, dus ja;) als we daar ons ventje een plezier mee doen:)

nu lekker rustig aan doen meid:)

ikke; wat lief zomerhoedje(L)

s6 met zoektocht naar shirts!

ga was ophangen nu:)

16. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    @Ikke..wat een schatje toch!! En wat een super leuk hoedje!!
    @Wolfje...leuk toch!!

@hier..lekker clubsandwich gegeten...mmm en als toetje aardbeien met meringe en verse slagroom!! Wat een maaltijd :D...

We gaan zo voetbal kijken!!
    Fijne avond allemaal...en tot morgen..
    Liefs

17. Zeepaardje

stamp; klinkt heerlijk allemaal:)

veel plezier met voetbal kijken!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Ikke: ik hoop dat Jenthe gauw van de spruw af is. Hoe kom je eigenlijk aan spruw? Geen t-shirtjes? Met deze hitte is een rompertje alleen ook al gauw genoeg. Jammer dat je niet naar de meeting kan komen. Prachtige foto meis!

Wolfje: alvast veel plezier in het spoorwegmuseum

Stampertje: Tuurlijk leef je naar de uitgerekende dag. Had ik ook toen maar was 3 dagen overtijd. Maak nog even een paar mooie foto's van je buik. Nu kan het nog!

De rest: hoe zijn jullie de warme dag doorgekomen?

Hier vanochtend het zwembadje opgezet. Mijn meisje was er niet meer uit te krijgen, gelukkig had ik voor die tijd al even boodschappen gehaald. Al gauw de buurmeisjes erbij. Eén groot waterfestijn. Had de hele tuin drijf nat. En daarna bij de buurman gebb'ed. Morgen eten we dus maar wraps met sla, roomkaas en zalm.

19. Zeepaardje

pooh; gezellig zeg! hier ook vanmorgne badje neegezet:) mama moest er ook even in haha

20. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Gezellig Pooh en Wolfje...!! Had gewild dat ik hier een badje had staan vanmiddag...pff...

ff vraag aan jullie: Hoe denken jullie over Wonderolie? Als ik het hier op zoek op het forum (er is namelijk een topic over geweest) dan staan er hele verschillende reacties!!!
    Weet niet of ik het durf!!! Wil dan zo en zo eerst dinsdag afwachten maar mocht het strippen niet lukken of niks uithalen.....!!!

Share This Page